1 Laatst bewerkt door Dot (05-12-2010 22:02)

Onderwerp: tuintaart voor Sinterklaas-surprise

Iemand wilde haar zus ipv surprise een taart geven voor inspiratie voor het "verbouwen" van haar tuin, een uitbouw zit aan het huis vast, een tuinhuisje over de breedte van de tuin, een zandbak en het liefst een lounge-set... en dan de taart niet al te groot aub....

tja, dit is het geworden, de geboetseerde tuinset heeft het niet tot op de taart gehaald, die was zo uit verhouding, dat er nu een houten stoeltje staat  :lol:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TFP6NYZV-D.jpg
(oh ja ik heb een bandje marsepein onder het tuinhuisje moeten leggen omdat hij erg achterover leunde...

verder zijn tips altijd welkom en bedankt voor het kijken!!

Groetjes, Dorothea.

Re: tuintaart voor Sinterklaas-surprise

Ik moest even op zoek naar dat houten stoeltje :lol: , maar dat is de favoriete plek op een snikhete zomerdag heb ik al gevonden, lekker in de schaduw.
Ik vind hem echt heel leuk geworden. :Y

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

3

Re: tuintaart voor Sinterklaas-surprise

wat een vrolijke voorjaarstuin in deze sneeuwdagen! :thumb:  Leuk gemaakt hoor, en inderdaad, om daar nou ook nog een loungeset tussen te 'kleien'....zonde van de tuin!

Zijn de aanbouw en de schuur van cake of toch (ook) biscuit?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Re: tuintaart voor Sinterklaas-surprise

Carien, ja die zijn ook van biscuit, alles in 1x gebakken in mijn multisize cakepan.

Groetjes, Dorothea.

5

Re: tuintaart voor Sinterklaas-surprise

Leuk zeg!

6

Re: tuintaart voor Sinterklaas-surprise

Dot schreef:

Carien, ja die zijn ook van biscuit, alles in 1x gebakken in mijn multisize cakepan.

huubhuubbarbatruc zeg! (ja, heb daarstraks die geweldige barbapapataart zitten bekijken) Alles in 1 keer, wist niet dat dat kon. Lijkt me lastig te bepalen wanneer het dan gaar is enzo. Ik blijf me verbazen hier :think:  :Y  :lol: !

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

Re: tuintaart voor Sinterklaas-surprise

Een toppertje Dot!!!!! :Y  :thumb:

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

8

Re: tuintaart voor Sinterklaas-surprise

Ik ben hard op zoek naar het houten stoeltje haha maar ik lees al dat hij in de schaduw staat. Dacht dat is een schutting  :+
Hij is erg leuk! Mooi straks ook weer :D

9

Re: tuintaart voor Sinterklaas-surprise

Superleuk!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

10

Re: tuintaart voor Sinterklaas-surprise

nice :thumb: