1

Onderwerp: Niet inloggen op mobiel?

Misschien ben ik de enige die er last van heeft, maar ik kan niet inloggen en dus ook niet reageren wanneer ik internet via mijn mobiel.
Wanneer ik dan op de inlogbutton druk, krijg ik een lap tekst dat de waarde van de site niet bewaard kan blijven of zoiets door de tijd tussen het aanmelden en het vernieuwen van de site (don't ask me?). Daarbij heb je twee opties: bevestigen en annuleren.
Op bevestigen klikken heeft geen nut, want dan vernieuwd de diezelfde pagina met datzelfde verhaal. En met annuleren kom je weer terecht op de inlogpagina.
Ken iemand dit?

Life is short, eat dessert first

2

Re: Niet inloggen op mobiel?

Ik herken het wel, maar na een paar keer (dus later nog eens proberen) lukte het alsnog. Dus probeer het later vandaag of morgen nog een keer?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: Niet inloggen op mobiel?

Ik heb er altijd last van en heb nieuwe foon Samsung Galaxy 2 en kzn echt niet inloggen. ik schiet altijd terug naar google....dus je ben niet enige...ongeacht tijdstip kan ik gewoon niet inloggen via foon.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

4

Re: Niet inloggen op mobiel?

ik krijg die melding ook maar als ik daarna op inloggen klik ben ik ingelogd..

5

Re: Niet inloggen op mobiel?

:s  ik niet...bij mij blijft steeds terugkeren nar google pagina. Ik heb al mijn coockies verdwijderd etc etc...maar probleem blijft.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Re: Niet inloggen op mobiel?

Had ik eerst ook, maar toen ik mijn wifi goed had aangesloten ging het perfect, nu blijf ik ingelogd, ideaal!

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

7

Re: Niet inloggen op mobiel?

Ik krijg soms ook die meldingen, vrij regelmatig zelfs. Als het al wel lukt moet ik altijd opnieuw inloggen terwijl het vinkje staat aangevinkd.

Ik denk dat het tijd wordt voor een app  :) .

8

Re: Niet inloggen op mobiel?

Een app klinkt wel heel goed!
Ik heb het gisteren nog even geprobeerd in te loggen via mobiel, en als je tig keer op bevestigen klikt, wordt je uiteindelijk wel ingelogd. Kan nu lekker overal taartjes kijken :P

Life is short, eat dessert first

9

Re: Niet inloggen op mobiel?

Inloggen gaat hier prima op mijn mobiel. 1 keer inloggen en het hoeft verder niet meer. Ergens gaat het op je telefoon dan mis.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

10

Re: Niet inloggen op mobiel?

Ik kan op mijn iPhone ook prima inloggen en zelfs op 3G netwerk geen probleem. ( dit typ ik nu op telefoon)

Ik laat in safari altijd deze pagina open. ( nieuwe berichten) en heb geen problemen gehad met inloggen.

Re: Niet inloggen op mobiel?

Ik heb een samsung galaxy 1 en daar kan ik zonder problemen bij inloggen. Heb het 1x aangevinkt en hoef daarna ook mijn gegevens niet meer in te vullen.

12

Re: Niet inloggen op mobiel?

Dat is echt raar want ik heb altijd wifi verbinding en toch lukt echt niet bij mij terwijl ik alle ander site wel kan bekijken....

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

13

Re: Niet inloggen op mobiel?

@Cupla: Probeer t nog eens. Nadat ik, zoals Marianne zei, het nog een keer probeerde, lukte het me wel...
Als je dan die bevestig/annuleersite krijgt, op bevestigen blijven drukken tot ie je eindelijk inlogt. Dan lukt t uiteindelijk :)

Life is short, eat dessert first

14

Re: Niet inloggen op mobiel?

oke ik zal vandaa blijven proberen tot ik me foon net niet uit raam smijt  :lol:  dan laat ik vanaaf nog weten of gelukt is of niet....

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

15

Re: Niet inloggen op mobiel?

Cupla schreef:

oke ik zal vandaa blijven proberen tot ik me foon net niet uit raam smijt  :lol:  dan laat ik vanaaf nog weten of gelukt is of niet....

:D Laat het even weten via je comp als je telefoon deze dag niet heeft overleeft ;)

Life is short, eat dessert first