1

Onderwerp: gezocht en advies..printer voor eetbare inkt

wie van jullie heeft er 1tje en of heeft advies welke aan te schaffen en waar??? Ik zag dat ze erbij trend en decor 1 hebben voor een mooie prijs..iemand er ervaring mee? ik hoor het graag..
Conny

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: gezocht en advies..printer voor eetbare inkt

hey!!!

ik heb hem gehad in het begin werkte het heel erg goed en het was heel erg leuk en mooi....
maar ik had hem misschien 2 maanden en ik had wel veel geprint
maar hij raakte steeds verstopt
je moet ook spullen kopen om hem te ontstoppen
heb toen naar de fabriek gebeld waar hij van daan komt
en die zeiden:
omdat je met eetbare inkt werkt
raakt hij snel verstopt om dat in gewone inkt een stof zit die de printer niet laat verstoppen en dat mogen ze bij eetbare inkt er niet in doen dus heb hem weggedaan want op den duur was ik een half uur aan het ontstoppen en  kon ik 2 foto`s printen en dan moest ik weer ontstoppen dat was ik snel beu...
succes
als je hem koopt....

groetjes nicole

3

Re: gezocht en advies..printer voor eetbare inkt

Voor advies is V&A niet bedoeld, ook niet voor nieuw te kopen decoratie spullen.

[MOVE] -->  Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Re: gezocht en advies..printer voor eetbare inkt

Ik heb een IP3600 besteld, maar weet niet hoe ik aan die chip moet komen.
Bij bouwhuis staat dat ik die patronen zonder chip moet aanschaffen en die chip  moet bewaren.

Waar moet ik die chip dan in eerste instantie vandaag halen?

alvast bedankt

Maira

Re: gezocht en advies..printer voor eetbare inkt

Eerst even een paar patronen bij Bouwhuis bestellen m

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

6

Re: gezocht en advies..printer voor eetbare inkt

ik heb er net eentje bij bouwhuis gekocht. gewoon met de inkt die in de beschrijving bij de printer staat aangegeven.
heb er nu 1 x mee geprint en en nu al erg blij mee!

7

Re: gezocht en advies..printer voor eetbare inkt

conny bij de firma bouwhuis als je belt geven ze heel goed advies ook als je later problemen ondervind met je printer ik ben zeer tevrredne over ze en over hun service ik gebruik mijn printer heeeeeeeeeeeeeel veel en tot nu toe is hij 1 keer verstopt geraakt dorodat ik goedkope inkt elders had gekocht eerlijk veteld tegen bouwhuis en als nog heeft hij mij over de telefoon geholpen dit euvel op te lossen en beloofd weer inkt bij hun te kopen hahah ik was er ook erg over tevreden en ik heb toe zeker ervaren dat goedkoop dus ook duurkoop kan worden ik ben erg tevreden over mijn printer en inkt
ik bedenk me wel dat mijn printer misschien geen tijd krijgt om te verstoppen hij draait natuurlijk dagelijks en elke bijna 3/4 weken gaat er nieuwe catridge in

Re: gezocht en advies..printer voor eetbare inkt

Jep, ik heb ook totaal geen problemen met de firma Bouwhuis, prima service! Tot in het oneindige hebben ze me van alles uitgelegd en ook eerlijk verteld dat de schoonmaakcartridges helemaal niet nodig waren bij de canon ip3500.
Bij vervanging ga ik altijd naar hen toe. De printer had ik trouwens gewoon bij een computerzaak (Norrod) gekocht, daar was ie toen aanmerkelijk goedkoper.
Hebben 'm nu bijna een jaar en nog nooit problemen gehad!

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl