26

Re: De rest van de 6 ......deze week.

Geweldig mooie taarten, ook de gebruikte kleuren zijn erg mooi.

Groetjes Barbara

27

Re: De rest van de 6 ......deze week.

woorden overbodig :thumb:

28

Re: De rest van de 6 ......deze week.

Helemaal te gek Lique...toppie gedaan :thumb:

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

29

Re: De rest van de 6 ......deze week.

conny4u schreef:

PRACHTIGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!
Die kastelen geweldig zeg!!!!   
Die zijn dus gemaakt met die Wilon set toch???? zijn dat dan mallen of plastic???hoe gaat dat dan.....??? Ik zit te denken om het aan te schaffen vandaar mijn vraag....

Dat zijn inderdaad plastic torens met al steen structuur erin een beetje. Je kunt ze zo gebruiken (dat heb ik gedaan) of nog bekleden.
En deze zet je dan met icing vast op je onderbord en taart.

Groetjes Angelique

30

Re: De rest van de 6 ......deze week.

Knubje schreef:
conny4u schreef:

PRACHTIGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!
Die kastelen geweldig zeg!!!!   
Die zijn dus gemaakt met die Wilon set toch???? zijn dat dan mallen of plastic???hoe gaat dat dan.....??? Ik zit te denken om het aan te schaffen vandaar mijn vraag....

Dat zijn inderdaad plastic torens met al steen structuur erin een beetje. Je kunt ze zo gebruiken (dat heb ik gedaan) of nog bekleden.
En deze zet je dan met icing vast op je onderbord en taart.

Okay... dus je geeft ze dus mee in bruikleen?? neem ik aan of kun je ze bekleden ..laten drogen en dan het plastic eruit????

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

31

Re: De rest van de 6 ......deze week.

WAUW Lique....jij zult vast geen roze meer kunnen zien :D
Heel mooi hoor :thumb:

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

32

Re: De rest van de 6 ......deze week.

Zo dit is echt supermooi, als ik dit nog eens zou kunnen maken!!

33

Re: De rest van de 6 ......deze week.

Wauw...ik ben echt zooooo jaloers. Kon ik dit maar, zucht. Echt heel erg mooi gemaakt! En dan ook nog zoveel...poeh h

34

Re: De rest van de 6 ......deze week.

Ik ben er ook helemaal van onder de indruk......wat een pracht taarten hebben jullie gemaakt,  schitterend !!!!!

35

Re: De rest van de 6 ......deze week.

Wow wat een prachtige taarten!!

36

Re: De rest van de 6 ......deze week.

WOUW ...

Daar zijn bijna geen woorden voor.
Ik kan me voorstellen dat het nachtwerk is geworden ;)

Re: De rest van de 6 ......deze week.

Hoi Angelique,
Als ik zulke prachtige taarten zie als die van jou, zou ik ook best nog eens 1 willen worden ;-D (Helaas komt de grote 40 eraan voor mij!)
Wat een roze droomtaarten! Wat een mooi uitsteekrandje heb je bij je 2e lagere kasteeltaart gebruikt, is dat een uitsteker van de webshop?
Groetjes uit Haarlem,
Nicole

De rest van mijn taarten vind je in:
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!

38

Re: De rest van de 6 ......deze week.

Wow dat is toch niet normaal meer!!! ik heb geloof ik ook nog nooit zoiets moois gezien!! :D
Hoeveel uur werk gaat er wel niet in zo'n taart zitten??
Ben daar ook wel erg benieuwd naar..

Groetjes Miriam.

39

Re: De rest van de 6 ......deze week.

Ze zijn prachtig, Angelique. Waar heb je dat kroontje van gemaakt op de cc's van Hello Kitty? Die is wel heel erg leuk... :Y

Groetjes Janny

40

Re: De rest van de 6 ......deze week.

Wow, wat ben je druk geweest zeg! Echt schitterende taarten allemaal!

Groetjes Tweety!

41

Re: De rest van de 6 ......deze week.

Wauwie erg mooi.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

42

Re: De rest van de 6 ......deze week.

zozo angelique dat zijn prachtige taarten zeg! Heel erg mooi en strak gedaan toppie

43

Re: De rest van de 6 ......deze week.

wauw wat een mooie taarten,  maar het kaasteeltje is toch wel mijn favo.
Hoe krijg je die torentjes dan zo voor elkaar?

Ze zijn mooi om naar te kijken.
Maar te lekker om te laten staan.

44

Re: De rest van de 6 ......deze week.

conny4u schreef:
Knubje schreef:
conny4u schreef:

PRACHTIGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!
Die kastelen geweldig zeg!!!!   
Die zijn dus gemaakt met die Wilon set toch???? zijn dat dan mallen of plastic???hoe gaat dat dan.....??? Ik zit te denken om het aan te schaffen vandaar mijn vraag....

Dat zijn inderdaad plastic torens met al steen structuur erin een beetje. Je kunt ze zo gebruiken (dat heb ik gedaan) of nog bekleden.
En deze zet je dan met icing vast op je onderbord en taart.

Okay... dus je geeft ze dus mee in bruikleen?? neem ik aan of kun je ze bekleden ..laten drogen en dan het plastic eruit????

Ja ik vraag gewoon de aanschafprijs als borg en als de toren ongeschonden terug komen dan krijgt de klant het geld retour.

Je kunt ze ook bekleden met fondant. En dan later de fondant er weer afplukken. Tenminste dat hoop ik toch dat ik de weer schoon krijg :lol: Het zal wel flink uitharden maar ga ze dan gewoon laten weken in water denk ik. Ik moet ze nog terug krijgen dus heb nog geen ervaring hoe ik ze schoon krijg haha.

Groetjes Angelique

45

Re: De rest van de 6 ......deze week.

Nicole den B. schreef:

Hoi Angelique,
Als ik zulke prachtige taarten zie als die van jou, zou ik ook best nog eens 1 willen worden ;-D (Helaas komt de grote 40 eraan voor mij!)
Wat een roze droomtaarten! Wat een mooi uitsteekrandje heb je bij je 2e lagere kasteeltaart gebruikt, is dat een uitsteker van de webshop?
Groetjes uit Haarlem,
Nicole

Het is inderdaad een uitsteekrandje die ik bij de hebshop heb gekocht. Het is deze serie. http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=220

Ik heb flink wat tylose in de fondant gemengt dan uitgestoken en 2 daagjes plat laten drogen. Dan zijn de goed stevig waardoor ze rechtop blijven staan.

Groetjes Angelique

46

Re: De rest van de 6 ......deze week.

mamamir28 schreef:

Wow dat is toch niet normaal meer!!! ik heb geloof ik ook nog nooit zoiets moois gezien!! :D
Hoeveel uur werk gaat er wel niet in zo'n taart zitten??
Ben daar ook wel erg benieuwd naar..

Groetjes Miriam.

Het voorwerk is het meeste werk. De torens versieren, de daken bekleden, ramen versieren enz.
Als de taarten bekleed zijn dan gaat het allemaal wel redelijk vlot.
Taarten stapelen, randjes om taarten spuiten, torens erom heen vastzetten met icing, daken erop raampjes erin prikken en klaar is kees. Wel uit laten harden die icing voordat je gaat vervoeren of verplaatsen.

Groetjes Angelique

47

Re: De rest van de 6 ......deze week.

Jannytje schreef:

Ze zijn prachtig, Angelique. Waar heb je dat kroontje van gemaakt op de cc's van Hello Kitty? Die is wel heel erg leuk... :Y

Het kroontje is een mold. Net zo eentje als van first impression maar dan een witte. Mischien van Karen Davies??
Deze heb ik overgekocht van PetravH, weet niet waar je hem in een webshop kunt kopen maar hoorde van een vriendin dat ze hem via ebay heeft gevonden en ook gekocht.

Groetjes Angelique

48

Re: De rest van de 6 ......deze week.

Ze zijn erg leuk en erg roze :)

Mijn website: Presentaart

49

Re: De rest van de 6 ......deze week.

SUPER,SUPER en nog eens SUPER!!!!!!!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole