1

Onderwerp: how to kussen effect????

haaai,


hoe krijg je t kussen effect in je taart, iemand een leuke tip/truc?????


thanx cha

2

Re: how to kussen effect????

Ja, ik heb wel een tip: Mbv de zoekfunctie van de site kom je (bijna) alles te weten hierover ;) :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Re: how to kussen effect????

gek, kussen effect kent ie niet?

4

Re: how to kussen effect????

Kussen effect ---> rubriek Decoreren =

best veel topics

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Re: how to kussen effect????

Even verder/beter zoeken!?!?!

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=35342

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

6

Re: how to kussen effect????

owkeej, ik weet niet of er in t algemeen altijd zo gereageerd wordt????


ik heb die helel lijst af gezocht, staan 2 kussens op waar van een iets te figuurlijk kussen is! en de andere link doet t niet....

ik dacht dat ik sirieus een vraag had gesteld maar voel me een beetje in de "zeik"(als ik t zo mag plaatsen, anders sorry!) genomen....

en als je mij niet sirieus vindt, reageer dan niet.....

maar goh, denk je dan echt dat ik een bericht zou plaatsen als ik al de hele middag zit te speuren tussen de topic's????? en niks vindt.....
staan op sommige stukken wel 75 of 124 pagina;s....

Re: how to kussen effect????

zo gereageerd? Niets mis met de reacties toch? ze helpen je, zo lees ik het ten minste.

verder, adrienne had naast haar (idd niet-werkende link) een uitleg gegeven van hoe zij had gezocht. ik heb dat net ook geprobeerd, en je rkijgt inderdaad bruikbare topics.
Dus zoeken op kussen effect (met spatie ertussen) en rubriek decoreren dan selecteren.

dan vind je zo;n 10 a 20 topics, waarin bij meerdere goed staat uitgelegd hoe het moet

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Re: how to kussen effect????

Ze helpen alleen wel met een ondertoon...

''Even verder/beter zoeken!?!?!''

Komt niet echt geduldig en aardig over.

I'm not bossy, I just have better ideas...

9

Re: how to kussen effect????

Hoi Charisma,

Niemand hier is erop uit om een ander "in de zeik te zetten". Wel is het zo dat er vaak (erg vaak) gevraagd wordt naar dingen die steeds opnieuw gevraagd worden. Dus wordt er al snel verwezen naar de zoekfunctie.

Toevallig weet ik dat kwebbeltje een filmpje heeft gemaakt waarin ze laat zien hoe het werkt. Ik heb het even voor je opgezocht.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=68280

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. En als je in het vervolg een vraag hebt, kan je die natuurlijk gewoon stellen. Maar wel in de juiste rubriek en na het gebruiken van de zoekfunctie.

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

10

Re: how to kussen effect????

nou t zal wel aan mij liggen dat ik t niet kan vinden, heb alles gedaan in zoeken, maar ik zie niks......


ik gaat t wel ergens anders proberen......
jammer, maar helaas!

11

Re: how to kussen effect????

mamaricky schreef:

Hoi Charisma,

Niemand hier is erop uit om een ander "in de zeik te zetten". Wel is het zo dat er vaak (erg vaak) gevraagd wordt naar dingen die steeds opnieuw gevraagd worden. Dus wordt er al snel verwezen naar de zoekfunctie.


*)

dit sanp ik best hoor, maar tja 152 pagina's is ook een dagtaak....

maar had echt de zoek functie gebruikt!




maar goed, thanx voor t filmpje! ik ben er erg mee geholpen!!!!!!

12

Re: how to kussen effect????

Dan doe je toch iets verkeerd. Toevallig heb ik gister gezocht op "kussen", en ik kreeg een heleboel topics!!

En hierboven worden toch linkjes gegeven? Snap niet waarom je 't dan ergens anders moet proberen. Maar succes ermee, ik hoop dat je toch vindt waar je naar op zoek bent.

13

Re: how to kussen effect????

heb gevonden wat ik zocht! thanx voor de hulp!

14 Laatst bewerkt door Adrienne (29-10-2009 18:56)

Re: how to kussen effect????

charisma schreef:

en als je mij niet sirieus vindt, reageer dan niet.....

Als ik je vraag niet serieus nam, dan zou ik inderdaad niet reageren. En al helemaal niet twee keer, met uitleg.
Ik wil nog wel veel meer zeggen, maar dan word ik sarcastisch, en dat wil ik graag vermijden.
Misschien zegt het ontbreken van knipogende of lachende smiley's in deze reactie genoeg...

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

15

Re: how to kussen effect????

Adrienne schreef:
charisma schreef:

en als je mij niet sirieus vindt, reageer dan niet.....

Als ik je vraag niet serieus nam, dan zou ik inderdaad niet reageren. En al helemaal niet twee keer, met uitleg.
Ik wil nog wel veel meer zeggen, maar dan word ik sarcastisch, en dat wil ik graag vermijden.
Misschien zegt het ontbreken van knipogende of lachende smiley's in deze reactie genoeg...

deze zijn groter en beter te zien http://hondenhuys.nl/forumsmilies/s32.gif http://hondenhuys.nl/forumsmilies/s35.gif  :lol:

16 Laatst bewerkt door Adrienne (29-10-2009 19:36)

Re: how to kussen effect????

birgitta schreef:

deze zijn groter en beter te zien http://hondenhuys.nl/forumsmilies/s32.gif http://hondenhuys.nl/forumsmilies/s35.gif  :lol:

Je bent lief!
Ik bedoelde eigenlijk natuurlijk dat ik geen zin had om er vriendelijke smileys aan toe te voegen, maar door die van jou... is mijn chagrijn weer weg :D :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

17

Re: how to kussen effect????

Ik vind eigenlijk ook dat er vaak naardr zoekfunctie weerzag wordt!
Vaak zijn mensen daar niet meegeholpen, omdat ze die al gebruikt hebben.
Nog een keer vragen is toch niet erg?

groetjes Syl
Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver.

18

Re: how to kussen effect????

silly schreef:

Ik vind eigenlijk ook dat er vaak naardr zoekfunctie weerzag wordt!
Vaak zijn mensen daar niet meegeholpen, omdat ze die al gebruikt hebben.
Nog een keer vragen is toch niet erg?

Heeft t heel veel zin om dit in een 2 jaar oud topic te zetten  :think:  :think: