76

Re: Fröbelavond Vianen/ Gorinchem

Hoi allemaal,

Ik had me ook opgegeven voor de 20e en sta ook tussen de mail-adressen. Helaas heb ik me af moeten melden bij Monique. Het is op het moment allemaal een beetje te veel hier, druk, kind dat niet lekker in z'n vel zit enz enz. Mijn emmertje is even vol....

Ik heb besloten deze avond even over te slaan, even aan mezelf denken (en aan de 2 taarten die ik die week mag maken...).

Volgende keer probeer ik er weer bij te zijn hoor, als het in m'n hoofd wat rustiger is!!

Groetjes, Marjolein

I just love it....!!

77

Jammer Marjolein, maar idd.  misschien nog eens tot de volgende keer?!
Groetjes Brenda

heerlijke taartgroetjes van Brenda

Hoi Marjolein,

Inderdaad erg jammer dat je niet mee kan doen,maar wel met een zeer begrijpelijke reden.
Ik ga er zekers van uit dat er een vervolg zal komen van een nieuwe avond,en wie weet kan je dan wel meedoen :Y

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

79

Ennn....hebben jullie er al zin in?? Er is weer een mailtje in jullie inbox gevallen...

Tot woensdag!!!

Volg je hart...want dat klopt!

80

Veel plezier gewenst alvast allemaal! Hoop er volgende keer bij te kunnen zijn.

Groetjes Maris

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

81

Ik heb vanmorgen geen mailtje gehad Monique of moet je hem nog versturen?

Ik heb de mail gehad als die tenminste ging over 4dames die zich nog niet gemeld hadden kwa definitieve bevestiging :Y

En ja ik heb er erg veel zin in,vind het ook wel heel eng omdat het de eerste keer is.
Maar ja voor alles is een eerste keer  :lol:  :lol:  :lol:

83

En ik hoorde bij die 4 dames, die nog moesten bevestigen. Ik had dat dus helemaal niet door. :grr: Ik heb er ook zin in, dus tot woensdag!! :Y

84

Hier nog een die het niet door had ,maar ik kom ook .
groetjes en tot woensdag nelly

85

Ik heb me net, helaas, afgemeld bij Monique.
We zijn druk bezig in ons nieuwe huis en ik kan geen oppas krijgen voor woensdag.
Jullie heel veel plezier!!

86

Ik ben misschien wel iets later ligt eraan hoe snel me jongens gaan slapen gezien ik uit Tiel moet komen

87

Geeft niet Marga. We zien je wel verschijnen....

88

En nu moet ik me nog afmelden ook  :(  :(

Net mijn oudste uit bed gehaald 39,5 graden koorts met heel hard hoesten this me niet gegunt helaas

Mniek wil je je gegevens even sturen maakt ik het geld wel over voor de avond..

89

He gatsie Marga....ik mail je

Wat vreselijk jammer dat er toch dames met zeer begrijpelijke redenen zich moeten afmelden voor vanavond.
Maar gelukkig zijn we toch wel met een groepje dat het doorgang vind.
Hopelijk zullen we over een poosje wederom een frobel kunnen afspreken en dat de dames die nu hebben moeten afzeggen toch ook mee kunnen doen.
Liefs Esther

91

Ik wens jullie vanavond veel plezier toe!! Jammer dat ik er niet bij kan zijn. Er komt vast een volgende keer dat ik er weer bij kan zijn, de vorige keer vond ik het erg gezellig!

groetjes Marlies

groetjes Marlies

92

Hallo Dames,

Ik heb me helaas vorige week al moeten afmelden omdat mijn man vanavond een belangrijke afspraak heeft. Ik vind het erg jammer en hoop er de volgende keer zeker bij te zijn.

Maar voor jullie heel veel plezier vanavond en misschien zie ik trotse boetseersels wel hier langskomen.

Groetjes,
Marieke

Groetjes Marieke

93

Lieve dames....

Ik vond het reuzegezellig gisterenavond. Ben benieuwd naar de foto's. Over een poosje ga ik weer zo'n avond organiseren, waarschijnlijk ná half augustus. Dan is de zomervakantie hier afgelopen.

Hoor graag wat jullie ideeën zijn om op die avond te gaan doen. Een gezamenlijk thema is wel leuk. Ik heb gisteren de koekjes met royal icing genoemd....weet niet of er interesse voor is. En misschien zijn er wel andere ideeën...laat maar horen!

94

Hallo allemaal
Ik vond het ook erg gezellig ,en heb er ook weer van geleerd.
Monique ,leuk dat je het nogmaals wil organiseren
De koekjes vind ik een leuk idee ,maar ik denk dat ik alles leuk vind .
Ik wil wel weer komen hoor.
Monique nog bedankt voor deze organisatie en de andere dames voor de gezelligheid
groetjes nelly

95

Ik vond het ook super gisteravond! Monique, bedankt voor je organisatie en je lekkere cakejes! Ik vind die koekjes een reuze idee, want met royal icing heb ik nog nooit gewerkt, en daar ga ik dus een hoop van opsteken! Lijkt me erg leuk! Als ik kan dan kom ik zeker weer! Iedereen bedankt voor de gezelligheid en misschien tot ziens!! :Y

Bedankt Monique voor de organisatie van gisteren! Ik vond het heel erg leuk! Koekjes lijk me ook een super idee voor volgende keer! Tot mischien de volgende keer! :Y

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

Hoi Allemaal,

Wil jullie maar ook speciaal Monique heel hartelijk bedanken voor de geweldig en vooral goed georganiseerde avond.
Het was werkleijk TOP :thumb:  :thumb:

En zekers heb ik interesse in een vervolg van dit alles.
En zoals ik gisteren ook al aangaf vind koekje met icing heel erg leuk,zekers omdat ik nog nooit met icing heb gewerkt.
Maar andre ideeen zijn ook erg leuk :Y
Ik heb wel foto;s maar denk dat ik weet ff niet meer wie het was,sorry :o betere foto's zal hebben.
Anders wil ik ze wel plaatsen.

98

Hoi,

Ik zie leuke berichten over gisterenavond! Blijkbaar is het erg gezellig en leerzaam geweest.
Royal Icing-koekjes, ik ga een volgende keer zeker weer proberen erbij te zijn, daar wil ik echt wel meer van te leren!!

Groetjes, Marjolein

I just love it....!!

99

Ik vond het super gezellig gisterenavond.  Ook de lokatie is top :thumb:
Een gezamenlijk thema is erg leuk je kan dan ook een hoop van elkaar leren.
Het lijk me heel erg leuk om met royal icing iets te gaan doen
En misschien is het ook leuk een keer  een schoentje ofzo.  :think:
Misschien is het inderdaad een idee een te doen lijstje te maken dus  ideeën...laat maar horen ik ben als het half kan weer van de partij :Y

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom