1 Laatst bewerkt door santepantje (28-03-2010 18:57)

Onderwerp: 1 april frobelen in Ede

Wie zin heeft om nog net voor de pasen te freubelen, is welkom bij mij thuis (Ede) op donderdag avond 1 april vanaf 19.30 uur.

Stuur me maar een mail voor adres gegevens als je kunt/wilt komen.

Ik zal hier een lijstje maken wie er komen (max. 8 -10 personen).
Santepantje
Dot
Apsieflapsie

2

Re: 1 april frobelen in Ede

ja, ik wil ook!!

Groetjes, Dorothea.

3 Laatst bewerkt door Apsieflapsie (10-03-2010 18:17)

Ik ben nog nooit wezen freubelen, wat gaan jullie dan doen?
Ik woon namelijk in Ede, ben een beginner en kan dus nog heel wat van anderen opsteken  :Y

4

We hebben als thema Pasen gekozen, verder zijn er nog geen afspraken om een bepaald iets te maken.
Het is de donderdag voor het paasweekend, misschien wil je zelf wel een taartje maken met bijvoorbeeld een geboetseerd konijntje of gepuzzeld plaatje. Je kan dan tijdens de freubel aan de anderen om hulp vragen, als je daar behoefte aan hebt.

En verder gezellig kletsen en elkaar een beetje leren kennen. Ik ken Dot en Karla ook nog niet persoonlijk alleen wat mails over en weer. Dus schroom niet om gezellig langs te komen. Kost niets alleen zelf je eigen spulletjes meenemen en een gezellig humeur.

Stuur me maar een mail als je wilt komen, dan krijg je mijn adresgegevens, maar die zet ik liever niet online.

5

Leuk dat jullie gaan freubelen.
Ik ben net begonnen aan deze vreselijk verslavende, lekkere en leuke hobby. Een andere keer lijkt mij het leuk om mee te freubelen.
Heel veel plezier de 1e!!!

Groetjes Inge

6

Je bent welkom, Inge!

7

Hallo,

Een volgende keer ben ik hopelijk van de partij.
Ik wens jullie een gezellige avond.

Groetjes Inge

8

sorry,ik ben helaas verhinderd,er is iets tussengekomen :/

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

9

Sandra, heb je mijn mails gehad??

Groetjes, Dorothea.

10

Dot ik heb je mails gehad.
voor iedereen die nog interesse heeft, de avond wordt vanavond bij Dot gehouden in Veenendaal.

Apsieflapsie ik stuur jouw een mail!

11

Eh, te laat gezien..... Jammer.

Groetjes Marlies

12

Hoi Marlies, dan kom je toch gewoon een volgende keer weer! We zullen het vast vaker doen!

Groetjes, Dorothea.