51

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

Ik heb ze ook gebakken vanavond!!! Zalig hoor. Nogmaals thanx voor het recept Wendy, daar heb je een hoop mensen blij mee gemaakt  :9

I just love it....!!

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

mamalein schreef:

Ik heb ze ook gebakken vanavond!!! Zalig hoor. Nogmaals thanx voor het recept Wendy, daar heb je een hoop mensen blij mee gemaakt  :9

Graag gedaan  :Y  :Y

Groetjes Wendy

53

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

ik ben toevallig van de week haar bananen-chocolade  muffins tegen gekomen ook heerlijk
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=155400

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

54 Laatst bewerkt door Leonie1202 (29-06-2011 11:42)

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

Ze zijn erg lekker hoor! ook met marsepein erop.

www.Leoniestaarten.nl
Omdat er altijd wel een reden voor een taart is!

55

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

Ik vond ze juist heel droog :nooo Denk dat het door de hoeveelheid bloem komt. Met minder bloem worden ze waarschijnlijk nog luchtiger/zachter van smaak en structuur.
Maar denk dat een combi van deze en die van Nigella perfect zullen zijn  :D Binnekort even testen.

56

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

Ik heb ze net gebakken en ze zijn idd erg lekker. Maar ik krijg ze niet zo mooi vlak. Ze zijn bol gerezen en opengebarsten. Wat is het geheim om ze zo mooi vlak te krijgen?

www.taartenetalage.nl,
De foto etalage van mijn taarten.

57

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

Ik heb ze vorige week ook gemaakt. Smaak is heerlijk, maar ik vond ze wel erg kruimelig.

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

Kaatje-Karen schreef:

Ik heb ze net gebakken en ze zijn idd erg lekker. Maar ik krijg ze niet zo mooi vlak. Ze zijn bol gerezen en opengebarsten. Wat is het geheim om ze zo mooi vlak te krijgen?

Misschien de oven te heet of toch teveel bakpoeder even mee stoeien voor de voor jou perfecte oplossing

Groetjes Wendy

59

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

Oeh deze klinken en zien er lekker uit :9
Ga ik zeker zo snel mogelijk uitproberen. Ik heb toch alles in huis :)

60

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

Bij mij kregen ze ook in de oven al zo'n kuil in het midden... Maar, daarom zeker niet minder lekker!

Heerlijk recept dus, mijn vriend heeft ook lekker van het beslag zitten smullen :)

61

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

Ik heb ze zaterdag ook weer gebakken, met 150 gr suiker.
Ze waren weer perfect gelukt en ik heb de cupcakes gebruikt als toi toi toi voor de dansvoorstelling van mijn dochter en mijzelf gisteren.
Het resultaat staat gepost in het kleine spul.

Groetjes Louise

62

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

Heb ze daarnet gebakken, met 150 gr suiker ipv 200 gr. Ze waren heel lekker, maar inderdaad kruimelig.

Groetjes van Natascha!

63 Laatst bewerkt door CindyM (23-07-2011 20:59)

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

shit... te lang in de oven laten zitten  :grr:  :grr:  :grr:  :grr: . maar een paar minuutjes langer dan ik ze normaal doe, maar ze zijn echt te bruin aan de onderkant en ik baal nu als een stekker  :s

64

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

heb de afgelopen weken wat verschillende recepten voor cc geprobeerd maar kom toch elke keer weer terug bij deze en ze zijn altijd perfect!

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

65

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

GE-WEL-DIG! Echt perfect recept... Ik heb de suiker op 150 gehouden en dat smaakt echt heerlijk!

Kijk eens op mijn hyves: http://makeacupcake.hyves.nl/

66

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

heb er net 50 gemaakt, geen een mislukt en ze zijn zeker lekker (al hou ik niet van cupcakes) ze waren ook heel mooi plat, lekker luchtig en niet te droog, zeker een blijvertje  :Y

67

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

Ik heb ze vanmiddag gebakken en ze zijn super goed gelukt de papiertjes blijven er ook mooi om heen en ze zijn ook nog eens erg lekker.
Voor mij is dit hét recept.
Ik heb merinque toeven gespoten en in de oven gebakken ( heb ik ergens gelezen, ik kan ze alleen niet meer vinden) en er later op gedaan, heerlijk.

groetjes Hanneke

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

Blijf me verbazen over hoe mooi plat die vna jou zijn! Misschien dat ik de oven toch nog wat lager zet.. en heb hem nu al op 160 maar ze blijven klein beetje bol staan! Maaaaar ze smaken heerlijk! Heb er nu en lading in met oreo koekjes erdoor ben benieuwd!  :Y

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

@ RowanVeenstra Ben heel benieuwd naar je variatie met oreo koekjes.

@axhanneke. Ben een paar dagen niet op de site geweest. Weet dus niet of je het eind resultaat hebt gepost. Ben er wel nieuwschierig naar.

Groetjes Wendy

70

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

wendyhaverkamp schreef:

@ RowanVeenstra Ben heel benieuwd naar je variatie met oreo koekjes.

@axhanneke. Ben een paar dagen niet op de site geweest. Weet dus niet of je het eind resultaat hebt gepost. Ben er wel nieuwschierig naar.

http://i54.tinypic.com/rhvmv9.jpg
http://i52.tinypic.com/23trsk5.jpgIk heb alleen jammer genoeg geen foto's gemaakt zonder de toef

groetjes Hanneke

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

axhanneke schreef:
wendyhaverkamp schreef:

@ RowanVeenstra Ben heel benieuwd naar je variatie met oreo koekjes.

@axhanneke. Ben een paar dagen niet op de site geweest. Weet dus niet of je het eind resultaat hebt gepost. Ben er wel nieuwschierig naar.

http://i54.tinypic.com/rhvmv9.jpg
http://i52.tinypic.com/23trsk5.jpgIk heb alleen jammer genoeg geen foto's gemaakt zonder de toef

Nou ik vind ze er super uit zien. Als ze net zo smaken zit het helemaal goed. ;)

Groetjes Wendy

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

Ik had gisteravond nog bakzin dus ben ook eens deze cupcakes gaan maken. Ze zijn echt GODDELIJK!  :9 Ik had alleen zin om een beetje te experimenteren dus heb in plaats van melk yoghurt erbij gedaan dacht eens kijken wat dat doet, heb het idee dat ze nu iets plakkeriger zijn. Volgende week eens gewoon met melk bakken, maar ze zijn in ieder geval echt super en ga er nu al eentje op peuzelen  :D .

73

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

net weer gemaakt met 10 gram minder bloem omdat ik ze vorige keer nèt iets te droog vond. Ze zijn echt perfect! Deze keer ook een tweede keer gemaakt en 50 gram bloem vervangen door cacao, ook erg lekker!  :9

74

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

opgeslaan en klaar om te dinsdag op vrije dag te testen!!!!

75 Laatst bewerkt door biancka (09-08-2011 15:17)

Re: Heerlijke luchtige cupcakes recept laura vitales

Bij mij zitten ze nu in de oven. Nog een paar minuutjes. Als ze gelukt zijn dan maak ik zeker een foto :)