1

Onderwerp: Denemarken

Ik heb gezien dat er meer mensen uit Denemarken op dit forum zitten.......Waar komen jullie vandaan? Misschien valt er een keertje iets te regelen!!

Liefde is bovenal......jezelf wegschenken!

2

Re: Denemarken

Hallo Anja,

Mijn zusje woont in de buurt van Viborg.
Ze is geen lid van het forum maar kijkt wel vaak mee en houdt van taarten maken.

Groetjes Willy

3

Hoi vengerovje.
Viborg is hier een uurtje rijden vandaan.......voor deense begrippen dus dichtbij!! Misschien reageert ze een keer op dit berichtje......

4

Ik zal haar erop wijzen en dan wie weet!!

Groetjes Willy

5

wij wonen net over de duitse grens in rens ik heb geen idee waar jij woont weer dus ook niet of het een beetje in de buurt is
groetjes jolanda

All you need is love But a little chocolate now and then doesn't hurt

6

Wij wonen in Skjern. Ringk

7

Oja, ik heb het op de kaart gezet. Dus als je ff op mijn naam klikt, kan je precies zien waar we wonen..

8

mischien wel leuk om een keer wat af te spreken
groetjes jolanda

9

Ja, lijkt me leuk!!! Volgens mij kan ik heeeeel veel van je leren, want ik zie dat jij al ff bezig bent.......ik heb net mijn vierde taart gemaakt. Hahaha.
Groetjes, Anja

10

lijkt mij ook erg gezellig maar moet het wel eerst wat beter weer zijn want met die sneeuw is het wel een heel eind om te rijden.
groetjes jolanda

11

Zit je toevallig ook op hyves Jolanda? Das makkelijker met iets afspreken.  Wil je me anders even mailen......

12

hoi anja ik heb je inmiddels 2 keer gemaaild maar hoor niets van je misschien de mail niet door gekomen mail me anders even
groetjes jolanda