126

Re: How To Orchidee

owh esmaatje das een goede vraag!! zag dat ze er ook twee maten hadden.. ik dacht dat je met 8 cm wel goed zit is het uisteker vormpje kleiner dan past hij nog wel in een 8cm veiner... of is dat verkeerd gedacht en zeg ik dit nu helemaal verkeerd??

127

Re: How To Orchidee

Esmaatje schreef:

Prachtig!
Ben ook even op zoek gegaan, maar kom niet helemaal uit de uitsteker Lindy Smith en veiner.
Uitsteker is s of ware grootte en veiner is 7 cm (op) of 8 cm.

Wie kan mij vertellen of uitsteker ware grootte en veiner 8 cm. de goede combi is?

Hoi hoi! Je moet idd de life size uitsteker hebben, en dan deze veiner: http://www.suikerkunst-shop.nl/nl/produ … -orchidee/
Ellen heeft ze ook, maar de site is idd uit de lucht, hopelijk is dat snel verholpen! Er zijn meerdere Moth Orchid veiners van Squires Kitchen, maar er is er maar eentje met de veiners voor het 'hoofd' en de 'beentjes' los van elkaar. Die andere hebben deze 3 aan 1 stuk, en matchen dus niet met de uitstekers van Lindy Smith. Hopelijk helpt dit!  :)

128

Re: How To Orchidee

Ik heb hem nu besteld bij suikerkunst-shop hopelijk heb ik ze snel binnen.

Heb meteen ook een bestelling geplaats bij de leukste taarten shop voor de kleurtjes die ik wil hebben. Heb zo zin in om te beginnen !!!!

129

Re: How To Orchidee

Bedankt voor het meekijken! Ik heb ws. toch de goede besteld bij Ellen. Heb er ook heel veel zin in.
Het is voor mijn schoonzus en partner die gaan samenwonen. Zij komt uit Amerika en kan echt bijzondere cupcakes bakken met div. vullingen (heb de recepten gekregen, best nog pittig dus we gaan binnenkort samen aan de slag).

130

Re: How To Orchidee

Heb ze gisteren binnen gekregen. Best snel !!

Nu samen met de beelden op de computer kijken of de bloemen net zo goed lukken als die van jou !

heel erg bedankt in ieder geval voor de goede How to!

131

Re: How To Orchidee

Heb ze ook binnen, heb het zo lang mogelijk uitgesteld, maar ga vanavond ook aan de slag...
En gewoon accepteren dat je sommige dingen gewoon heel veel moet oefenen (zeg ik ook altijd tegen mijn dochter  :rolleyes: ).

132

Re: How To Orchidee

superrr

133

Re: How To Orchidee

ik heb hem ook gemaakt, ging makkelijker dan verwacht maar het inbinden ging echt lastig, heb ze uiteindelijk maar gewoon op de taart geplakt  :lol:

134

Re: How To Orchidee

dit is hem trouwens geworden, mijn 1ste. bedankt voor de how-to!!!!!!!!!!!

http://img502.imageshack.us/img502/7503/234qk.jpg

135

Re: How To Orchidee

Hallo,
Heeel erg bedankt voor de duidelijke how-to.
Heb ze gemaakt en zijn erg mooi. Al zeg ik hetzelf.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WVXYDJJ6.jpg

136

Re: How To Orchidee

Echt bedankt voor deze fantastische how to!! Wat heb je die ontzettend goed in elkaar gezet voor ons!
Ik ben dan ook vandaag al aan de slag geweest!! Nou nog een mooie tak maken en de dichte knoppen eraan...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DVYLNUS7-D.jpg

137

Re: How To Orchidee

Nou, deze ga ik maken!  :Y

Ehhh.. nou ja.. ehhhh.....als ik later groot ben dan  :o  :o

Zooohhhhhh mooi, maar nu nog even zooooo buiten mijn kunnen...
Dat wordt heel veel taarten de komende jaren.

138

Re: How To Orchidee

Wat een fijne uitleg zeg. Ik ga ze binnenkort ook maar eens proberen.

139

Re: How To Orchidee

Feija schreef:

Wat een fijne uitleg zeg. Ik ga ze binnenkort ook maar eens proberen.

Ze zijn mooi hè Feija? Ik ga in Weert bij Noompy de workshop doen van de Orchidee en de Lelie! Misschien is er nog plek. Ik ga 14 april.

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

140

Re: How To Orchidee

Geweldige uitleg! En die foto,... Super! heb net de uitstekend en veiners binnen gekregen en ga dus ook aan de slag!

141 Laatst bewerkt door Michelle1991 (10-02-2012 14:33)

Re: How To Orchidee

Met die mooie foto's hier durf ik de mijne haast niet te tonen.  :o

Bij de bestelling had ik een klein foutje gemaakt en die kleine maat besteld. (Domme ik  O-) ) Maar goed, daar moest ik het dan maar mee doen. De veiners waren niet in voorraad dus die zitten nu in m'n virtuele mandje voor volgende keer.  :lol:
ik heb een beetje geprobeerd om nerfjes te maken met de tools die ik heb. Was een beetje zoeken want het is de eerste keer dat ik met eigenlijk alles werkte (tools, flowerpaste, uitstekers, dustpoeders, flowertape,...) Het rechtse grote blad is wat mislukt. Ik had oorspronkelijk nog een blaadje gemaakt met nerfjes zoals het linkse blad maar daar was een stukje van afgebroken....  :x
Genoeg gebabbeld, hier is het resultaat!

http://i1229.photobucket.com/albums/ee465/Michelle_Tinck/Home%20made/DSC00543.jpg

Al bij al toch geen ramp  O-)

Edit,: Voor ik het vergeet. Heel erg bedankt voor de super Howto Eline!

142

Re: How To Orchidee

opgeslagen en wat is die mooi zeg

143

Re: How To Orchidee

Heb mijn spulletjes binnen, als er een weekje geen bestellingen zijn ga ik deze how to zeker proberen!

Bakt graag voor anderen .....Das beter voor mijn lijn ;)...
Nu ook op facebook, zoek op taartmama.nl

144

Re: How To Orchidee

ik heb van het weekend de spullen gekocht voor een orchidee te maken en deze how to zal me erg helpen super bedankt
:D

145

Re: How To Orchidee

diditaart schreef:

ik heb van het weekend de spullen gekocht voor een orchidee te maken en deze how to zal me erg helpen super bedankt
:D


Fröbel???  O-)  ;)

146

Re: How To Orchidee

geweldig :thumb:

147

Re: How To Orchidee

zo tof moet alleen al het gerief nog hebben om het ook is te maken

148

Re: How To Orchidee

Wat een fantastische HowTo!! Enorm bedankt!

149

Re: How To Orchidee

WAUW.....super mooi :D!!

150

Re: How To Orchidee

Eline25 schreef:
Esmaatje schreef:

Prachtig!
Ben ook even op zoek gegaan, maar kom niet helemaal uit de uitsteker Lindy Smith en veiner.
Uitsteker is s of ware grootte en veiner is 7 cm (op) of 8 cm.

Wie kan mij vertellen of uitsteker ware grootte en veiner 8 cm. de goede combi is?

Hoi hoi! Je moet idd de life size uitsteker hebben, en dan deze veiner: http://www.suikerkunst-shop.nl/nl/produ … -orchidee/
Ellen heeft ze ook, maar de site is idd uit de lucht, hopelijk is dat snel verholpen! Er zijn meerdere Moth Orchid veiners van Squires Kitchen, maar er is er maar eentje met de veiners voor het 'hoofd' en de 'beentjes' los van elkaar. Die andere hebben deze 3 aan 1 stuk, en matchen dus niet met de uitstekers van Lindy Smith. Hopelijk helpt dit!  :)


Komt goed :Y  Is verholpen *D

groetjes Madhuri