26

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

RedRose18 schreef:

die ik heb van clatronix word je doof van
die maakt echt heel veel kabaal
vergeleken met de kennie van een vriendin al helemaal
maar goed, het is een andere dan die van jullie, dus die dan vooral niet kopen ;-)

Oei, dan gaat ie echt heel hard... Nou gelukkig die van mij dan niet....

27

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

Ja.....heb het net gedaan!! Heb bij Neckermann ook dezelfde Clatronic gekocht als Emsya.
Als het goed is is hij morgen al binnen. :)  :)
Mijn revieuw zal volgen ;)

Keep calm and have a (cup-)cake!!

28

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

sjunne taart schreef:

Ja.....heb het net gedaan!! Heb bij Neckermann ook dezelfde Clatronic gekocht als Emsya.
Als het goed is is hij morgen al binnen. :)  :)
Mijn revieuw zal volgen ;)


Ben erg benieuwd wat je ervan gaat vinden ik spreek alleen maar vol lof als beginneling!!

Groetjes Emysa

29

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

als het goed is krijg ik hem ook voor mn verjaardag :Y  :thumb:
ben benieuwd :D
kan niet wachten haha :rolleyes:

30

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

Ik heb hem 2 uur geleden binnen gekregen... clatronic KM3323..... mooi om te zien erg robuust, dus ik dacht gelijk even testen.
voor een 15 cm taartje biscuitmix erin even draaien en dan de bodem erbij schrapen omdat de ballon niet tot op de bodem komt.

De mix is goed gelukt, maar wat een herrie...... een stofzuiger is er niks bij...... ik wilde de buren oordopjes geven....

Het uiterlijk super!! maar het lawaai een verschrikking, ga toch maar even kijken voor wat anders

31

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

Vind het lawaai opzich wel meevallen.
Zal uiteraard meer lawaai uitkomen dan een Kennie of Kitchenaid,
maar daar is de prijs ook naar.
Ik ben er zeer tevreden over en dat lawaai maar op de koop toe nemen want hij doet z'n werk perfectemundo!!! :P

Groetjes Emysa

32

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

emysa schreef:

Vind het lawaai opzich wel meevallen.
Zal uiteraard meer lawaai uitkomen dan een Kennie of Kitchenaid,
maar daar is de prijs ook naar.
Ik ben er zeer tevreden over en dat lawaai maar op de koop toe nemen want hij doet z'n werk perfectemundo!!! :P

Ik heb nu nu een paar keer gebruikt.(zelfde als Emysa gekocht bij Neckermann) De herrie is op de hoogste stand wel hard maar op de laagste voor bv de cupcakes valt het reuze mee.
Ik heb nog 2dg een Kenwood op proef gehad(een ouder model) en ook deze maakt genoeg herrie hoor. Maar dat deed mijn handmixer ook en daar kun je dan met bv een telefoon niet bij vandaan lopen ;).
Ben er in ieder geval erg blij mee.

Keep calm and have a (cup-)cake!!

33

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

Je woont helaas te ver weg. Heb hier nog een Kenwood Major over.

34

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

annick67 schreef:
emysa schreef:

Ben vandaag bij de Makro geweest en de kennie is niet in de aanbieding, kost €139,-, is op zich nog niet duur.

Volgens mij is dat wel de prijs éxclusief BTW op dit moment.

het is idd ZONDER btw...dus met btw zou je rond 155 euro uitkomen

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

35

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

Ik heb dankzij deze berichten nu ook een clatronics gekocht bij Neckermann, ben benieuwd, zou morgen al geleverd worden.

  :9

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

IK ZIE DOOR DE MIXERS DE BESTE NIET MEER.............(DOOR DE BOMEN HET BOS NIET MEER MAAR DAN NET EVEN ANDERS):-)

DAAR OM DE VOLGENDE VRAAG.
HOE VEEL WATT MOET MIJN A.S. KEUKENMIXER HEBBEN.
WANT DAAR MOET IK TOCH NAAR KIJKEN ALS IK WIL WETEN OF DE MACHINE HET ZWARE EN LANG WERK AAN KAN??

WIE HEEFT MEER ERVARING ALS IK HIER MEE.
ZOEK EEN ANDER WANT MIJN HANDMIXER HEEFT HET BEGEVEN EN MIJN KEUKEN MACHINE IS EIGENLIJK EEN MANUSJE VAN ALLES (SNIJDEN ,SAP,BLENDER, MIXEN) EN IK DENK DAT ER DUS EEN SIMPELE(ALLEEN MIXEN EN DUS MET GARDES) MOET ZIJN DIE HET EENVOUDIGER MAAKT.
LEES GRAAG ERVARINGEN.
groeten mij

37

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

Bakken doe ik meestal toch vooraf en niet met gasten erbij dus misschien is zo'n betaalbare optie wel een aardig idee.

38

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

Euhhh deze post is 6 jaar oud he....

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!