1

Onderwerp: Extra rubriek voor niet versierde, maar lekkere taart/koek/cupcakes?

Ik merk dat er steeds vaker taarten, cupcakes en koekjes worden geplaatst die wat anders zijn dan de versierde taarten cupcakes en koekjes. Er is daar geen aparte rubriek voor dus worden ze in de bestaande rubrieken geplaatst.

Laatst had ik dat ook met mijn whoopie pies. Deze vond ik eigenlijk niet passen in klein en fijn maar wilde ze toch delen.

Ik heb ze uiteindelijk maar in de babbel gegooid. :lol:
Ik heb niet altijd tijd/zin om een versierde taart te maken maar zoek wel inspiratie voor wat anders (en met mij volgens mij nog wel meer leden)

Zou het misschien een idee zijn om voor deze lekkernijen zoals appeltaart, brownie cheesecake, koekjes enz.  een aparte rubriek te maken?

Misschien helemaal niet wenselijk of haalbaar, maar ik dacht: kom...ik gooi het eens in de groep  :D

2

Re: Extra rubriek voor niet versierde, maar lekkere taart/koek/cupcakes?

Zet je recept erbij dan kan het in recepten!! (En als ie daar al in staat zet je je foto in het bestaande topic.) :Y

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

Re: Extra rubriek voor niet versierde, maar lekkere taart/koek/cupcakes?

Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik heb vorige week voor de verjaardag van mijn zoon en mij ook 2 lekkere maar niet gedecoreerde taarten gemaakt. Ik heb deze niet op het forum geplaatst omdat het forum volgens mij meer voor "leuke taarten" bedoelt is en niet voor al het lekkers wat je nog meer kan maken. Als ik een lekkere stapel pannenkoeken bak zet ik ze er ook niet op  :+  Van mij mogen mensen ze plaatsen hoor daar niet van maar als ik heel eerlijk ben kom ik op het forum om naar al dat moois te kijken wat iedereen maakt en kijk ik bij de recepten en bij bakken en vullen wat voor lekkers erin kan  ;)

4 Laatst bewerkt door djehr (08-07-2012 19:15)

Re: Extra rubriek voor niet versierde, maar lekkere taart/koek/cupcakes?

Mirjam5 schreef:

Zet je recept erbij dan kan het in recepten!! (En als ie daar al in staat zet je je foto in het bestaande topic.) :Y

Maar dat is in het geval van de whoopies wel weer lastig, want het recept komt rechtstreeks uit het boek van Rudolph van Veen. En dat mag ik dan weer niet hier op het forum zetten (copyright enz)  :s

5

Re: Extra rubriek voor niet versierde, maar lekkere taart/koek/cupcakes?

Connytje schreef:

Ik begrijp wel wat je bedoelt. ....  maar als ik heel eerlijk ben kom ik op het forum om naar al dat moois te kijken wat iedereen maakt en kijk ik bij de recepten en bij bakken en vullen wat voor lekkers erin kan  ;)

Dat doen de meesten denk ik wel. Ik ook in het begin, maar merk dat ik het nu ook wel leuk vind om andere dingen te zien. Maar misschien heb je gelijk en is dit forum daar niet voor bedoeld  :think:. Maar was gewoon benieuwd of er meer mensen deze behoefte hadden. Vandaar dat ik het even in de groep gooi  :)

6

Re: Extra rubriek voor niet versierde, maar lekkere taart/koek/cupcakes?

Als je een mooie foto van Whoopies of andere lekkernijen hebt, vind ik dat die prima in Klein&fijn passen. Maar het zijn inderdaad wel show-rubrieken, dus zijn ze bedoeld om te 'showen', dus dat idee moet er dan wel achter zitten.
Anders is de recepten rubriek of Babbel een prima alternatief. Voor een aparte rubriek ervoor loop ik nog niet warm ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7 Laatst bewerkt door djehr (08-07-2012 20:23)

Re: Extra rubriek voor niet versierde, maar lekkere taart/koek/cupcakes?

Hè wat jammer nou Marianne...het leek zo'n goed plan  :lol:  :lol:  :lol:

Maar is goed...zal mijn whoopies of andere lekkernijen gewoon weer in klein & fijn zetten.
Enne...als we het er dan toch over hebben :+ ...zou je dan mijn topic (http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=199944) van de babbel naar klein & fijn willen verplaatsen...of moet ik dat even apart via de meldknop doen? :think:

Re: Extra rubriek voor niet versierde, maar lekkere taart/koek/cupcakes?

nou eerlijk gezegt vind ik slagroomtaarten van andere baksters ook heel leuk om te zien hoor
en je doet nog eens ideetjes op voor een gewone slagroomtaart
dus van mij mag zo gedeelte wel
en wil je alleen mooie taarten zien dan sla je dat gedeelte toch gewoon over met kijken