26

Re: How To Orchidee

Onwijs bedankt voor deze heel duidelijke How to.
Geweldig!
Nog even een vraag over de veiner. Als ik 'm google dan zie ik steeds maar 3 veiners en jij hebt er 6.
Laten ze nu niet alles zien op de foto's of is het dan toch een ander?

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

27

Re: How To Orchidee

Bedankt zeg!!!!
Helemaal top :thumb:

28

Re: How To Orchidee

Wow Eline! Duidelijk hoor!!Bedankt voor het delen!

29

Re: How To Orchidee

Ricky schreef:

Onwijs bedankt voor deze heel duidelijke How to.
Geweldig!
Nog even een vraag over de veiner. Als ik 'm google dan zie ik steeds maar 3 veiners en jij hebt er 6.
Laten ze nu niet alles zien op de foto's of is het dan toch een ander?

Hoi Ricky! Ze laten maar de helft zien! Bij Ellen hebben ze 3 verschillende 'Squires Kitchen Petal Veiner Orchid Phalaenopsis', allemaal ook even duur. Maar 2 ervan hebben de veinerset voor het hoofd en de benen aan elkaar zitten, en bij de derde set heb je een losse veinerset voor het hoofd, en een losse set voor de benen (en een losse set voor de armen). Dat is degene die ik heb, omdat mijn cutters ook 'los' zijn. Je hebt nl ook cutters met deze 3 bladen aan elkaar...

30

Re: How To Orchidee

Eline25 schreef:
Ricky schreef:

Onwijs bedankt voor deze heel duidelijke How to.
Geweldig!
Nog even een vraag over de veiner. Als ik 'm google dan zie ik steeds maar 3 veiners en jij hebt er 6.
Laten ze nu niet alles zien op de foto's of is het dan toch een ander?

Hoi Ricky! Ze laten maar de helft zien! Bij Ellen hebben ze 3 verschillende 'Squires Kitchen Petal Veiner Orchid Phalaenopsis', allemaal ook even duur. Maar 2 ervan hebben de veinerset voor het hoofd en de benen aan elkaar zitten, en bij de derde set heb je een losse veinerset voor het hoofd, en een losse set voor de benen (en een losse set voor de armen). Dat is degene die ik heb, omdat mijn cutters ook 'los' zijn. Je hebt nl ook cutters met deze 3 bladen aan elkaar...

hij is alleen niet op voorraad :grr:  ik dacht gelijk even bestellen en dan van de week uitproberen maar helaas.
ik kan hem ook niet in een andere webshop vinden dus nu maar hopen dat hij snel weer op voorraad is.

Groetjes Marleen

31 Laatst bewerkt door Eline25 (03-07-2011 21:56)

Re: How To Orchidee

lena83 schreef:
Eline25 schreef:
Ricky schreef:

Onwijs bedankt voor deze heel duidelijke How to.
Geweldig!
Nog even een vraag over de veiner. Als ik 'm google dan zie ik steeds maar 3 veiners en jij hebt er 6.
Laten ze nu niet alles zien op de foto's of is het dan toch een ander?

Hoi Ricky! Ze laten maar de helft zien! Bij Ellen hebben ze 3 verschillende 'Squires Kitchen Petal Veiner Orchid Phalaenopsis', allemaal ook even duur. Maar 2 ervan hebben de veinerset voor het hoofd en de benen aan elkaar zitten, en bij de derde set heb je een losse veinerset voor het hoofd, en een losse set voor de benen (en een losse set voor de armen). Dat is degene die ik heb, omdat mijn cutters ook 'los' zijn. Je hebt nl ook cutters met deze 3 bladen aan elkaar...

hij is alleen niet op voorraad :grr:  ik dacht gelijk even bestellen en dan van de week uitproberen maar helaas.
ik kan hem ook niet in een andere webshop vinden dus nu maar hopen dat hij snel weer op voorraad is.

Je kunt ook bij de winkel van Madhuri (suikerkunst) kijken, volgens mij heeft zij de veiner ook! Maar ze heeft de uitsteker die ik gebruik helaas niet... En Ellen heeft er daar nog maar eentje van zag ik net!

32

Re: How To Orchidee

Dank je wel Eline. Ik ga 'm bestellen zodra ze 'm hebben!
Ben zooooo superblij met je!  :Y

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

33

Re: How To Orchidee

Hihi, graag gedaan hoor!  :)

34

Re: How To Orchidee

Ontzettend bedankt voor deze geweldige how-to!

35

Re: How To Orchidee

Eline25 schreef:

Je kunt ook bij de winkel van Madhuri (suikerkunst) kijken, volgens mij heeft zij de veiner ook! Maar ze heeft de uitsteker die ik gebruik helaas niet... En Ellen heeft er daar nog maar eentje van zag ik net!


Oh oh.....besteld... :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Ik ben benieuwd of ik ze nu net zo mooi kan maken als jij...
maar dat zal vast niet....hoewel met zo'n goeie uitleg..... ;)

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

36

Re: How To Orchidee

Ik heb Ellen even gewaarschuwd dat ze moth orchid dingen moest inslaan  ;) Ze heeft terug gemaild dat de uitstekers van Lindy Smith een dezer dagen weer binnenkomen, maar SK was niet zo snel zei ze...  :/ Geduld is een schone zaak!  :lol:

37 Laatst bewerkt door Visite taartjes (04-07-2011 09:55)

Re: How To Orchidee

Geweldige How to!  :Y

Super bedankt Eline voor je mooie bloemen en duidelijke uitleg. :thumb:

Fijn dat je deze met ons wilt delen,ga het in de vakantie zeker proberen!

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

38

Re: How To Orchidee

Eline25 schreef:

Ik heb Ellen even gewaarschuwd dat ze moth orchid dingen moest inslaan  ;) Ze heeft terug gemaild dat de uitstekers van Lindy Smith een dezer dagen weer binnenkomen, maar SK was niet zo snel zei ze...  :/ Geduld is een schone zaak!  :lol:

ik heb ze nog kunnen bestellen! bij ellen en de veiner bij suikerkunst bedankt voor de tip. nu wachten tot alles binnen en dan ook maar eens gaan proberen

Groetjes Marleen

39

Re: How To Orchidee

jippie!!!!
geweldig!

40 Laatst bewerkt door Ricky (04-07-2011 17:33)

Re: How To Orchidee

Eline25 schreef:

Ik heb Ellen even gewaarschuwd dat ze moth orchid dingen moest inslaan  ;) Ze heeft terug gemaild dat de uitstekers van Lindy Smith een dezer dagen weer binnenkomen, maar SK was niet zo snel zei ze...  :/ Geduld is een schone zaak!  :lol:

Eline, wat is nou precies het verschil tussen een Lindy Smith uitsteker en die bij suikerkunst? Zo op het oog zien ze er hetzelfde uit als die van jou.  :think:

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

41

Re: How To Orchidee

Hartstikke bedankt! Hele mooie how to!!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

42

Re: How To Orchidee

Super mooi!

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

43

Re: How To Orchidee

Ohhhhhhhhhhhhh, wat lief dat je deze how-to met ons wilt delen!! Super gaaf hoor!  :Y  Dankjewel!!!!!!!  :thumb:

Groetjes San

Re: How To Orchidee

Wat een geweldige how to!!! Super mooie foto's ook, lekker duidelijk zo :thumb:
Heel erg bedankt voor het delen!

Ik ga het, zodra de spullen weer op voorraad zijn :lol: want ik kan nu niets bestellen... ;)  meteen uitproberen!

O ja, die taart, ook helemaal geweldig!  :thumb:  :thumb:

I never met a calorie I didn't like....

45

Re: How To Orchidee

oooeeeehhhh ik heb besteld bij suikerkunst :D

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

Re: How To Orchidee

Wauw Eline, wat een prachtige How To!!

Ik kijk uit naar een beetje tijd voor mijzelf zodat ik deze kan gaan proberen.
Super bedankt, ik ben heel blij!   :Y

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

47

Re: How To Orchidee

Met iets minder gereedschap kwam ik tot dit resultaat...

Links is er één van stof en rechts de mijne...

http://www.fedors.nl/wp-content/uploads/wppa/93.jpg

http://www.fedors.nl/wp-content/uploads/wppa/94.jpg

http://www.fedors.nl/wp-content/uploads/2011/04/Logo1.jpg

www.fedors.nl  Kijk eens rond op de website en plaats een reactie of meld je aan voor de nieuwsbrief.. Veel verstand van Airbrush...

48

Re: How To Orchidee

Ricky schreef:
Eline25 schreef:

Ik heb Ellen even gewaarschuwd dat ze moth orchid dingen moest inslaan  ;) Ze heeft terug gemaild dat de uitstekers van Lindy Smith een dezer dagen weer binnenkomen, maar SK was niet zo snel zei ze...  :/ Geduld is een schone zaak!  :lol:

Eline, wat is nou precies het verschil tussen een Lindy Smith uitsteker en die bij suikerkunst? Zo op het oog zien ze er hetzelfde uit als die van jou.  :think:

Hoi Ricky! Ze lijken idd erg op elkaar, de armen hebben een iets andere vorm, maar het grootste verschil is het hart. Die van Lindy heeft een vrij lange 'kop', die ik dikker houd en daarna ombuig. Bij de uitsteker van suikerkunst moet je de kop zelf modelleren en erop plakken. Kan allebei prima hoor!

49

Re: How To Orchidee

*boink*
Krabbelt weer op, tjeetje, schitterend!

Suuske's Shirts & More Suuske's Taartjesfeest Hav-a-shirt
Trotse mama v. Juulke met veel te veel hobby's!

Re: How To Orchidee

Wow! Bedankt voor de gewelig how to! :Y

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)