1

Onderwerp: goedkope keukenmachine gezocht??

Hallo,

Ik begin net pas met zelf taarten te maken en de opdrachtjes stromen langzaam aan binnen. Ik ben dan ook op zoek naar een keukenmachine. Iedere keer met een (warme) handmixer de biscuit of cake mixen wordt dan steeds lastiger.(ben bang dat de handmixer het ook niet lang meer doet:  :s .
Ik heb al eens gekeken op internet maar vindt de merk(kenwood/bosch) keukenmachines toch wel erg duur. Heeft iemand een goed alternatief?
(Zag bij bol.com een staan van het merk Bestron maar weet niet of dit wat is.)

Keep calm and have a (cup-)cake!!

2

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

alle mixers worden warm.... maar ik heb verder niet echt ervaring met goedkope apparaten, meestal vallen die gewoon binnen een jaar uit elkaar en kan je beter sparen voor iets duurders of een goeie handmixer met bak eronder kopen

3

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

tja...ik ben bang dat goedkoop uiteindelijk toch duurkoop is...een kenwood is inderdaad niet goedkoop maar je hebt er wel heel lang plezier van: ik mix nog steeds met een 'vintage'kenwood uit de jaren 70! bij wehkamp.nl hebben ze geloof ik een basismodel vanaf 220 euro...anders marktplaats of ebay proberen? succes!

married to my oven glove...

4

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

kenwood patissier is er al vanaf 117 euro oid bij de makro om de zoveel tijd en dat vind ik best goedkoop voor een mixer

5 Laatst bewerkt door emysa (11-07-2011 14:23)

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

Ben vandaag bij de Makro geweest en de kennie is niet in de aanbieding, kost €139,-, is op zich nog niet duur.
Vorige wk een Clatronics besteld bij de Neckermann in de aanbieding €109,- ex. verzendkosten.
Wel met een sterkere motor en grotere mengkom.

De meningen zijn nogal verdeeld over deze machine, maar als beginneling denk ik hier voorlopig eerst wel mee uit de voeten te kunnen dacht ik zo.

S6

Groetjes Emysa

6

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

Die heb ik ook nog staan een rode clatronic en daar was ik erg tevreden over.
Doet het nog steeds.Heb hem voor reserve in de doos ;)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

7 Laatst bewerkt door emysa (11-07-2011 14:31)

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

emmy635 schreef:

Die heb ik ook nog staan een rode clatronic en daar was ik erg tevreden over.
Doet het nog steeds.Heb hem voor reserve in de doos ;)

Begon al een beetje huiverig te worden, want de een zweert bij deze machine en de ander is er erg negatief over!! :think:
Heb em nog niet binnen, zat enige levertijd op!!
wachten wachten wachten, geduld, geduld,geduld. :+  :+

Eerst nog maar even met m'n handmixertje :/  :/  :s

Groetjes Emysa

8

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

Ik had een goedkope maar terwijl ik voor de 1ste keer merinquecreme aan 't maken was is mijn klopper gewoon door gebrand.  Met m'n kennie loopt het wel perfect dus ik kan je echt geen goedkope aanraden.

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

mrs cake schreef:

tja...ik ben bang dat goedkoop uiteindelijk toch duurkoop is...een kenwood is inderdaad niet goedkoop maar je hebt er wel heel lang plezier van: ik mix nog steeds met een 'vintage'kenwood uit de jaren 70! bij wehkamp.nl hebben ze geloof ik een basismodel vanaf 220 euro...anders marktplaats of ebay proberen? succes!

Helaas zijn ze op marktplaats en e-bay ook nog wel vrij prijzig:s of gelijk weg;).  Maar toch bedankt voor de tip.

Keep calm and have a (cup-)cake!!

10 Laatst bewerkt door annick67 (12-07-2011 07:17)

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

emysa schreef:

Ben vandaag bij de Makro geweest en de kennie is niet in de aanbieding, kost €139,-, is op zich nog niet duur.

Volgens mij is dat wel de prijs éxclusief BTW op dit moment.

11

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

Mijn handmixer is stuk en donderdag ben ik jarig, nou wil mijn man wel een mixer als cadeau geven. Heel leuk! maar... zoekende... kom ik inderdaad die Kenwood Patissier tegen, is ie in Nederland alleen in Wit en Rood... wil er eigenlijk wel een die ik op het aanrecht kan laten staan, maar dat kan met die wit/creme en die rode dus niet, want dat lijkt voor geen meter. Ik wil gewoon een grijze/zilver/antraciet of rvs mixer.. Ben aan googelen op moment, zie ik mooie zilveren kennie, alleen op engelse markt en inmiddels overal uitverkocht en werd sowieso al "not shipped outside UK".... Ben nog wel even zoet met google denk ik..
Heb alle oudere berichten hier op forum over mixers gelezen, maar blijf uitkomen bij die Patissier. Goede machine voor nette prijs. Alleen die kleur.... Bak ook alleen hobbymatig, dus prijs van Kitchenaid vind ik te hoog (al zijn ze wel super!).

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

12

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

Heb je een mail gestuurd Henriette

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

13

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

annick67 schreef:
emysa schreef:

Ben vandaag bij de Makro geweest en de kennie is niet in de aanbieding, kost €139,-, is op zich nog niet duur.

Volgens mij is dat wel de prijs éxclusief BTW op dit moment.

Ik weet het niet zeker meer, maar dat zou best kunnen dat dat de excl. btw prijs is.

Groetjes Emysa

14

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

emysa schreef:
annick67 schreef:
emysa schreef:

Ben vandaag bij de Makro geweest en de kennie is niet in de aanbieding, kost €139,-, is op zich nog niet duur.

Volgens mij is dat wel de prijs éxclusief BTW op dit moment.

Ik weet het niet zeker meer, maar dat zou best kunnen dat dat de excl. btw prijs is.


Kom net van de Makro vandaan(funcakes spullen in de aanbieding ;) )
De kennie kost daar idd 139,-excl. 164,-incl.
Heb helaas al verjaardag gehad dus nog ff wat taartopdrachtjes binnen slepen :) en dan aanschaffen

Keep calm and have a (cup-)cake!!

15 Laatst bewerkt door ingridd (14-07-2011 16:37)

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

Heeft iemand dan ook ervaring met de keukenmachines die op marktplaats staan?
Voor 65euro heb je er al een, dan wel met een blender erop mja.
Ben ook een beginner, en mn vriend vind 400euro ook wel een beetje duur voor een hobby haha.
Het merk is volgens mij clatronc.
Want vind ze er ook wel mooi uitzien.

16

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

@ingridd
Ik heb eergister mijn Clatronics binnen gekregen.
De meningen over deze machine zijn wat verdeeld, maar ben ook een beginneling en wil het eerst es gaan proberen.

Ga em dit weekend uitproberen
Hij is trouwens in de aanbieding bij de Neckermann, daar heb ik em besteld.
laat je wel even weten of ie z'n werk doet van het weekend.

Succes!!

Groetjes Emysa

17 Laatst bewerkt door ingridd (15-07-2011 15:03)

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

ok bedankt :)

ben benieuwd dan, en jij ook suc6 dit weekend :thumb:

18

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

Hoi!!

Ik heb ook de Clatronics en ik vindt hem prima werken!! nu ben ik een beginner en heb nog geen royal icing geprobeerd ofzo maar hij is wel mooi, stevig en heeft veel inhoud. ook is de spatdeksel erg handig...

mooi apparaat voor een beginner... :Y

19

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

ik heb een clatronix en vind em niet zo
dat ding maakt een lawaai, dat wil je niet weten
je kunt er niet naast staan en met iemand praten, want dan moet je goed hard schreeuwen.
en kleine hoeveelheden (zelfs 25 cm vorm doe ik met de hand) mixen wil ook bijna niet, omdat de mixer dan niet diep genoeg komt en niet alles mee mixt

ik heb een clatronix waar zo'n vleesmolen bovenop gezet kan worden.
ga binnenkort een kenny pattisier kopen

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

20

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

Nou, ik ben zeer super tevreden hoor??!!
Gister verrukkelijke cupcakes gemaakt en 2 taarten met kokos.
De Clatronics voldoet me prima en vind het lawaai wel meevallen.

Ik heb deze

http://i53.tinypic.com/fwho3a.jpg

Groetjes Emysa

21

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

ik heb deze:

http://freemarket.kiev.ua/images_goods/Clatronic/Clatronic-KM-3067-3.jpg

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

22

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

Ik heb ook de Clatronic en ben zeer tevreden.
Idd een gesprek voeren ernaast lukt lastig maar dan ga je een eindje verderop praten en dan lukt ook dat prima [*][/*] :)

23

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

ik heb ook de clatronic die emysa heeft, ik ben er ook super blij mee!

24

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

Ik heb ook dezelfde als emsya, en ik ben er erg tevreden over!
Hij maakt wat lawaai ja, maar ik vind het niet storend, en (heb gelezen hier) dat andere merken ook veel lawaai maken...

25

Re: goedkope keukenmachine gezocht??

die ik heb van clatronix word je doof van
die maakt echt heel veel kabaal
vergeleken met de kennie van een vriendin al helemaal
maar goed, het is een andere dan die van jullie, dus die dan vooral niet kopen ;-)

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!