26 Laatst bewerkt door Sprokkel (06-09-2011 21:51)

Re: Howto: Pot vol brownies

Oeh leuk! Kan ik mijn vriendinnen na de koekjes potten gaan verblijden met deze brownies!!!
Het is alleen niet in een grote groentepot hè, die zijn volgens mij 720? Is het zo een appelmoes pot?

Groetjes Femke

27

Re: Howto: Pot vol brownies

Wat een super leuk cadeau!!!! Ga we zeker heel veel mensen blij mee maken!
Dank je wel voor het delen :D

Zoete groetjes, Inti

28 Laatst bewerkt door marieke84 (07-09-2011 06:15)

Re: Howto: Pot vol brownies

Sprokkel schreef:

Oeh leuk! Kan ik mijn vriendinnen na de koekjes potten gaan verblijden met deze brownies!!!
Het is alleen niet in een grote groentepot hè, die zijn volgens mij 720? Is het zo een appelmoes pot?

Groetjes Femke

Leuk is die he.

Nee het is idd geen groente-pot. Wij eten eigenlijk nooit groente uit pot. Het is een grote mayonaise-pot met een inhoud van 650 ml. Op zich kan een pot van 720 wel dan zou je iets meer chocolade erin moeten doen en kan je noten erbij doen bijvoorbeeld walnoten.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

29

Re: Howto: Pot vol brownies

Als je het goed vind dan sla ik hem even op bedankt

groetjes miranda  :)  :)  :)

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl

30

Re: Howto: Pot vol brownies

marieke84 schreef:

Je kan mijn blog ook heel simpel volgen dan kan je in één oogopslag zien wanneer ik nieuwe berichten heb geplaatst. Ik heb dat een tijd geleden uitgelegd op mijn blog hoe je heel gemakkelijk blogs kunt volgen de uitleg kan je hier vinden.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Ehhh ik is niet zo slim geloof ik want als ik op die link druk dan kom ik bij de pot-vol-brownies terecht. Heb even met de zoekfunctie op blog volgen gezocht maar toen kwam ik er ook niet uit... (Nee ben niet blond haha)

It's just a piece of cake

31

Re: Howto: Pot vol brownies

Ik vind deze ideetjes echt altijd zoooo leuk!
Ga ze echt een keer gebruiken ;-)

Dank je wel weer.
gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

32

Re: Howto: Pot vol brownies

Ellen1981 schreef:
marieke84 schreef:

Je kan mijn blog ook heel simpel volgen dan kan je in één oogopslag zien wanneer ik nieuwe berichten heb geplaatst. Ik heb dat een tijd geleden uitgelegd op mijn blog hoe je heel gemakkelijk blogs kunt volgen de uitleg kan je hier vinden.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Ehhh ik is niet zo slim geloof ik want als ik op die link druk dan kom ik bij de pot-vol-brownies terecht. Heb even met de zoekfunctie op blog volgen gezocht maar toen kwam ik er ook niet uit... (Nee ben niet blond haha)

Het kan dat ik een verkeerde link heb geplaatst  :rolleyes:
http://gewoonmarieke.blogspot.com/2011/ … olgen.html

Hopelijk heb je er wat aan.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

33

Re: Howto: Pot vol brownies

heel erg leuk, zit me wel te bedenken hoe dat gaat als je mixt met stukken chocolade er in...

Enthousiaste groet, Maxime

34

Re: Howto: Pot vol brownies

Tari schreef:

heel erg leuk, zit me wel te bedenken hoe dat gaat als je mixt met stukken chocolade er in...

Hoi Tari,

Bij brownies doe ik het mixen altijd met de hand met een pollepel. Heb ooit eens gelezen dat dat voor brownies de beste manier is. Dus als je het zo doet dan blijven de chocolade-stukjes nog aardig in tact denk ik.

Groetjes,

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

35

Re: Howto: Pot vol brownies

marieke84 schreef:

Het kan dat ik een verkeerde link heb geplaatst  :rolleyes:
http://gewoonmarieke.blogspot.com/2011/ … olgen.html
Hopelijk heb je er wat aan.

:Y  Nu doet ie 't wel!
Dank je wel Marieke :)

It's just a piece of cake

36

Re: Howto: Pot vol brownies

Echt erg leuk, bedankt gaan we zeker een x iemand blij mee maken

37

Re: Howto: Pot vol brownies

Maar er zitten helemaal geen brownies in die pot  :nooo

38

Re: Howto: Pot vol brownies

kristien schreef:

Maar er zitten helemaal geen brownies in die pot  :nooo

Dat heb je idd goed gezien. Maar in de pot zitten wel de droge ingrediënten waarmee je brownies kan maken. Je gooit de pot leeg in een kom doet er de natte ingrediënten bij en je kan brownies maken.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

39

Re: Howto: Pot vol brownies

Misschien ook nog leuk om hier er even bij te zetten. Ik heb donderdag   de brownies gemaakt uit de pot. En ze waren goed gelukt. We vonden ze erg lekker en had gister ook nog brownies mee genomen naar mijn werk en die waren zo op. Dus ze vallen in de smaak. Hier het resultaat:

http://www.taartig.nl/blog/wp-content/uploads/brownies.png

En Tari zoals je ziet blijven de chocoladestukjes in tact.

Fijne zaterdag!

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

40

Re: Howto: Pot vol brownies

marieke84 schreef:
kristien schreef:

Maar er zitten helemaal geen brownies in die pot  :nooo

Dat heb je idd goed gezien. Maar in de pot zitten wel de droge ingrediënten waarmee je brownies kan maken. Je gooit de pot leeg in een kom doet er de natte ingrediënten bij en je kan brownies maken.

Dat had ik wel door  :P  Had beter een  :D  gezet. Je pot is leuk hoor!

41

Re: Howto: Pot vol brownies

Leuk idee weer!

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

42

Re: Howto: Pot vol brownies

Leuk idee, leuke blog en thankx voor de inspiratie!!!!!!!!!

Re: Howto: Pot vol brownies

Heel leuk gedaan! dank je voor de how to,was er naar opzoek! :thumb:

Re: Howto: Pot vol brownies

Heel leuk gedaan! dank je voor de how to,was er naar opzoek! :thumb:

45

Re: Howto: Pot vol brownies

Ik had jullie nog een printable beloofd voor de pot vol brownies. Die heb ik gemaakt en die kan je vinden door hier te klikken.

Fijne avond!

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

46

Re: Howto: Pot vol brownies

Super!!!! Thanks voor het delen.

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!

47

Re: Howto: Pot vol brownies

super!  bedankt!!

ik heb gister een gezellige samen-brownies-bakken avond gehad met 3 collega's, en ik vond ze erg lekker!

resultaat:

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/313155_2400391454602_1395527392_2868870_897613239_n.jpg

lekkurrrrrrrr!!  :9

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

48

Re: Howto: Pot vol brownies

mmmm, chocotoetje, wat zit er voor wit's in??

49

Re: Howto: Pot vol brownies

ing schreef:

mmmm, chocotoetje, wat zit er voor wit's in??

Dat zijn stukjes witte chocolade  :9

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

50

Re: Howto: Pot vol brownies

Dus toch.. :think:  dank je voor je antwoord @Marieke! :thumb: