26

Re: Cars met berg en tunneltje

WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben toevallig gisteren en vandaag aan de slag geweest met een Cars-taart, waar ik best wel happy mee was, maar na het zien van jouw taart, voel ik me best wel zielig,... En dat is een compliment hoor! :-)
Jeetje, wat is ie mooi!!!

Echt petje af, weet hoeveel werk het is. Ook die autootjes zo prachtig geboetseerd! Heb er geen woorden voor.

Mijn versie verschijnt waarschijnlijk morgenavond of maandag in de parade (eerst morgen afleveren).

Groetjes, Astrid
Taart met STIP! - Omdat ik graag de stipjes op de 'i' zet! -

27

Re: Cars met berg en tunneltje

ooo, die malletjes zijn handig. ;)

Ik vind het een geweldige uitvoering. :thumb:
Vind het zo leuk om te zien dat mijn berg al zo veel broertjes en zusjes heeft gekregen. :Y Had ik toen ik de eerste maakte ook niet kunnen denken.
Dit is wel het mooiere broertje hoor. :D

28

Re: Cars met berg en tunneltje

Sjuuuupermooi!!!!!!!!!!!!!!!

Zie weer vanalles wat ik stiekumpjes opsla voor de twee die bij mij in bestelling staan! ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

29

Re: Cars met berg en tunneltje

Gaaf zeg!

Groetjes Tweety!

30

Re: Cars met berg en tunneltje

Supergaaf gemaakt!

31

Re: Cars met berg en tunneltje

Jaaaaah! Daar issie!! Mmmmmmmoooooi!!!! (maar dat wist je al! ;) .......)

32

Re: Cars met berg en tunneltje

Wat een mooie gave stapel! Helemaal top weer, superauto's, ook al is het een mal ;) die cactussen weer top.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

33

Re: Cars met berg en tunneltje

Wat leuk dat je na alle ontelbare Carstaarten nog zo'n originele, gave taart weet te maken :D
Hij is super!!

Re: Cars met berg en tunneltje

WOWWWW http://www.smiliez.nl/smiliez/vrolijk/worshippy.gif.....

die is gaaf! Die ik ga onthouden voor inspiratie.

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

35 Laatst bewerkt door slagroomtoefje (22-03-2009 21:21)

Re: Cars met berg en tunneltje

miekje schreef:

Zal ik t geheimpje vertellen......t zijn malletjes van een kindersetje met gips....  :D
Daarna de contouren aanzetten en oogjes enz. erop maken....kind kan de was doen hahaha

Waar heb je dat kindersetje vandaan als ik vragen mag??

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.