26

Re: Cricut cake software

Heb die van het forum nog niet geprobeerd (scal 2) toen ik er met de versies die ik ergens anders gevonden had ging hij ook die "copyright" sneeën ertussen zetten, maar toen ik het met scal 1 ging doen werkte hij wel gewoon perfect  :Y

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

27

Re: Cricut cake software

kokkie : heb je toevallig nog een link of  zo van die scal 1?

28

Re: Cricut cake software

Heb je forum mail gestuurd, weet niet of ik het hier mag plaatsen  :nooo

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

29

Re: Cricut cake software

Volgens mij mag dat wel hoor......

(Wil je mij anders ook die mail sturen, ga ik toch nog eens proberen? :o)

30 Laatst bewerkt door kokkie20 (09-02-2012 20:22)

Re: Cricut cake software

Zal hem hier wel neerzetten, mag het niet denk ik dat de modjes hem vanzelf wel verwijderen  O-)

http://www.mediafire.com/?j9kdo92cg988ek3

edit:
Heb even verder gezocht en kwam dit tegen op het internet:

But if anyone else needs it, here are the links that craftedge sent me for the updates

To go to the 2.1 update use this trial version http://www.mediafire.com/?zm43uxd2mtx

To go to the 2.3 version use this link http://www.mediafire.com/?kj0u32tdznn.

Weet niet of het werkt om hem te downgraden, dus kan niets beloven (risico voor je eigen als je het probeert ;) )

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

31

Re: Cricut cake software

ok, die scal 1 werkt, maar ik kan precies geen svg files invoegen?

32

Re: Cricut cake software

YESYES YES YES YES YES YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hij doet het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


duizend, tienduizend triljoen keer bedankt!!!!!!!

(valt het op dat ik blij ben? :) :) :)

:D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

33

Re: Cricut cake software

Vertel, hóe heb je het voor elkaar gekregen???

(Ik dacht ècht dat het niet kon..... :o)

34

Re: Cricut cake software

Pfffff wat ik ook doe met/via/bij die links, hij blijft zeggen "Cricut Design Studio werkt niet meer" (bij beide versies :s)

35 Laatst bewerkt door annick67 (09-02-2012 23:41)

Re: Cricut cake software

Volgens mij doet hij het hier nu ook........ mijn test-sheet is alleen (veel te) droog dus ik probeer het morgen weer......

(Ik ben voorzichtig optimistisch.....  :lol:)

Kokkie, enórm bedankt!!!!!

36

Re: Cricut cake software

Hmmmm, ben bang dat ik toch meer Jip en Janneke taal nodig heb om het te begrijpen. :o   

Ben een keer een hele dag bezig geweest, en uiteindelijk snapte ik er nog geen drol van. :/

Kun je op deze manier je eigen plaatjes die ik op mijn pc heb staan met de cricut uit snijden??

Groetjes San

37

Re: Cricut cake software

Ik zet er even een abonnementje op. Wie weet vind ik hier het licht hihi.  O-)

Groetjes San

38

Re: Cricut cake software

ha, maar die design studio werkt ook niet meer bij mij,
maar dat vind ik niet erg, ik heb craft room, en nu dus ook scal 1 erop, en das voldoende!

hoe :gewoon via de link van kokkie de scal 1 geïnstalleerd, cricut aangesloten,
svg file geimporteerd, op cut geduwd (computer), cricut expression 2.3 aangegeven (ook al staat er bij mij 2.43 op) en voila, hij begon te snijden... :)

39

Re: Cricut cake software

ha, maar die design studio werkt ook niet meer bij mij,
maar dat vind ik niet erg, ik heb craft room, en nu dus ook scal 1 erop, en das voldoende!

hoe :gewoon via de link van kokkie de scal 1 geïnstalleerd, cricut aangesloten,
svg file geimporteerd, op cut geduwd (computer), cricut expression 2.3 aangegeven (ook al staat er bij mij 2.43 op) en voila, hij begon te snijden... :)

40

Re: Cricut cake software

Ik heb nog geen .svg-files geïmporteerd maar krijg hem wél werken met SCAL 1, ben er blij van!!!!

En inderdaad even prutsen/zoeken naar de instellingen maar precies zoals bij Rubia......  :+

41

Re: Cricut cake software

ok, dit was niet de bedoeling dat het twee maal kwam, mijn excuses hiervoor, pc doet een beetje raar (hopelijk niet door al hetgene die ik al geinstalleerd heb vandaag :lol: )

42

Re: Cricut cake software

aja, een tip : installeer eens inkscape! daarmee kan je figuren uit elkaar trekken om ze dan op te slaan, en later in scal te importeren en uit te snijden! (video over hoe is te vinden op you tube)

43 Laatst bewerkt door kokkie20 (10-02-2012 00:00)

Re: Cricut cake software

Kijk mooi om te horen dat hij in ieder geval werkt  :lol:
Wist ook niet zeker of het met die 2 andere links zou werken, was toevallig dat ik het tegenkwam dus dacht deel het ook maar gewoon met de rest hier  :Y

@Sannn

Jip en janneke taal:
Scal is een programma waarmee je plaatjes van het internet kunt snijden (of die je op je computer hebt)
Je kan ook kleurplaten doen voor puzzels.
Hierbij 2 youtube filmpjes hoe je het ongeveer moet doen:
http://www.youtube.com/watch?v=JM8xSx--70I
http://www.youtube.com/watch?v=Mtslu-vI … re=related
Mocht je nog vragen hebben zal ik proberen (of iemand anders :lol: ) te antwoorden  :thumb:

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

44

Re: Cricut cake software

Ik ga het morgen ochtend weer met frisse moed proberen.  :lol:

Maar, kun je dan op deze manier je eigen plaatjes van de op pc met de cricut uisnijden? Of ben je altijd gebonden aan alle dingen die op alle cartridges staan?

Dus kun je alle cartridges gebruiken of kun je ook van de computer plaatjes halen?

Groetjes San

45

Re: Cricut cake software

Nouuuuuuuuuuuuuuuuu ik ga eerst dit eens uitproberen. Als ik dit begrijp (duurt wel ff denk ik :lol:) dan ga ik daar eens naar kijken, geen idee wat Inkscape is....... (lang leve youtube?!)

Uit elkaar trekken om dan op te slaan, dan (weer?) importeren???  :s  :think:

46 Laatst bewerkt door kokkie20 (10-02-2012 00:02)

Re: Cricut cake software

Als je me bericht erboven bekijkt heb ik 2 youtube filmpjes erbij gezet, en een kleine jip en janneke taal voor sannn  :9
@sann
Je kan alleen je orginele cartridges gebruiken, maar je kunt ook plaatjes vanaf je computer gebruiken ;)

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

47

Re: Cricut cake software

Ik ziet m, ga nu eerst maar eens kijken of ik in slaap kan komen, ben kapót..........

Dan trek ik me door 10 februari heen (voor mij één van de rottigste dagen van het jaar :o) en hopen dat het gauw 11 februari is...... :o

Daarna ga ik op youtube kijken, bedankt nogmaals!

48 Laatst bewerkt door kokkie20 (10-02-2012 00:06)

Re: Cricut cake software

Graag gedaan, zal ook zo voor de liefhebbers mijn collectie van svg files erop zetten (ongeveer 600 stuks) heb tijdje geleden ruim 26,000 (ja je leest het goed, 26,000 svg files gedownload en allemaal uitgezocht welke goed waren) en kwam toen maar op 600 goede uit.
Weet niet wat er is maar sterkte met wat het is ;)
Link komt zo in dit bericht te staan met de zip ernaar  :Y
Linkje naar ongeveer 600 svg bestanden: http://www.mediafire.com/?w5a4w47dd8an426
Have fun ermee !  :lol:  :lol:

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

49

Re: Cricut cake software

annick : vb : puzzelplaatjes (bv een logo of zo) uit elkaar halen en appart op je mat  (op de virtuele mat e) plaatsen om dan met je cricut zo uit te snijden.

bv een mickey mouse : oren appart, gezicht, neus, enz.. tot je hem helemaal uit elkaar gehaald hebt.
snappie!

50

Re: Cricut cake software

http://www.youtube.com/watch?v=Pd02Q-54wuQ