26

Re: Vullingen

Dankzij Ria is de lijst weer door mij aangevuld!

Groeten, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

27

Re: Vullingen

Geweldig zeg, juist ook om ideeen op te doen. Daar helpt de zoekfunctie niet echt mee. Super. Ik heb je ook gemaild.
Groetjes Corina

28

Re: Vullingen

Zeg Jozien, kunnen we niet allemaal helpen door je de ontbrekende links te sturen, zodat je die er meteen in kunt plakken? Want ik neem aan dat het zoeken naar de betreffende recepten het meeste werk is? Of werken deze links anders? :)

29

Re: Vullingen

Nou.....Dat is zeker waar! Per mail kan, of in dit topic posten, dan zet ik ze er bovenin bij :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

30

Re: Vullingen

Eerlijk gezegd valt het zoeken ook nog wel mee...Ik heb van Ria een document gekregen waarin ze de recepten en de poster heeft vermeld. Het is dus eigenlijk meer zin en tijd maken, dan zijn de linkjes snel gevonden. Heb er net nog weer een stuk of 10 toegevoegd :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

31

Re: Vullingen

Ria,
Ik ben nog beginnende maar van al die lekkerre vullingen krijg ik nu al trek.
Ik ga je zo ook een mailtje sturen.
Ondanks of juist doordat ik nog beginnende ben, probeer ik zoveel mogelijk infomatie te verzamelen om een goede keuze te kunnen maken voor de lekkerste taarten ;)

32

Re: Vullingen

Het is alweer een tijdje geleden. Toch hebben de forummers niet stil gezeten. Nieuwe aanwinsten:

Bonbonblocvulling
Botercr

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

33

Re: Vullingen

Hoi Ria (en anderen),

Ze staan er weer tussen hoor! Ik zal ook nog wat van de andere recepten van links proberen te voorzien. Ik mis overigens Vlits' heerlijke appelkaneelvulling die ik op het T&T heb geproefd...Die zal ik ook even opzoeken.

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

34

Re: Vullingen

Erg handig zeg. En wat een keuze.

Ik denk dat ik voor mijn verjaardagstaart de marsvulling ga maken als tussenlaag. Dan een laag aardbeienjam en als topping ganache. Iemand deze combi al uitgeprobeerd?

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

35

Re: Vullingen

Pfffffff......

Mijn kerstvakantiecadeautje voor jullie: Ik heb de verzameling recepten van Ria M.C. allemaal van linkjes voorzien en ook nog uitgebreid, zodat we hier een overzicht hebben van bijna 100 vullingrecepten :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

36

Re: Vullingen

super Jozien , bedankt maak er vaak gebruik van.
       Groetjes Carla

37

Re: Vullingen

Mooie lijst Jozien!! hier ga ik nog vaak dankbaar gebruik van maken :thumb:

38

Re: Vullingen

Ohnee, door de nieuwe site (nieuwe lay-out) doen niet alle linkjes het meer voor de recepten.

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

39

Re: Vullingen

Even een mededeling:

Sinds gisteravond zijn de recepten op de site weer beschikbaar na de verhuizing. Ze staan echter niet meer op hun oude plekje, dus als je op een linkje klikt in dit overzicht die verwijst naar een recept op de site zelf, kom je op de voorpagina uit. Ik zal dit op korte termijn gaan fixen, maar ik wacht even de laatste wijzigingen op de site af om te voorkomen dat ik dubbel werk ga doen ;)

Zoek je een recept en kom je op de welkomstpagina van de site, dan weet je dus dat je even verder moet klikken op recepten in het menu van de site zelf en dan op vullen, als het goed is staat het recept wat je zoekt daartussen :)

(of je klikt HIER even!)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

40

Re: Vullingen

Hee.
Zou je mij die lijst ook alsjeblieft willen sturen?
Ik wil beginnen met leren te bakken, en elk recept is welkom!

Groetjes!

41

Re: Vullingen

Hoi Arlette, Wat bedoel je precies met sturen? De recepten staan verzameld aan het begin van het topic, in de startpost staat een overzicht van heel veel vullingrecepten die in de ingezonden recepten gepost zijn. Door op een link te klikken kom je bij het recept zelf uit. Het is dus geen lijst die je kunt opsturen...:)

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

42

Re: Vullingen

OEPS! Door de update is dit topic verminkt :S Gelukkig staan alle recepten sinds dinsdagavond ook vrijwel allemaal in het receptengedelte van de site :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

43

Re: Vullingen

Hoera! en :( :

Ik heb een back-up gevonden, ze staan er weer. Maar: veel recepten zijn verminkt, ze worden afgebroken vanaf het moment dat er een trema of accent in het recept staat (ingrediënt, crème) en dat gebeurt dus vaak. Dus mijn advies: zoek in het receptgedeelte van de site, daar staan de meeste recepten nu (ook).

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

44

Re: Vullingen

Hoi

Heeft er iemand een lekker idee als combinatie met passievrucht?

Groetjes Inge

Re: Vullingen

In de kookstudio hebben wij pas een bruidstaart gemaakt, de volgende vulling. Het lijkt misschien machtig, maar hij is erg fris en fruitig  :) .

Frambozenmousse;
1 l slagroom
300 gr frambozen
1 dl water
15 gr gelatine
2 eetl crème de framboise
100 gr suiker

Trempeersel;
200 gr suiker
2 dl water
1 dl likeur

Verwarm de frambozen met de suiker en het water tot 50 graden. Pureer de frambozen in de blender en giet het over in een schaal door een zeef.. Voeg de geweekte gelatine hier aan toe en laat het onder regelmatig roeren afkoelen.
Sla de slagroom op en vermeng deze met de afgekoelde frambozenmousse.

46

Re: Vullingen

2 eetl crème de framboise

Verwarm de frambozen met de suiker en het water tot 50 graden. Pureer de frambozen in de blender en giet het over in een schaal door een zeef.. Voeg de geweekte gelatine hier aan toe en laat het onder regelmatig roeren afkoelen.
Sla de slagroom op en vermeng deze met de afgekoelde frambozenmousse.

Ik heb een vraagje over het recept: Op welk moment voeg je de crème de framboise toe en welke likeur gebruikte jullie?

Lijkt mij namelijk een heerlijke vulling en ik wil hem graag gaan maken.

47

Re: Vullingen

als ik hemelse modder aanklik kom ik op de homepage van de leukste taarten. ik wil graag dat recept

48

Re: Vullingen

http://www.deleukstetaarten.nl/recept/4 … se+Modder/

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."

49

Re: Vullingen

had het al gevonden. bedankt.

50 Laatst bewerkt door Dot (24-09-2010 07:21)

Re: Vullingen

de link naar Koenie's Aardbeienmousse werkt niet, je komt op de homepage van DLT terecht.

http://www.deleukstetaarten.nl/recept/2 … ienmousse/

is de juiste link

Groetjes, Dorothea.