26

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

Weet iemand of nog omgeving Arnhem te koop is? ik heb toch beetje spijt van dat ik niet heb gekocht  :o

27

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

bakfanaat schreef:

Hey Jayda, afgeprijsd voor 69 euro.  ;)

Dag dames,

Ik ben nieuw op deze site!
Vandaag heb ik eindelijk een keukenmachine kunnen vinden in Best, in Eindhoven waren ze overal uitverkocht terwijl ze pas sinds vrijdag de 23ste in de Aldi stonden.
Maar goed, ik ben er in ieder geval heeeel erg blij mee!   :Y  :D
Ik schrik alleen een beetje van het prijsverschil want ik heb er €150 voor betaald...

Groetjes,

28

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

hier in alkmaar staan er nog 2!

29

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

Eskimootje schreef:
bakfanaat schreef:

Hey Jayda, afgeprijsd voor 69 euro.  ;)

Dag dames,

Ik ben nieuw op deze site!
Vandaag heb ik eindelijk een keukenmachine kunnen vinden in Best, in Eindhoven waren ze overal uitverkocht terwijl ze pas sinds vrijdag de 23ste in de Aldi stonden.
Maar goed, ik ben er in ieder geval heeeel erg blij mee!   :Y  :D
Ik schrik alleen een beetje van het prijsverschil want ik heb er €150 voor betaald...

Groetjes,

Klopt. De machine stond vorige week weer in de folder. €149,- is de normale prijs, maar als non-food artikelen te lang in de winkel blijven staan worden ze afgeprijsd. En als ze dan nog niet verkocht zijn worden ze nóg meer afgeprijsd, vandaar de prijsverschillen. Je kunt dus de gok nemen door te wachten tot ie is afgeprijsd, maar dan loop je dus het risico dat de machine uitverkocht is.

30

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

Ik heb er vandaag ook een gekocht en ben heel benieuwd. Hij is wel iets groter dan dat ik van de foto verwacht had.

Ik heb hem in Heythuysen (midden-limburg) gekocht, daar waren er nog 3, dus als je er nog naar op zoek bent, kun je de Aldi daar even bellen :)

Ik ga er ook brooddeeg mee proberen te maken, hopelijk gaat dat goed.

31 Laatst bewerkt door tineke63 (29-12-2011 18:14)

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

Is dit een machine met blender etc.  zoals hier op pagina 1, met blender en snijbladen etc. ? Weet iemand nog waar hij te koop is?

Have a break, have a cupcake!!
Groetjes van 10

32

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

Prairy schreef:

Ik heb er vandaag ook een gekocht en ben heel benieuwd. Hij is wel iets groter dan dat ik van de foto verwacht had.

Ik heb hem in Heythuysen (midden-limburg) gekocht, daar waren er nog 3, dus als je er nog naar op zoek bent, kun je de Aldi daar even bellen :)

Ik ga er ook brooddeeg mee proberen te maken, hopelijk gaat dat goed.

Hoeveel heb je er in heythuysen voor betaald? Anders ga ik ook even kijken.

33

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

Ik helemaal blij, heb vandaag ook de machine gekocht. Er stonden er nog 4 (nu nog 3  :) )

34

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

Gisteren de Quigg bij de Aldi gekocht.  :)
Hij staat stevig op zijn pootjes en ziet er robuust uit. Hij is ook erg mooi!
Doordat er geen handleiding in de doos was ben ik in contact gekomen met Aldi Nederland en werd doorverwezen naar Sertronics. Sertronics verkoopt alle benodigheden voor dit apparaat! Mochten jullie dus een vleesmolen nodig hebben of een nieuw spatdeksel: https://prod.sertronics.nl/sales/custom … hp3?pg=636
Ik ga vandaag met mijn nieuwe keukenmachine aan de slag en zal nog laten weten hoe het is bevallen.
Groetjes!

35

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

Libi schreef:

Gisteren de Quigg bij de Aldi gekocht.  :)
Hij staat stevig op zijn pootjes en ziet er robuust uit. Hij is ook erg mooi!
Doordat er geen handleiding in de doos was ben ik in contact gekomen met Aldi Nederland en werd doorverwezen naar Sertronics. Sertronics verkoopt alle benodigheden voor dit apparaat! Mochten jullie dus een vleesmolen nodig hebben of een nieuw spatdeksel: https://prod.sertronics.nl/sales/custom … hp3?pg=636
Ik ga vandaag met mijn nieuwe keukenmachine aan de slag en zal nog laten weten hoe het is bevallen.
Groetjes!

Waar heb je deze gekocht? ik zoek er ook een in omgeving Dordrecht/Gorinchem

36

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

Heb deze machine ook gekocht op de 23e in de Aldi in Borger.
Maar nu is mijn vraag het biscuit doe je met de ballongarde het BC ook?

Hoop op reacties

Groetjes Mirjam

37

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

Ik heb hem in Schagen gevonden (Noord-Holland), was wel de laatste....
Succes met zoeken!

38

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

Bij Aldi Rotterdam staat er nog 1,  was wel een geopende doos!!!

Have a break, have a cupcake!!
Groetjes van 10

39

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

hoi dames,

erg opzoek naar een keukenmachine en vergelijken en vergelijken en door de bomen het bos niet meer zien.

maar goed voor diegene die interesse hebben in de quigg van de Aldi hier in apeldoorn in de nieuwste winkel in de stadt staan er nog 4 te koop voor de prijs van de folder.


wie weet heeft iemand wat aan de tip. ik zoek en dub nog even door wat te doen. :s

gr lydia

40

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

Heeft er ook iemand ervaring met het maken van Royal Icing met deze machine? Dat is nl veel zwaarder dan biscuitbeslag.

41

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

Sjekkie schreef:

Heeft er ook iemand ervaring met het maken van Royal Icing met deze machine? Dat is nl veel zwaarder dan biscuitbeslag.

:thumb: Gaat perfect! (met de platte klopper)

"Het leven is een feest, maar waar blijft de taart?"

42

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

Bakfanaat bedankt voor je reactie Ik heb gisteren de een na laatste gekocht in Leiden ( Aldi bij het station). De doos die is blijven staan was wel open. Ik ga hem vanavond gelijk uitproberen

43

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb hem vandaag gekregen, was voor 125 afgeprijsd.
Kan niet wachten tot ik weer mag, hahahahahhahahaahha!!
Bedankt voor alle info!!

44

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

Nou ik werk bij de aldi in wijk en aalburg en omdat de winkel een heropening krijgt en ik de folder heb gezien voor 10 maart is hij in de actie voor 99,99 euro ipv 149,95 euro let op alleen in wijk en aalburg
Tip voor andre mensen die in de buurt van tiel wonen daar hebben ze een outlet van de aldi en daar staat al het overgebleven spullen voor lagere prijzen
Gr corine

45

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

Hoi allemaal,

Na het lezen van alle positieve berichten ook zo'n Quigg bij de Aldi gehaald....

Mijn vrouw gebruikt hem voor taarten,beslag, vulling etc..

Ik gebruik hem meer voor deeg ( Brood, Pasta...)

Na veel speurwerk trof ik de machine onder verschillende namen.
In Frankrijk heet ie CookYoo 700, in Tsjechië ETA gratus Max....Hier du
s geleverd door Quigg...

Nu vroeg ik me af of er al iemand de pasta rollers en snijders heeft getest, en uiteraard ook de groente en vleesmolen....

Dus als iemand daar info over heeft, heel graag :-)

Gr.

Lasse

46

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

Hoi Lasse,
Ik heb daar helaas geen info over maar ben wel benieuwd waar je het apparaat heb gekocht. Mijn zusje wil er graag 1 maar niet te krijgen bij de Aldi.

Gr. 10

Have a break, have a cupcake!!
Groetjes van 10

47

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

Ik ben ook op zoek naar een keukenmachine.
Alleen zoals zovelen zie ik door de bomen het bos niet meer.
Weet iemand waar je deze machine nog kunt kopen?
Of iemand die hem weg wil doen ofzoiets?

48

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

Sinds 2011 deze keukenmachine en nog steeds erg blij mee.
Wel is er van de deeghaak (die ik het meest gebruik) vorig jaar een bevestigingspinnetje afgebroken en deze kwam ik vervolgens tegen in het deeg. Toch nog al die tijd de deeghaak kunnen gebruiken. Tot afgelopen weekend, toen bleek aan de andere zijde het pinnetje ook af te zijn gebroken.
Gelukkig kun je het onderdeel voor niet te veel geld kopen, dus deze staat inmiddels op mijn verlanglijstje voor Sinterklaas.
Tot die tijd maar met de hand deeg kneden...

49

Re: Recensie Quigg keukenmachine (Aldi)

hallo Allemaal,

ik heb deze keukenmachine net van mijn moeder gekregen. Stond daar ongebruikt in de berging  :-)

De handleiding is echter verdwenen en na al een tijdje google lastig te vallen heb ik ze nog steeds niet gevonden. :-(

Is er misschien hier iemand die mij deze zou kunnen bezorgen? Ik zou de machine niet graag stuk maken door verkeerd gebruik.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Veerle