1

Onderwerp: Cake Club Flevoland 1e meeting * 19 december 2009*

Hoi meiden,

De eerste datum is bekend voor onze Cake Club Flevoland Freubeldag. Deze is op 19 december 2009. Degene die komen zijn:

- Ester
- Judith
- Judith
- Monique
- Monique H

Hendriette, Miranda en  Annemieke hadden aangegeven het nog niet zeker te weten.

Het gaat plaatsvinden in Lelystad in mijn Cake Atelier.
Tijd: 10:00 tot 16:00 (of langer voor wie dat gezellig vindt hihi)

Als er behoefte aan is kunnen we een gezamenlijk thema gaan doen. Ik stel dan voor kerstmis daar het dan al bijna kerst is.

Groeten Linda

2

Re: Cake Club Flevoland 1e meeting * 19 december 2009*

Hoi Linda,

Ik ga mijn best doen, maar in de week voor zaterdag 19 december wordt de school waar ik werk verhuisd naar een nieuw gebouw. Dit zal dus erg vermoeiend zijn en ik moet dus echt even kijken of het dan wel slim is om dan zaterdag de hele dag weg te gaan. Maar ik wil wel heel graag. Je hoort nog van mij! :)

Liever vragen naar de langste weg dan een antwoord dat je stil doet staan.

3

Veel plezier meiden! Wellicht ben ik er een keer in de toekomst bij maar 19 december is mijn dochter jarig.

Ik wil eigelijk ook wel heel graag, ik hoop eigelijk dat ik met Monique mee kan ;) rijden, ik gooi het even in de groep. Mijn man moet trouwens ook werken dus ik heb oppas nodig maar dat komt wel goed ;)

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

5

Het staat in de agenda. Leuk leuk leuk!

6

is het een idee dat we allemaal weer iets meenemen en dat agan versieren in kerstthema? Dus 1 iemand neemt suikerklontjes mee die we dan over iedereen gaan verdelen en agan versieren. Weer iemand anders bakt cupcakes en weer iemand anders bakt koekjes.

7

Annemieke je kan wel met mij mee rijden hoor! Ze komen alleen 's morgens nog een taart ophalen!

Sweetgirl dat is een goed idee, maar wat gaan we maken dan?

Ok fijn Monique dat ik met je mee kan! Dan kunnen we de kosten zo delen ;)

Ik vindt thema kerst ook erg leuk!!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

9

Het lijkt mij leuk om ook te komen als er nog plaats is! Groeten loeke

10

Linda is het een idee om allemaal weer iets lekkers mee te nemen, en wat te drinken?

11

Het idee van de klontjes, cupcakes en koekjes spreekt mij persoonlijk wel aan. Wat Annemieke zegt over iets meenemen vind ik een strak plan.

12

Ik wil wel heel graag maar heb nog geen idee of manlief moet werken, mail je daar dan nog wel over oke?
En als ik kom laat je me dan ook weten wat ik mee moet nemen????

Ik denk altijd heel goed na....... voor ik iets doms zeg

Had graag willen komen, lijkt me echt super gezellig, maar helaas ben ik vanaf de 18e een weekendje weg :(
Op naar de 2e meeting :)

14

Gaat dit nog door?

15

Dat vroeg ik me ook af...

16

meiden ik zit midden in een verhuizing. ik doe mijn best alles klaar te hebben voor de 19e zodat deze dag gewoon kan doorgaan. Ik hou jullie op de hoogte! en bij vragen mail me dan want ik kom amper toe aan het forum helaas.

17

He meiden,

Ik moet helaas de eerste meeting afzeggen. We zitten nog midden in de dozen en daarbij komt dat ik een kleine ingreep heb gehad in het ziekenhuis vanwege pap3 met mijn uitstrijkje. Nu moeten we 2 weken wachten op de uitslag. De 30e horen we meer.

Mijn hoofd staat dus even niet naar taarten. Sorry. Op zich, ook al is het slecht, zijn ze er vroeg genoeg bij maar prettig is het gewoon niet.

Ik wens iedereen hele fijne dagen en in 2010 plannen we snel een nieuwe datum. moet goed komen toch?

18

Hoi Linda

Wat vervelend voor je. Denk maar goed aan jezelf en de taarten wachten wel.
Sterkte. Verder wens ik je toch ook prettige feestdagen.

Groetjes Judith

19

Linda heel veel sterkte zeg! Dat is niet niks om zo lang in spanning te zitten! Het taarten doen we gewoon een andere keer! eerst maar aan jezelf denken.

groetjes,
Mo

20

Jeetje das ff schrikken. Sterkte meid! Taarten komt volgend jaar wel weer.

21

Ik lees dit nu pas, maar ik hoop dat het allemaal meevalt,taarten komt wel weer, ik duim voor je!

22

nou meiden de uitslag is binnen en alles is goed. YEAH!! had het echt ff te zwaar omdat op dezelfde leeftijd bij mijn mams ook pap3 was geconstateerd en bijhaar was het niet goed en moest de gehle baarmoeder eruit. Nu weet ik dat het niet erfelijk is maar je schrikt toch.

Nu weer rust en me richten op de verhuizing en daarna weer lekker aan de taarten. En dan komt er ook zeker snel een meeting hoor! Bedankt  voor jullie lieve berichtjes en het meeleven.

23

Sterkte Linda!
Fijn dat je zo'n goed bericht hebt gehoord!

Als er mensen zijn die al eerder willen fr

Liever vragen naar de langste weg dan een antwoord dat je stil doet staan.