1

Onderwerp: Nieuwe server!!

De oplettende lezer ;) heeft het al gezien: vannacht gaat het gebeuren!! Het forum, maar ook de rest van de site zal verhuisd worden naar een nieuwe (dedicated!!) server.

De verwachting is dat het allemaal vlekkeloos gaat gebeuren, maar je weet natuurlijk nooit. Neem bij landurige inlogproblemen even contact op en het komt vast snel weer goed. Zoek voor vanavond/vannacht alvast wat mail- en MSN-adressen bij elkaar, want de chat doet het uiteraard ook niet... :+

Vind het wel spannend hoor ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

2

Re: Nieuwe server!!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Gelukkig ben ik er helemaal niet en zit ik bij mams :+

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Re: Nieuwe server!!

Wat doe je ons aan :lol:

Hoewel... nu ga ik eindelijk eens een keer vroeg naar bed :D. Dus eigenlijk moet ik zeggen: bedankt! En voortaan graag iedere week zo'n actie :lol:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Re: Nieuwe server!!

Hahaha, dat vroeg naar bed schoot bij mij gelijk ook door mijn hoofd. Dit keer niet tot half 1 handige tips, leuke verhalen en prachtige taarten bekijken. Succes met de wisseling !!!

Groetjes, Conny

5

Re: Nieuwe server!!

Good luck! ;) (Eigenlijk best wel VET ook, toch?)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

Re: Nieuwe server!!

Nou ik ga duimen hoor, best gek, zit nu om de paar minuten op het forum, want over 10 minuten kan het niet meer, misschien maar is vroeg naar bed :-)

7

Re: Nieuwe server!!

Nou, we zijn er weer. Soort van dan ;)
Het had wat voeten in de aarde en ik ben jullie uiterst dankbaar voor jullie geduld! Moet ik nog het telefoonnummer van stichting correlatie publiceren?? :+

Het duurt even voordat alle computers weten dat deleukstetaarten.nl een nieuw adres op het internet heeft. Bij de

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

Re: Nieuwe server!!

nou, we moesten dan wel even wachten, maar hij doet het weer!! Bedankt!!

Groetjes, Dorothea.

9

Re: Nieuwe server!!

Ben volgens je tip op de leukstertaarten gekomen :D Voor het eerst dat ik computertaal ook begrijp :lol:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

10

Re: Nieuwe server!!

Komt m'n helpdeskervaring me toch nog van pas :+

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

Re: Nieuwe server!!

Marianne schreef:

Komt m'n helpdeskervaring me toch nog van pas :+

:Y:Y:Y:Y:Y Wil je dan D voor mij mailen dat ik computertaal nu EINDELIJK begrijp ? :lol:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

12

Re: Nieuwe server!!

Ben blij dat ie-'t weer doet!!!! :Y

Nooit meer doen hoor, zo lang.........
Hoezo: verslavend.

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

13

Re: Nieuwe server!!

Oef gelukkig, hij doet het weer!!! Zonder forum m'n nachtdiensten doorkomen is een foltering :D