1

Onderwerp: Galerie foto's

in de galerie op de site staan nu de foto's van moederdag, maar ik gebruik dat nog wel eens als inspiratiebron. zou het niet mogelijk zijn om bv nu al taarten (die ooit eerder zijn gemaakt) te laten zien van bv het voetbal of vaderdag. in ieder geval een gebeurtenis voor de toekomst.

kijk ook eens op mijn website en laat een berichtje achter: http://miggels-taart.webklik.nl/page/homepage. Dank je wel.

2

Re: Galerie foto's

Ik heb je topic even gemeld bij de moderators, want het mag in de rubriek "Over de site". Kunnen ze meteen je topic lezen en antwoord geven. ;)

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

Re: Galerie foto's

[MOVE] -> over de site

4

Re: Galerie foto's

Ja, dat is ook eigenlijk wel de bedoeling. Maar ik vergeet nog wel eens op tijd het vinkje te plaatsen van 'toon galerie'. Ik weet zo snel niet of we een galerie van Vaderdag hadden vorig jaar. Zo ja, dan zet ik die live. Een voetbal-galerie hebben we nooit eerder gehad, dus die is er ook niet om  live te kunnen zetten :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Re: Galerie foto's

Hebben we niet al eens een EK en een WK galerie gehad Marianne?

6

Re: Galerie foto's

Ja, maar dat was volgens mij vóór de Grote Update, dus die foto's zijn er niet meer. Kan allicht ff zoeken of ik ze nog ergens op mijn pc heb staan, of Nathalie even vragen of zij ze ergens heeft.

Kom er op terug!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag