1 Laatst bewerkt door marieke84 (20-09-2012 08:11)

Onderwerp: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

Hoi Allemaal,

Ik had laatst al in een topic met daarin een Dessert-Table van mij laten vallen dat ik een checklist wilde gaan maken voor het opzetten van een Dessert-Table en vanmiddag heb ik deze checklist ook gemaakt. En natuurlijk wil ik deze hier ook met jullie delen:

http://gewoonmarieke.com/wp-content/uploads/checklistoverall.png

In het pakket zitten de volgende onderdelen:

  • Algemene info over de Dessert-Table.
    Kleine planning voor de basis van de Dessert-Table.
    Kleine planning voor het serviesgoed van de Dessert-Table.
    Kleine planning voor de printables voor de Dessert-Table.
    Kleine planning voor de gerechten voor de Dessert-Table.
    Overzicht van de planning voor de Dessert-Table.
    Checklist met benodigdheden voor de Dessert-Table.
    Boodschappenlijst.
    Formulier voor recepten.
    Formulier voor notities.

En alle formulieren zijn gemaakt in een leuk design want het oog wil natuurlijk ook wat. En dit pakket kunnen jullie gratis downloaden en hoe je dat kunt doen heb ik op mijn blog gezet: klik hier voor het bericht.

Let op: Je kunt de gratis printables alleen downloaden wanneer je bent geregistreerd bij mijn webshop. Dit doe je heel gemakkelijk door in de rechterbovenhoek op inloggen te klikken. Hier kan je je aanmelden als nieuwe klant. Volg de stappen en wanneer je bent geregistreerd kun je aan de slag. Je gaat naar de printable die je wilt downloaden en doet deze in je winkelmandje. Dan klik je op ga door met afrekenen en dan volg je de stappen die volgen. Je krijgt een bevestiging per e-mail. En je kan dan de printable downloaden door in te loggen en naar Mijn Account en naar Mijn Download-producten te gaan. Hier kan je de printable downloaden.

Ik hoop dat jullie ze handig vinden en er wat aan hebben. Ik vond het weer erg leuk om te maken.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

2 Laatst bewerkt door vanessa1982 (29-07-2012 23:17)

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

Wow, super!! Ik ga hem eens op mijn gemak doorlezen, want ik wil misschien in het najaar met de 3e verjaardag van mijn zoontje zoiets doen. Er komt dan altijd zoveel visite, dat ik zoiets veel handiger voor mezelf vind ;)

Super dat je dit hebt willen uitwerken  :thumb:  :thumb:


edit:
ik krijg hem alleen niet gedownload. Heb alle stappen gevolgd en hij staat in mijn te downloaden items. Maar hij geeft aan dat de link niet beschikbaar is.

3

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

vanessa1982 schreef:

Wow, super!! Ik ga hem eens op mijn gemak doorlezen, want ik wil misschien in het najaar met de 3e verjaardag van mijn zoontje zoiets doen. Er komt dan altijd zoveel visite, dat ik zoiets veel handiger voor mezelf vind ;)

Super dat je dit hebt willen uitwerken  :thumb:  :thumb:


edit:
ik krijg hem alleen niet gedownload. Heb alle stappen gevolgd en hij staat in mijn te downloaden items. Maar hij geeft aan dat de link niet beschikbaar is.

Zag idd dat je een account had aangemaakt. Maar dit hoef je niet te doen. Staat ook aangegeven in mijn blogbericht. Waar je op moet klikken in mijn shop is op de link die onder de zin: Klik op de link hieronder om de printables te downloaden, staat. Zal dit zo ook even iets beter vermelden in mijn blog bericht want ik dacht dat het wel duidelijk zou zijn.

Maar fijn om te horen dat je het handig vind. Ik werk zelf ook op deze manier alleen schreef ik het altijd op voor mezelf. Nu heb ik gewoon een lijst die je kan invullen en er nog leuk uitziet ook. Haha.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

4

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

Hartstikke leuk!
Ik krijg de link alleen niet gevonden....
Er staat 'klik op de link hieronder om te downloaden maar vervolgens staat er geen link?
Ik zal vast wel iets over het hoofd zien.. :/

5

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

Corinne1981 schreef:

Hartstikke leuk!
Ik krijg de link alleen niet gevonden....
Er staat 'klik op de link hieronder om te downloaden maar vervolgens staat er geen link?
Ik zal vast wel iets over het hoofd zien.. :/

Dacht al dat het aan mij lag en het vroege tijdstip. Ik wacht geduldig af want ik ben erg nieuwsgierig  ;)

6

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

Nee hoor het lag niet aan jullie, het lag aan mij en het late tijdstip gisteravond  :lol:

Ik had het bestand een klein beetje verkeerd geüpload, maar dat heb ik nu veranderd en nu kunnen jullie de checklist wel downloaden.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

ja gelukt! geweldig. bedankt marieke :thumb:

8

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

kimvanderloop schreef:

ja gelukt! geweldig. bedankt marieke :thumb:

Das fijn hij doet het. Ben benieuwd wat je ervan vind.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

9

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

....mij lukte het nog niet. Maar het ziet er goed uit.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

10 Laatst bewerkt door marieke84 (30-07-2012 07:32)

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

Sandra-lala schreef:

....mij lukte het nog niet. Maar het ziet er goed uit.

Wat lukte er nog niet? Want als het goed is moet die het gewoon doen hoor.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

11

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

marieke84 schreef:
Sandra-lala schreef:

....mij lukte het nog niet. Maar het ziet er goed uit.

Wat lukte er nog niet? Want als het goed is moet die het gewoon doen hoor.

Ik weet het niet, ik kom in de printable shop waar staat 0€ en niet op voorrraad.....dat is toch niet de uiteindelijke download?

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

12

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

Sandra-lala schreef:
marieke84 schreef:
Sandra-lala schreef:

....mij lukte het nog niet. Maar het ziet er goed uit.

Wat lukte er nog niet? Want als het goed is moet die het gewoon doen hoor.

Ik weet het niet, ik kom in de printable shop waar staat 0€ en niet op voorrraad.....dat is toch niet de uiteindelijke download?

Jawel, dit is de enige manier waarop ik ook freebies kan plaatsen in mijn webshop. Je moet gewoon op de link klikken die onder de zin: "Klik op de link hieronder om de printables te downloaden" en dan download je de checklist.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

13

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

marieke84 schreef:
Sandra-lala schreef:
marieke84 schreef:

Wat lukte er nog niet? Want als het goed is moet die het gewoon doen hoor.

Ik weet het niet, ik kom in de printable shop waar staat 0€ en niet op voorrraad.....dat is toch niet de uiteindelijke download?

Jawel, dit is de enige manier waarop ik ook freebies kan plaatsen in mijn webshop. Je moet gewoon op de link klikken die onder de zin: "Klik op de link hieronder om de printables te downloaden" en dan download je de checklist.

Gelukt! Ik had de kleine lettertjes niet gelezen  :lol:  :lol:  :+
Maar dankjewel! Het ziet er goed uit.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

14

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

Oh zo op het eerste gezicht is dit super handig! Dank je wel  :thumb:

15

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

Yes, gelukt! Thanks!

16

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

thnx , ik heb m ook , denk dat ik al weet wat we gaan doen voor de verjaardag van mn kindjes , ze zijn alle 3 in oktober jarig en ik vier het maar 1 keer dus dat wordt een sweet table :)

17

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

Corinne1981 schreef:

Yes, gelukt! Thanks!

Wat fijn en graag gedaan!

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

18

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

nikkie83 schreef:

thnx , ik heb m ook , denk dat ik al weet wat we gaan doen voor de verjaardag van mn kindjes , ze zijn alle 3 in oktober jarig en ik vier het maar 1 keer dus dat wordt een sweet table :)

Ja ik vind het echt ideaal voor verjaardagen. Eigenlijk voor elk feestje. En met de checklist heb je een beetje minder chaos in je hoofd, haha.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

Leuke site, en leuke voorbeelden! :thumb:

20

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

Ik zag die link gister ook niet, daarom dacht ik dat het wellicht zou lukken als ik mij aanmeldde vandaar :) Maar ik heb het zojuist kunnen openen! Nogmaals super!!!

21

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

marieke84 schreef:
nikkie83 schreef:

thnx , ik heb m ook , denk dat ik al weet wat we gaan doen voor de verjaardag van mn kindjes , ze zijn alle 3 in oktober jarig en ik vier het maar 1 keer dus dat wordt een sweet table :)

Ja ik vind het echt ideaal voor verjaardagen. Eigenlijk voor elk feestje. En met de checklist heb je een beetje minder chaos in je hoofd, haha.

nouw ik heb nu wel chaos haha moet nl n leuke combi bedenken vor 2 jongens en een meisje , jongens worden 4 en 8 en meisje wordt 1
ik ben dol op stipjes ruitjes streepjes , rood roze paars en blauw maar de combi ben ik vaak niet zo blij mee haha ben nogal n pietlut .

Ik heb mn vader al gevraagd om ze af te drukken , hij heeft een drukkerij dus dat komt helemaal goed en misschien kom ik nog bj je terug voor een aangepaste versie :)

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

Thanks Marieke!!!

Groetjes Natasja!

23

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

nikkie83 schreef:
marieke84 schreef:
nikkie83 schreef:

thnx , ik heb m ook , denk dat ik al weet wat we gaan doen voor de verjaardag van mn kindjes , ze zijn alle 3 in oktober jarig en ik vier het maar 1 keer dus dat wordt een sweet table :)

Ja ik vind het echt ideaal voor verjaardagen. Eigenlijk voor elk feestje. En met de checklist heb je een beetje minder chaos in je hoofd, haha.

nouw ik heb nu wel chaos haha moet nl n leuke combi bedenken vor 2 jongens en een meisje , jongens worden 4 en 8 en meisje wordt 1
ik ben dol op stipjes ruitjes streepjes , rood roze paars en blauw maar de combi ben ik vaak niet zo blij mee haha ben nogal n pietlut .

Ik heb mn vader al gevraagd om ze af te drukken , hij heeft een drukkerij dus dat komt helemaal goed en misschien kom ik nog bj je terug voor een aangepaste versie :)

Ik kan daar denk ik wel wat mee hoor. Dus mocht je tegen die tijd interesse hebben dan hoor ik het graag van je.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

24

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

MamavanDean&Julian schreef:

Thanks Marieke!!!

Graag gedaan Natasja!

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

25

Re: Checklist Dessert-Tables [SJABLOON]

superleuk en erg handig marieke. dankjewel!