1

Onderwerp: [HOWTO] Marmeren

Bij mijn ariel taart vroeg smarianne dit:
Kan je dat nou niet eens haarfijn uit de doeken doen hoe ik mijn marmer toch zo krijg.

Dat kan. :D
Ik denk dat mijn truuk vooral zit in het gebruik van meerdere kleuren.
Bij deze heb ik ongeveer
50 % midden blauw genomen.
10 % sky blauw
10 % licht blauw
10 % heel donker blauw
10 % blanke marsepein
Van allemaal rollen maken, de grootste deel ik dan in 3en en ook daar maak ik rollen van.
Alle rollen tegen elkaar aan leggen en samen drukken tot 1 rol.
Dan rollen tot je een lange rol hebt en dan twist je tot het gedraaid is over de hele lengte.
Dan twee keer dubbel vouwen en weer rollen.
Zo doorgaan tot je denk, ik ben er net niet, het zit net niet genoeg in elkaar. :)
Dan ben je er dus wel. :lol:
Ga je dan nog langer door dan is het zo weer egaal.
Nu twist je weer en rol je de hele lengte op zoals je een cm op zou rollen zeg maar.
Goed tegen elkaar drukken en dan uit gaan rollen.
Goed van alle kanten af rollen zodat de naden goed in elkaar over gaan.
Succes verzekerd. :D

Re: [HOWTO] Marmeren

ow super! dat vind ik ook heel handig!! eigenlijk net als in je dvd wat je doet met die houtnerf en de steentjes

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Re: [HOWTO] Marmeren

Aah heel handig! Weer wat uit te proberen...

Groetjes Renske

4

Re: [HOWTO] Marmeren

je bedoeld waarschijnlijk met twisten niet dat ik een dansje moet doen voor mijn fondant?

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

5

Re: [HOWTO] Marmeren

:lol:

6

Re: [HOWTO] Marmeren

Pfff, je  schrijft het zo makkelijk :o  Kun je er ook een fotoreportage van maken? ;)
Nee hoor grapje, ik ga het toch nog maar eens proberen met jou beschrijving ernaast!
Dank je wel!

7

Re: [HOWTO] Marmeren

maar ff proberen :think:

8 Laatst bewerkt door Katy (08-09-2008 21:10)

Re: [HOWTO] Marmeren

Wendy...het zal toch eens tijd worden dat jij een boek gaat uitbrengen
De DVD heb ik al maar gezien dat je uitleg zo ontzettend goed en makkelijk is dacht ik...... "EEN BOEK VAN WENDY"  die wil ik wel met alllleeemaaal HOW2's

Groetjes Katy

9

Re: [HOWTO] Marmeren

Ik snap um!

Blond en BlonT, knap h

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

10

Re: [HOWTO] Marmeren

Super bedankt, kan ik mooi toepassen op mijn piratentaartbestelling voor van 't weekend!
IDD een boek is een goed id, mocht je iemand zoeken die het voor je in elkaar moet draaien... ik weet HOW TO ;)

Mmm das pas lekker!

11

Re: [HOWTO] Marmeren

Ik snap um ook!!!! :D Jeejjj wat leuk Wendy. Hartstikke bedankt! Ennuhhh...hoe zit het met die mooie tulpjes van je??? :)
'k zit net ff te ver om een workshop van je te gaan volgen........... :(