1

Onderwerp: bruidstaart van januari

Hallo allemaal,
het is alweer een tijdje geleden dat ik taarten heb geshowd. Gaf mezelf gewoon even niet de tijd ervoor. Maar nu met de oudste naar de keluterschool en de jongste in bed moet het toch weer gaan lukken.
Dat betekend overgins niet dat ik jullie prachtige taarten niet voorbij heb zien komen.
Hier de bruidstaart die ik eind januari gemaakt heb.
Ik kreeg later nog een foto van het bruidspaar en dat heeft mij doen beslissen dat ik de taart alleen nog maar op locatie breng. Jeetje wat was die beschadigd zeg, schaam de ogen uit mijn kop ervoor. Mijn vermoeden is dat iemand iets boven op de doos heeft gezet en zo alles naar beneden heeft gedrukt, en als shumacher door de bochten heeft gereden.
Ik show hier de foto hoe de taart bij mij is opgehaald.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-87RLUHKE.jpg

2

Re: bruidstaart van januari

Hoi Hanny,

Ik kan me goed voorstellen dat je dat erg vervelend hebt gevonden, maar ik vind het ook de verantwoordelijkheid van degene die hem komt halen. Je weet toch dat je dan met beleid moet rijden. Ik zat met hetzelfde dilemma, laat ik hem halen of breng ik hem zelf. Maar goed. Ik vindt hem schitterend. Ik moet binnenkort ook een bruidstaart maken (mijn eerste) en vindt het jammer dat hij absoluut niet wit mag zijn. Vindt ik toch wel erg mooi bij een bruidstaart. Maar goed, rose en rood kan ook erg leuk uitpakken.

Groetjes,

Sandra

3

Re: bruidstaart van januari

aaa jeee, wat balen dat de taart heel beschadigd aangekomen was. Het was niet jou schuld hoor meid, gewoon van je af schudden want in dit geval was het garantie tot aan de deur!
Taart zag er prachtig uit hoor!

Groetjes Tweety!

4

Re: bruidstaart van januari

Hij is zeer mooi en jij kan er niets aan doen dat zij niet voorzichtiger zijn met een bruidstaart!!!!!!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

Re: bruidstaart van januari

Zeker niet jouw schuld, en wat was hij mooi!
Ik ben wel benieuwd naar de foto met beschadigingen..

6

Re: bruidstaart van januari

Het is een prachtige taart!!

Balen dat er zo met zo'n taart wordt omgesprongen!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

7

Re: bruidstaart van januari

Ziet er heel mooi uit!

Mijn website: Presentaart

8

Re: bruidstaart van januari

Ziet er prachtig uit zeg! Complimenten hoor!

9

Re: bruidstaart van januari

Mooie taart!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

10

Re: bruidstaart van januari

jeetje wat balen zeg.. hij ziet er zoooo mooi uit.. en dan gebeurd er iets waar jij niets aan kan doen :S

Groot gelijk.. voortaan toch maar zelf doen.. vraag er dan een paar duppies meer voor.. maar dan heb je de echte eer van je werk!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

11

Re: bruidstaart van januari

Wauw, wat een plaatje en wat zonde dat ie beschadigd was, daar kan je dan super van balen denk ik ook!