76

Re: Howto: Pot vol brownies

CupcakeKaatje schreef:

Wat een gaaf idee!!! Ga ik mijn nichtje cadeau doen voor kerst!
En gebruik je dan gewoon een lege mayonaise pot bijvoorbeeld! Alleen de deksel even pimpen denk ik! ;)

Of koop je ergens losse potjes?!
Sorry voor al mijn vragen hoor... Ben helemaal enthousiast!

Groetjes
Karin

Ik gebruik idd de pot voor bv mayonaise zolang ze een inhoud van 650 ml hebben is het eigenlijk goed. En de deksel pimp ik door middel van een stofje of vloeipapier (verkrijgbaar in een pakket met erg veel kleurtjes bij de wibra)

Ik heb op mijn blog ook printable's staan voor de pot. En komende maand komen ook kerstige printable's online.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

Re: Howto: Pot vol brownies

Ben je blog gelijk gaan volgen! Echt gaaf!
Leuk! Ga het van de week proberen mayonaise pot is gelukkig bijna leeg...

Heb al een boodschappenlijst gemaakt voor van alles! Haha

78

Re: Howto: Pot vol brownies

CupcakeKaatje schreef:

Ben je blog gelijk gaan volgen! Echt gaaf!
Leuk! Ga het van de week proberen mayonaise pot is gelukkig bijna leeg...

Heb al een boodschappenlijst gemaakt voor van alles! Haha

Ik zag het idd ik volg die van jou nu ook. Leuk. Succes van de week.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

Re: Howto: Pot vol brownies

Super leuk Marieke,bedankt dat je dit allemaal met ons wilt delen!
Ik ga ze maken voor mijn collega's,'n leuk cadeautje voor de kerst.

Print je de labels gewoon op papier of kun je het beste sticker vellen gebruiken?

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

80

Re: Howto: Pot vol brownies

marieke84 schreef:
Taartenmarie schreef:

Heeft iemand een idee wat de hoeveelheden zijn voor een pot met een inhoud van 360 ml (dit is een hak appelmoes potje)?

Ik denk persoonlijk dat dit qua pot een moeilijke inhoud is. Omdat je wel een erg klein bakblik moet hebben om de brownies in te bakken. En niet iedereen heeft dat. De inhoud van de pot die ik in het eerste bericht heb laten zien kan evt ook in een springvorm of in een ovenschaal die heeft iedereen wel in huis. Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt.

Groetjes Marieke

Hoi, heb  inmiddels zo'n 20 potjes van 360 gr verkocht op een mini wintermarkt in het dorp... :D
Heb hierbij de afmeting laten zien van het bakblikje dat ik gebruikt heb (15cm van de Hema). Ik had ook potten van 720 gr maar die van 360gr liepen veel beter!

Life is what you bake it.

81

Re: Howto: Pot vol brownies

Wat een leuk idee!
Dit ga ik zeker gebruiken als cadeautje :D

82

Re: Howto: Pot vol brownies

Taartenmarie schreef:
marieke84 schreef:
Taartenmarie schreef:

Heeft iemand een idee wat de hoeveelheden zijn voor een pot met een inhoud van 360 ml (dit is een hak appelmoes potje)?

Ik denk persoonlijk dat dit qua pot een moeilijke inhoud is. Omdat je wel een erg klein bakblik moet hebben om de brownies in te bakken. En niet iedereen heeft dat. De inhoud van de pot die ik in het eerste bericht heb laten zien kan evt ook in een springvorm of in een ovenschaal die heeft iedereen wel in huis. Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt.

Groetjes Marieke

Hoi, heb  inmiddels zo'n 20 potjes van 360 gr verkocht op een mini wintermarkt in het dorp... :D
Heb hierbij de afmeting laten zien van het bakblikje dat ik gebruikt heb (15cm van de Hema). Ik had ook potten van 720 gr maar die van 360gr liepen veel beter!

Ik houd het bij mijn formaat van potten  :Y  maarre dat van dat bakblikje bij de hema die ga ik even onthouden daar ga ik even naar op zoek.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

83

Re: Howto: Pot vol brownies

marieke84 schreef:

Ik houd het bij mijn formaat van potten  :Y  maarre dat van dat bakblikje bij de hema die ga ik even onthouden daar ga ik even naar op zoek.

Het is een laag bakblikje dus eigenlijk alleen maar geschikt voor dingen zoals brownies, boterkoek etc.

Life is what you bake it.

Re: Howto: Pot vol brownies

Taartenmarie schreef:
marieke84 schreef:

Ik houd het bij mijn formaat van potten  :Y  maarre dat van dat bakblikje bij de hema die ga ik even onthouden daar ga ik even naar op zoek.

Het is een laag bakblikje dus eigenlijk alleen maar geschikt voor dingen zoals brownies, boterkoek etc.

Is het het rond of rechthoekig bakblikje?

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

85

Re: Howto: Pot vol brownies

Rond

Life is what you bake it.

86

Re: Howto: Pot vol brownies

wat gaaf! nog nooit gezien, ga er zeker mee aan de slag, eerst even potten verzamelen.....................

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

87

Re: Howto: Pot vol brownies

Helemaal GEWELDIG!!!
Wat ziet dat er super feestelijk en smakelijk uit!

Groetjes, Anouk

88

Re: Howto: Pot vol brownies

Hoi Meiden en Heren,

Vandaag de Pot vol Kerstbrownies-etiketten gemaakt in dit bericht kun je lezen hoe je ze kunt downloaden.

Fijne avond!

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

89

Re: Howto: Pot vol brownies

Die potten vind ik echt helemaal leuk, deze dus ook.

Re: Howto: Pot vol brownies

Yes yes yes! Ik is blij...

*printer aan slingert* ;)

Re: Howto: Pot vol brownies

Ze zijn leuk geworden,Marieke!!! :thumb:
Alleen als ik op download hier de print versie druk ontbreken de rode rendieren in de cirkels of bij de kerstbomen versie de tekst???

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

92

Re: Howto: Pot vol brownies

Etiketje geprint, potje gevuld, deksel erop en klaar.....
Thans marieke hij  is erg leuk geworden.

93

Re: Howto: Pot vol brownies

Mo-tje78 schreef:

Ze zijn leuk geworden,Marieke!!! :thumb:
Alleen als ik op download hier de print versie druk ontbreken de rode rendieren in de cirkels of bij de kerstbomen versie de tekst???


Js dat heb ik ook! Ik ga er 6 cadeau geven met de kerst! Erg leuk!!!! Bedankt Marieke

94

Re: Howto: Pot vol brownies

super idee! sla hem op hoor als je het goed vind.

met 1 hand kan je hele mooie taartjes bakken! heb zins juni een half verlamde rechter hand.

95

Re: Howto: Pot vol brownies

Wat een leuke reacties, dank jullie wel. Dat van de etiketten waar bepaalde afbeeldingen of tekst van ontbreekt ga ik vanavond even naar kijken. Heb eerder nog geen tijd gehad.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

96

Re: Howto: Pot vol brownies

Ik ben helemaal blij met de how-to!

Groetjes, Renata

97 Laatst bewerkt door marieke84 (15-12-2011 21:35)

Re: Howto: Pot vol brownies

Nou de printers kunnen weer aan hoor  :lol:  Er was een klein weergave-probleempje en dat is opgelost dus inmiddels zijn ze weer te downloaden en ook heb ik labels voor de koekjespotten gemaakt.

Klik hier voor de etiketten voor de browniepot

Klik hier voor de etiketten voor de koekjespot

Groetjes

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

98

Re: Howto: Pot vol brownies

Wat ontzettend gaaf!! Maar ik ga ff zeuren hoor.... :D  Ik kan ze alleen downloaden als ik een facebook account heb? Kun je ze ook op een andere manier downloaden?

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

99

Re: Howto: Pot vol brownies

Ik vindt het mega leuk om zoiets cadeau te geven... :thumb:

100

Re: Howto: Pot vol brownies

Hartstikke leuk!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!