1 Laatst bewerkt door Etspaghet (10-04-2011 10:35)

Onderwerp: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Behalve de cakes en de vullingen is er bij onderstaande taart geen seconde voorwerk verricht.
Alles is ter plekke met de hand gemodelleerd (op de vogels en de snoepjesmold van Bien na!)
De bomen zijn gespoten met Royal Icing.

Het was een walnotencake gevuld met witte chocoladecreme, verse framboos en stukjes fudge.

http://caek.nl/wp-content/uploads/hansengrietje.jpg

De taart is gemaakt in 6 uur tijd!

Bedankt voor het kijken!

Groetjes,
Etty en Machteld

ps: ook wel leuk om ons oorspronkelijke ontwerp even te laten zien!

http://caek.nl/wp-content/uploads/wedstrijdontwerp.jpg

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

2

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

O wow gaaf zeg.... :thumb: en dat in zo'n korte tijd

Lieve groetjes van Nicole

3

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

respect hoor om dit in 6 uur tijd zo mooi te maken  :thumb:

Veel liefs Rafaëla

4

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

petje af, zowel voor het resultaat als jullie durf om mee te doen! echt top.  :thumb: ik denk dat het best veel stress met zich meebrengt, én een tijdsdruk én mensen die ook nog eens op je vingers kijken :s alleen daarom al diep respect!
dankzij Tessa en whats app heb ik mee kunnen genieten op mijn werk  van het hele gebeuren. en tjeemig wat heb ik ervan genoten.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Heel mooi!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

6

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Complimenten!!!! Hij is prachtig!
Ik had dat ècht niet gekund.
Ik denk niet dat ik een mooie taart kan maken met publiek dat meekijkt. Al had ik 20 uur de tijd.
(En zonder publiek was het me ook niet gelukt in 6 uur)

7

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Een geweldige topsy turvy meiden!!   :thumb:  Het was leuk om tegen jullie te strijden.. heb me peentjes gezweet toen ik wist wie onze tegenstanders waren! En terecht!

Geweldig gekozen thema ook! Hans en Grietje.. Super!
Nogmaals bedankt voor de tegenstand! Erg leuk te weten wie jullie nu zijn.

Ben erg blij dat we uiteindelijk allemaal qua punten zo dicht bij elkaar zaten. Ik denk dat ik vandaag liever voor het publiek stond dan in de jury  :lol:

Geniet van de dag! Geniet van het mogen deelnemen, geniet van de foto's van jullie mooie taart en prijs  :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

8 Laatst bewerkt door Etspaghet (10-04-2011 09:13)

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Ja we zaten qua punten inderdaad superdicht bij elkaar.... :D Maar jullie kunnen lekker genieten van de prijs :Y  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Vond het ook heel leuk om jou en Jol321 in het bijzonder te ontmoeten want jullie had ik nog niet eerder gezien!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

9

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

hihi, nou Et.. ik ben toch stiekem wel heel jaloers op dat boek hoor!!  :Y  :o  :cool:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

10

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Bommeltje schreef:

hihi, nou Et.. ik ben toch stiekem wel heel jaloers op dat boek hoor!!  :Y  :o  :cool:

En gaaaaaaaaaaaaaf dat ie is! :D Vond het balen voor jullie dat ie bij de 1e prijs niet zat!!!!!!!  :(

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

11

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Wat een super prestatie. Heel mooi en knap gemaakt in zo'n korte tijd.

12

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Ja, flauw he...

Complimenten hoor ladies! Geweldig toch dat iedereen iets compleet anders heeft bedacht bij het thema.
Vind jullie idee echt heel origineel, en extra complimenten dat alleen de vogels, wat snoephartjes en de dakpannen met uitstekers waren gemaakt - en de rest dus allemaal uit de hand!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

13

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Super mooi gemaakt hoor!! Jullie ook gefeliciteerd met de prijs. Vond het erg leuk om te zien vandaag!!

14

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Wow dat is ook een super stapel!!!

Complimenten dames petje af  :thumb:  :thumb:  :thumb:

15

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Wow wat een prachtcreatie zeg!

16 Laatst bewerkt door Jol321 (09-04-2011 23:01)

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Prachtwerk, meiden! Petje af, deze topsy met heel veel handwerk!Die gespoten blaadjes/boompjes waren zoooooooooo leuk!
Ook ik vond het erg leuk jou en Machteld te ontmoeten! Het was erg gezellig!
Ik ben gewoon helemaal vergeten een foto van onze taart te maken  :s , dus hoop, dat iemand nog een fatsoenlijke foto heeft, het liefst voordat ie uit het lood ging staan  :lol:

Groet, Jolanda

17

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Ik heb heerlijk met mijn neus overal bovenop gestaan vandaag ...Erg mooi Machteld en Etty!

Erg stoer dat Etty de taarten zo uit de losse pols topsy turvy-style sneed, knap!  :Y En supergoed vrijwel alles zonder mallen!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

18

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Wat een werk! Prachtresultaat voor een bijzondere dag!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

19

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Ook zo'n mooie taart. Jullie taart stond het langst in zijn geheel op het blad om te decoreren, op zich al knap dat hij niet ging zakken door alle warmte! En al die details: het was echt een taart om naar te blijven kijken!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

20

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Ook al zo'n mooi enorme stapel!  :thumb: 
Leuk idee ook, dat snoephuisje..  :Y
Wauw!

21

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Leuk Etty dat je hem al geplaatst hebt, ik was helemaal stuk gisteren. Niet meer in staat om op het forum te komen... :D

Het was een super dag. Heb er echt van genoten. En ik ben trots op wat we allemaal hebben neergezet in z´on korte tijd. Dat geld ook voor de andere 2 teams. Echt knap. Zoals al die prachtige rozen in z´on korte tijd, petje af Carolien.

Ook leuk om jullie allemaal eens te ontmoeten.

En als laatste: het was echt top om samen met je te werken Etty. We waren super op elkaar ingespeeld. Het ging echt veel soepeler dan ik had verwacht!  :lol:

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

22

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Lot schreef:

Ook zo'n mooie taart. Jullie taart stond het langst in zijn geheel op het blad om te decoreren, op zich al knap dat hij niet ging zakken door alle warmte! En al die details: het was echt een taart om naar te blijven kijken!

Ja, ik kreeg ook nog de opmerking dat je niet kan stapelen met rietjes (mooie dikke zwarte) maar hmmmmmmmm hij stond zo toch al een uurtje of 4 en is ook nog verplaatst :P Kan dus wel ;)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

23

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Mooi zeg!, ook leuk die schets erbij! :D

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Jullie waren ook toppertjes meiden.
Heel leuk onderwerp, petje af dat jullie taart al de hele middag gestapeld buiten de koelkast en de zon erop zich zo goed heeft gehouden  :thumb:  :thumb:
Bij ons ging het dus niet zo goed, onbegrijpelijk, toch al heel wat taarten gestapeld tot 7 hoog en zo vervoerd  :/
Bedankt voor de mooie foto, die hebben wij dus zelf niet  :lol:  :lol:  Gewoon vergeten om er een te maken.

Blij dat jullie ook heelhuids thuis zijn gekomen, ik zag alleen maar auto's met taarten op het dak op de weg.  ;)

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

25 Laatst bewerkt door Etspaghet (10-04-2011 10:21)

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Sweet Carolyn schreef:

Bij ons ging het dus niet zo goed, onbegrijpelijk, toch al heel wat taarten gestapeld tot 7 hoog en zo vervoerd  :/
Bedankt voor de mooie foto, die hebben wij dus zelf niet  :lol:  :lol:  Gewoon vergeten om er een te maken.

Blij dat jullie ook heelhuids thuis zijn gekomen, ik zag alleen maar auto's met taarten op het dak op de weg.  ;)

Vergeet niet dat het warm was, dat er gemiddeld 100 mensen op je vingers keken en dat je maar ongeveer 6 uur de tijd had he ;)
Iedereen weet dat dat de factoren zijn geweest waarom dat stapelen niet helemaal lekker ging!

Ik heb ook alleen maar taarten gezien gisteren, ik heb vannacht zelfs de challenge nog even overgedaan in mijn dromen :lol:  :lol:  :lol:

Ps: Heb je jullie foto al gekregen van Jolanda anders kan ik jou de grote versie ook nog even toesturen!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess