1

Onderwerp: winkel in Hilversum

Hallo allemaal,

Weet iemand een bak-koopwinkel in Hilversum. Een winkel waar je ingredienten en vormen enz kan kopen.
Een soort tafel van 18 in utrecht.

Ik ga namelijk morgen naar Hilversum en mijn handjes jeuken hahaha.

Thanx voor de hulp.

Re: winkel in Hilversum

Hoi,

Ja hoor in de Hilvershof zit een hele groot kookwinkel, wel redelijk prijzig, maar wel leuk. Veel plezier daar.

Groetjes Saskia
Voor de lekkerste recepten voor alles dat met taart te maken heeft www.maakeentaart.nl

3

Ik ben wat laat omdat ik pas sinds vandaag lid ben geworden, maar er zijn nog 2 adresjes in Hilversum.

Oldenhof Kookwinkel aan de rand van het centrum van Hilversum. En Taart van Mo op de Veerstraat 10 in Hilversum.

Hebben beide een website, dus even googelen en je hebt zo alle gegevens bij de hand.

4

Thanxxxx. Inmiddels had in Oldenhof al gevonden. de volgende keer ga ik even naar de laatste.

5

saskiahuisman schreef:

Hoi,

Ja hoor in de Hilvershof zit een hele groot kookwinkel, wel redelijk prijzig, maar wel leuk. Veel plezier daar.

Hoi Saskia, ik neem aan dat je Heemskerk bedoelt. Die is al een hele tijd weg :D In de Hilvertshof zit niets...

Jacq1606 schreef:

Ik ben wat laat omdat ik pas sinds vandaag lid ben geworden, maar er zijn nog 2 adresjes in Hilversum.

Oldenhof Kookwinkel aan de rand van het centrum van Hilversum. En Taart van Mo op de Veerstraat 10 in Hilversum.

Hebben beide een website, dus even googelen en je hebt zo alle gegevens bij de hand.

Oldenhof is inderdaad een hele grote kookwinkel aan de rand van het centrum. Niet super veel taartdecoratiespullen en aan de prijs, maar wel een heerlijke snuffel-kookwinkel.

Taart van Mo???? Nog nooit van gehoord! Aan de website te zien kun je hier ook alleen workshops volgen. De Veerstraat is bij mij om de hoek, ik zal binnenkort eens spieken :D

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

Thanxxx dames. Ik heb inmiddels Oldenhof gevonden. Wel handig dat ik daar ook marsepein en zo kan kopen. Kom er regelmatig.

7

Bij Taart van Mo kun je ook spulletjes kopen. Ze heeft (nog) geen webwinkel, maar je kunt er binnenlopen of even per mail of telefoon bestellen.