1

Onderwerp: enkele lege snoepzakken kopen waar?

waar halen jullie lege snoepzakken. heb gezocht maar ik kan ze alleen maar vinden per 1000 ofzo dat is wel een beetje erg veel. had al de zoekfunctie gebruikt maar kon niks vinden.

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

ik koop ze idd bij de groothandel, per veel.
los kun je ze bestellen bij de webshop.
en verder kun je ze misschien van iemand overnemen...

let wel: snoepzakken verdragen niet veel druk, en zijn dus ook niet geschikt voor dikke icing

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

Bij de kruidvat enkele zakken extra bij het snoep doen!

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

4

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

ja dat zou kunnen lucy haha maar ik koop nooit geen schepsnoepjes.

tipsytaartje ik heb idd bij de groothandels gezien en per heel veel. ik ben nog niet met icing bezig maar vond het wel handig voor dijkjes te maken en vullen.

5

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

gewoon even vragen bij de snoepwinkel/kruidvat. meestal kun je er wel een aantal kopen.

mijn taartjes kun je bekijken op: https://www.facebook.com/sjakkiestaarten
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)

6

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

Je kan icing zakken van plastic ook gewoon per 10 kopen in de webshop....

Groetjes Marlies

7

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

klopt maar die zijn nog best prijzig vandaar de snoepzakken die zijn vaak goedkoper.

8

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

Ik heb er nog wel een aantal liggen.
Zal even zoeken gaan.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

9

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

Ik gebruik ook de wegwerp spuitzakken uit de webshop, was ze daarna af en gebruik ze gewoon nog een aantal keren. Niet kapot te krijgen!

10

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

bakmams ik hoor het wel.

11

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

Bij veel snoepwinkels kun je ze ook los kopen!
En wat dacht je van de Paardenkoper......weet je wel....die kerstzakken die wij hebben!
Weet niet of ze die nog hebben, maar ik zou het gewoon in de gaten houden......je kunt daar eventueel ook terecht zonder KvK nummer! ;)

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

12

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

Oja, die waren 5 euro voor een paar duizend zakken! :D

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

13

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

hihi ja das een koopje alleen heb ik geen auto :) en hij zit hier niet in dordt hihi. maar ik ga er wel eens een keertje langs ofzo op een of andere manier.

14

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

heb inmiddels wat gevonden. worden verkocht per 100 voor 6 euro. ook wel grotere verpakkingen gezien voor 18,95 maar 1000 is wel weer erg veel. misschien met een groepje dat is het voordeliger.

15

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

En waar heb je ze gevonden?

16 Laatst bewerkt door jolanda80 (08-08-2009 19:24)

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

die van 100 stuks is bij http://www.kimya.nl/ en die van 1000 stuks bij de paardekoperij. zitten alleen nog geen verzendkosten bij. misschien is het een idee als er meer interesse hebben om er 1000 te nemen en te verdelen dan is het nog goedkoper.

17

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

tnx!!

18

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

wat een leuke site zeg, die kimya!
zonder hoge verzendkosten, gewoon 6,95!

19 Laatst bewerkt door kaatjetaatje (09-08-2009 11:59)

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

traktatiehuis.nl daar verkopen ze zakken va 10 ct per stuk. Incl verzenden heb je er dan 50 voor een dikke 7 euro

http://traktatiehuis.nl/N_frame.html?ht … iehuis.nl/

20

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

In Belgie hebben ze de snoepzakken in de AVA  (www.ava.be )
50 stuks voor iets van 1.60euro. Ze hebben er ook van 250 stuks maar daar weet ik de prijs niet van (waarschijnlijk maximaal  1.60euro x 5?)

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

21

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

Ik gebruik voor dijkjes van botercreme spuiten gewoon diepvrieszakjes; vulling in de punt knijpen en klein puntje afknippen. Tot nu toe werkt dat prima bij mij.
Voor gedetailleerd spuitwerk niet geschikt, omdat de opening toch nog vrij grof is misschien.

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

Ik koop ze hier bij de snoepwinkel, 5 cent per stuk! Moet ik ook wel iets anders daar kopen maar dat is meestal niet zo'n probleem ;)

23

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

Ik heb ook gevraagd of ik zemocht kopen in een winjkel waar ik vaker kom, maar mocht er zo wat meenemen :-)

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

24

Re: enkele lege snoepzakken kopen waar?

Ik haal mijn snoepzakjes bij een groothandelaar die ook snoep verkoopt onder andere. Ik heb daar contact mee opgenomen en koop mijn zakjes daar samen met het snoep en verpak ze zelf.

Edit door Pooh: link verwijderd i.v.m. reclame