1

Onderwerp: hij is nog in ieder geval lekker!

weer eens een taart voor mijn eigen verjaardag gemaakt. natuurlijk wilde ik al een tijdje wat uitproberen, dus heb het nu maar gedaan. allereerst het schoentje gemaakt. niet heel bijzonder versierd, maar ik had voor mijn eigen taart natuurlijk te weinig tijd! het schoentje was best nog simpel te maken ook.
daarna marshmallowfondant gemaakt. ging prima, smaakt heerlijk, maar wat een rotspul is dat, er zaten kleine belletjes in en strak bekleden lukt er ook niet mee.
maar goed ik had de icing nog. ik wou hele sierlijke krullen op de zijkant van de taart zetten, maar ook dat zat niet mee. de icing krulde alle kanten op uit spuitmondje nr 2 en ipv sierlijk, werd het heel rommelig. gelukkig had ik mijn uitstekertje bij de hand en heeft hij mij uit de brand geholpen met rondjes.
de taart is dus echt niet geworden wat ik had gewild, maar met een beetje overbelichtte en verkleinde foto ziet het er best aardig uit.
hij smaakte in ieder geval nog lekker.
de bovenste laag is gevuld met bosvruchten en bosvruchtenroom
de onderste laag is gevuld met sinaasappelcurd en tokkelslagroom met verse stukjes sinaasappel.
wie heeft er tips voor het icing spuiten, met name aan de zijkant van de taart. ze zijn welkom!!!!
nu de foto:

http://www.v-aken.nl/fotos/taart22-1.JPG

2

Re: hij is nog in ieder geval lekker!

Nou ik vind hem prachtig, de hoge hak, wow, geweldig, de kleurencombo, geweldig, de rand, geweldig.

3

Re: hij is nog in ieder geval lekker!

Je schoentje is super hoor!!

Gefeliciteerd met je verjaardag!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

4

Re: hij is nog in ieder geval lekker!

Ziet er prachtig uit en nog gefeliciteerd!

5

Re: hij is nog in ieder geval lekker!

Heel mooi gedaan hoor!! hoe heb je de hak gemaakt??
Alsnog gefeliciteerd met je 27ste verjaardag :D

Groetjes Miriam.

6

Re: hij is nog in ieder geval lekker!

ik heb een setje uit de webshopngekocht, werkt echt heel makkelijk en bedankt voor de felicitaties!

7

Re: hij is nog in ieder geval lekker!

hij helemaal toppie hoor en gefeliciteerd nod!

Re: hij is nog in ieder geval lekker!

Een erg leuke taart, hele mooie schoen. Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Rest mij 1 vraagje...wat is tokkelslagroom?!?

Verander wat je niet kunt accepteren, en accepteer wat je niet kunt veranderen!

9

Re: hij is nog in ieder geval lekker!

tokkelslagroom= tokkelroom (advocaat, maar dan een lager alcoholpercentage) vermengd met slagroom, erg lekker, vooral met verse stukjes sinaasappel!

Re: hij is nog in ieder geval lekker!

Ow ze schoentje is prachtig!! Mooi gedaan. En door vallen en opstaan leer je steeds meer. Icing en ik zijn ook geen vrienden hoor!

11

Re: hij is nog in ieder geval lekker!

Prachtig gemaakt!
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Groetjes Tweety!

12

Re: hij is nog in ieder geval lekker!

mooie schoen, en die hak, echt super!

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

13

Re: hij is nog in ieder geval lekker!

heel mooi gemaakt :)

14

Re: hij is nog in ieder geval lekker!

Ziet er super uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.