26

Re: Alle stappen voor cupcakes

Thankx voor de tips.
Hoe eenvoudig cc's maken ook is, hier heb ik toch weer wat van opgestoken!

:thumb:

27

Re: Alle stappen voor cupcakes

Thankx voor de tips.
Hoe eenvoudig cc's maken ook is, hier heb ik toch weer wat van opgestoken!

:thumb:

28

Re: Alle stappen voor cupcakes

Jouw uitleg (en de foto's!) geven mij hoop......
Ik denk dat ik volgende week na de beurs toch ens een poging ga wagen om te gaan bakken..... :Y
Dank je wel!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

29

Re: Alle stappen voor cupcakes

Fantastisch! Dank je wel!

30

Re: Alle stappen voor cupcakes

:thumb:

N-Joy Cakes

Re: Alle stappen voor cupcakes

Jij bent goed bezig.
Ik heb hem gelijk gesaved.

Heel erg bedankt. Mijn as 130 cc's kunnen nu niet meer mis gaan.

32

Re: Alle stappen voor cupcakes

Echt lief dat je dit hebt gedaan! :Y

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

33

Re: Alle stappen voor cupcakes

Super !! Ik ga deze week mijn 1e cupcakes maken en dat moet nu helemaal goed komen...
Bedankt

34

Re: Alle stappen voor cupcakes

ooh dit is handig!

35

Re: Alle stappen voor cupcakes

Thanks!

Liefs van Christel
www.taartvanchris.hyves.nl

36

Re: Alle stappen voor cupcakes

:thumb:
bij mij lieten ze ook altijd los en een glazen plaat deed ik er ook niet op zodat er altijd verschil was.
Super tip.
Tanx

37

Re: Alle stappen voor cupcakes

Dank u wel zeker gebruik van maken als beginner waar nog veeeeeeeeeel misgaat :(
en welke mix gebruik jij ?

gr sandy

38

Re: Alle stappen voor cupcakes

Duidelijke how to hoor, heb geen moeite met cupcaketjes bakken. Maar alvast jam er in doen, of zelfs een rolo, is een leuk tip, die ga ik eens proberen. Ik hol altijd uit met een appelboor, en dan botercreme met jam erin. En dat er 42 gram in moet ook altijd handig om te weten. Ik ga ze nu ook maar eens spuiten, ik lepel het er altijd in, en ik heb inderdaad wel eens lucht in mijn cupcake papiertjes. Dus  :thumb:  je how to.

Groetjes Bianca Wolst

39

Re: Alle stappen voor cupcakes

Wat handig, dat met die papiertjes eerst in de oven is een goede zeg!

40

Re: Alle stappen voor cupcakes

Super handige how to, even alle stappen weer op een rij.

Ik ga morgen ook maar weer eens aan het cupcake bakken, nu heb ik nog dulce de leche staan, zou deze er i.p.v. De jam ook in kunnen ??

Groetjes Samantha

Life is like one of my cakes......You never know what you're gonna get.
http://www.facebook.com/pages/Cake-Diva … ref=stream

41

Re: Alle stappen voor cupcakes

Handig, bedankt!

42

Re: Alle stappen voor cupcakes

Lillyan schreef:

Super handige how to, even alle stappen weer op een rij.

Ik ga morgen ook maar weer eens aan het cupcake bakken, nu heb ik nog dulce de leche staan, zou deze er i.p.v. De jam ook in kunnen ??

Groetjes Samantha

Denk het wel. Kun je verhitten volgens mij. Ben benieuwd hoe het smaakt. Laat je het even weten?

Groet, Jolanda

43

Re: Alle stappen voor cupcakes

Zojuist geprobeerd met dulce de leche, de smaak is prima, maar w.s. Is het te zwaar als vulling want het zakt helemaal naar de bodem.

Conclusie: smaak heerlijk, maar denk dat de dulce er beter naderhand ingespoten kan worden.

Groetjes, Samantha

Life is like one of my cakes......You never know what you're gonna get.
http://www.facebook.com/pages/Cake-Diva … ref=stream

44

Re: Alle stappen voor cupcakes

Zumba-Sandy schreef:

Dank u wel zeker gebruik van maken als beginner waar nog veeeeeeeeeel misgaat :(
en welke mix gebruik jij ?

gr sandy

wil ik ook wel weten ik maak niet vaak cctjes gebruik nogmaal de cc mix van funcakes en die werkt opzich goed.

45

Re: Alle stappen voor cupcakes

Ik maak vaak cc's als beginner en alle dingen die misgaan, moeten dankzij jou howto beter gaan ;)
Klein vraagje: Als je de boter en eieren hebt gemixt en de doet de mix erbij, mix je dat dan met de machine of met de garde?

46

Re: Alle stappen voor cupcakes

Afke, ik mix gewoon verder met de machine (kneedhaak), gewoon kort, totdat alle mix er door is geroerd.

Ik gebruik zelf Zeelandia cupcake mix voor de standaard cupcakes, maar ben fan van de Funcakes stroopwafelmix en alle lekkere smaakjes mixen die er zijn. Heb er pas weer een paar ingeslagen om te proberen. En de choco-sinasappelcakejes (recept hier ergens op het forum volgens mij) zijn ook erg lekker. Dit is niet een mix, maar maak je zelf de mix, net als lavendelcupcakes, heel apart/erg lekker en red velvet......dat zijn weer cakejes voor een frosting en niet een gedecoreerd cakeje.

Groet, Jolanda

47

Re: Alle stappen voor cupcakes

bedankt voor de bruikbare tips, zo is het nog eenvoudiger :thumb:

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl

48

Re: Alle stappen voor cupcakes

Hallo,
wat heb je mooie cupcakes gemaakt!
Mijn dochter is helemaal gek van Hello Kitty, hoe heb je de versiering gemaakt??
:s  Ben een pas beginnende bakster :-)
Alvast bedankt!

49

Re: Alle stappen voor cupcakes

Susetta schreef:

Hallo,
wat heb je mooie cupcakes gemaakt!
Mijn dochter is helemaal gek van Hello Kitty, hoe heb je de versiering gemaakt??
:s  Ben een pas beginnende bakster :-)
Alvast bedankt!

De gezichtjes van Hello Kitty heb ik gemaakt met de uitsteker van Cakesbybien. Dat is een uitsteker alleen voor het gezicht. De neus/oogjes/strikje heb ik van gekleurde marsepein erop gelegd en de snorharen heb ik getekend met eetbare zwarte stift.

Groet, Jolanda

50

Re: Alle stappen voor cupcakes

zie deze nu pas!  :thumb:  dank je wel voor het delen!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.