51

Re: How To Orchidee

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt!!!!!!

It's never to late to become what you might have been

52

Re: How To Orchidee

Eline25 schreef:
Ricky schreef:
Eline25 schreef:

Ik heb Ellen even gewaarschuwd dat ze moth orchid dingen moest inslaan  ;) Ze heeft terug gemaild dat de uitstekers van Lindy Smith een dezer dagen weer binnenkomen, maar SK was niet zo snel zei ze...  :/ Geduld is een schone zaak!  :lol:

Eline, wat is nou precies het verschil tussen een Lindy Smith uitsteker en die bij suikerkunst? Zo op het oog zien ze er hetzelfde uit als die van jou.  :think:

Hoi Ricky! Ze lijken idd erg op elkaar, de armen hebben een iets andere vorm, maar het grootste verschil is het hart. Die van Lindy heeft een vrij lange 'kop', die ik dikker houd en daarna ombuig. Bij de uitsteker van suikerkunst moet je de kop zelf modelleren en erop plakken. Kan allebei prima hoor!

Ik heb nu idd gezien wat je bedoeld. Dank je wel. Daar verzin ik wel wat op.
Ik denk dat ik die kant niet uitsteek maar snij, en dan gelijk langer maak. Werkt wel niet zo makkelijk maar dat maakt niet uit.

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

53

Re: How To Orchidee

Wauw super zeg!

54

Re: How To Orchidee

Super how to... Ik hoop dat je het niet erg vind, maa rik heb hem meteen opgeslagen...!

Ook super leuk dat je zegt welke materialen je juist gebruikt hebt...!

Bedankt...!

Een welgemeende glimlach is als een straaltje zonneschijn op een donkere dag...

Re: How To Orchidee

Geweldig!!!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

56

Re: How To Orchidee

Ff opslaan  :D

Have a Nice day!

Re: How To Orchidee

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOW wat een ongelofelijk gave how to!!!!!
Wat een werk, maar wat een prachtige foto's en een super duidelijke uitleg, en nogmaals wat een onwijs mooie taarten maak je!!!!!!!! :)

Re: How To Orchidee

Ik heb gelijk de set bij Madhuri besteld :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

Re: How To Orchidee

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Ik heb gelijk de set bij Madhuri besteld :)


hahahhaha ik ook!!!!

60

Re: How To Orchidee

Wauw gaaf! Zeker een keer testen!!!!

61

Re: How To Orchidee

Jammer dat die set zo duur is zeg.

62

Re: How To Orchidee

Ik heb geen ervaring met flowerpaste, maar kan dat goed tegen zonlicht? Ik zit er over te denken om ze te maken voor in de vensterbank, want ze zijn echt veel mooier dan die stoffennepdingen.

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

63

Re: How To Orchidee

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Ik heb gelijk de set bij Madhuri besteld :)


Welke set is dat?? :think:
Kun je me de link sturen?

Thx

www.fedors.nl  Kijk eens rond op de website en plaats een reactie of meld je aan voor de nieuwsbrief.. Veel verstand van Airbrush...

64

Re: How To Orchidee

elleoj schreef:

Ik heb geen ervaring met flowerpaste, maar kan dat goed tegen zonlicht? Ik zit er over te denken om ze te maken voor in de vensterbank, want ze zijn echt veel mooier dan die stoffennepdingen.

Hoi elleoj! Sorry beeeeeeeetje trage reactie!  :o Ik heb eigenlijk geen idee hoe het zit met zonlicht en flowerpaste, andere dames misschien? De bloem is natuurlijk hoofdzakelijk wit, dus qua verkleuren zit je wel safe denk ik....  :lol: Gewoon proberen zou ik zeggen! Wel fotootje posten he? Lijkt me een grappig gezicht!

O ja! Ideetje van Nancy: die maakt de bloemen vast in haar echte (uitgebloeide) orchidee! Echt een leuk idee om langer plezier te hebben ervan!  :lol:

65

Re: How To Orchidee

Bedankt!!!!!!!!!!!!! voor de geweldige/duidelijke howto.

66

Re: How To Orchidee

ohw jee.....Ik kende die webshop nog niet van Ellen....Die had ik beter niet kunnen ontdekken. Ik vermoed dat mijn man op dit moment de bankrekeningen aan het blokkeren is :D

Echt een goede how to! Ik zie alleen veel foto's verknipt, of zou dat aan mijn comp. liggen?

Ik kan niet wachten om een orchidee te maken! :Y

.....en er was taart....

67

Re: How To Orchidee

BBB schreef:

ohw jee.....Ik kende die webshop nog niet van Ellen....Die had ik beter niet kunnen ontdekken. Ik vermoed dat mijn man op dit moment de bankrekeningen aan het blokkeren is :D

Echt een goede how to! Ik zie alleen veel foto's verknipt, of zou dat aan mijn comp. liggen?

Ik kan niet wachten om een orchidee te maken! :Y

Hahaha, das een goeie winkel he? :Y Verstandige man heb je! ;) Ik zie de foto's gewoon zoals ze moeten zijn, dus ik vrees dat het je computer is? Zijn er nog meer mensen die er last van hebben?

68

Re: How To Orchidee

Ze hebben allemaal dingen waar ik nog geen weet van had in die webshop! zulke leuke dingen, moet me echt beheersen :)

Ik zie 50% van de foto's nog steeds verknipt :(
Heb mijn man ff laten kijken (die dacht trouwens dat het echte orchideeen waren :Y ) , dat is zo'n computer nerd maar hij zegt dat het niet aan de comp. ligt.... Ik ben ook benieuwd of anderen de foto's ook zo zien als ik.

.....en er was taart....

Re: How To Orchidee

Wauw geweldig!!!

Re: How To Orchidee

Fedor schreef:
Suikertaartjes-Suuz schreef:

Ik heb gelijk de set bij Madhuri besteld :)


Welke set is dat?? :think:
Kun je me de link sturen?

Thx

Alles wat je nodig hebt heeft Eline gewoon in haar begin topic gezet hoor, perfect dus :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

71

Re: How To Orchidee

Wat fijn dat je een how to hebt gemaakt! Ik wist eigenlijk uberhaupt niet hoe je zulke mooie bloemen moest maken. Ik maak bloemen meestal gewoon met marsepein, maar daarmee krijg je lang niet zo'n mooi effect.

Maarre... vertel je dan aan je klanten dat ze de bloemen eraf moeten halen bij het eten? Want die zijn niet eetbaar neem ik aan?

72

Re: How To Orchidee

Sznn schreef:

Wat fijn dat je een how to hebt gemaakt! Ik wist eigenlijk uberhaupt niet hoe je zulke mooie bloemen moest maken. Ik maak bloemen meestal gewoon met marsepein, maar daarmee krijg je lang niet zo'n mooi effect.

Maarre... vertel je dan aan je klanten dat ze de bloemen eraf moeten halen bij het eten? Want die zijn niet eetbaar neem ik aan?

Hoi hoi! Nou, op zich zijn de bloemen wel eetbaar hoor, alleen het ijzerdraadje wat erin zit natuurlijk niet... Dus het eet nogal onhandig... En of het echt iets toevoegd aan de smaak van de taart is te betwijfelen.  ;) Dus je moet er idd wel even bijzeggen dat er ijzerdraad in zit!

73

Re: How To Orchidee

Dank je wel voor alle info!

74

Re: How To Orchidee

Eline ik heb met bewondering je how to gelezen. Super dat je dit wilt delen met klunzen zoals ik  :thumb:

75

Re: How To Orchidee

Nog een vraagje... hoe bewaar je de ochideëen en losse onderdelen nadat ze droog zijn. Wel of niet luchtdicht?