1

Onderwerp: afmelden abonnement

ik dacht dat ik me kon afmelden van een topic waar ik op geabonneerd was, maar krijg dit niet voor elkaar.
Ik vind het namelijk wel vervelend dat ik nog steeds mailtjes krijg over vraag en aanbod-topics waar ik niks meer te zoeken heb...

Ik heb ook al via de zoekfunctie geprobeerd het antwoord te vinden maar da's niet gelukt...

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

2

Re: afmelden abonnement

boven aan het topic waar je op geabonneerd bent staat afmelden, daar kan je op klikken en dan ben je afgemeld.

groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

3

Re: afmelden abonnement

En als je een mailtje krijgt met dat er gereageerd is kun je je ook in het mailtje afmelden voor dat topic.

Groetjes Knollie

Uit je dak met GEBAK!!!!

4

Re: afmelden abonnement

gaan we gelijk uitproberen, tanx !!

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

5

Re: afmelden abonnement

Ik krijg sinds deze week van alle berichten waar ik op reageer (geloof ik) een melding in mijn mail als er op een topic gereageerd wordt, alsof ik een abonnement hierop heb.
Echter ik heb niet aangeklikt dat ik me wil abonneren op het topic...
Als ik vervolgens in het betreffende mailtje onderaan me wil afmelden voor het topic, krijg ik de volgende melding:
"Het is niet mogelijk om de sessie-waarde te bevestigen. Dit wordt hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt doordat er teveel tijd verstreken is tussen het moment dat je op deze pagina aankwam en het moment dat je op een knop of link klikte. Als dat inderdaad het geval is en je wilt verder gaan met waar je mee bezig was, klik de Bevestig-knop. Zo niet, klik dan op de Annuleer-knop om terug te keren naar de vorige pagina."
Wie weet raad?

Dat is toch een TAART waard!

6

Re: afmelden abonnement

@ppeltje, via je profiel en dan instellingen kun je een vinkje zetten bij standaard abonneren op topics waarop ik heb gereageerd............Zou je willen kijken of het verandert als je dat vinkje uit zet?

7

Re: afmelden abonnement

Het vinkje staat helemaal niet aan.
Heb nu wel een keer aan en af/uit gevinkt. Misschien dat dit de truc is...

Dat is toch een TAART waard!