1

Onderwerp: Plaatsbepaling

Ik probeer maar steeds mijn "ballonpijltje" geografisch op de juiste plaats te krijgen, want ik blijf volgens het overzicht in Ouderkerk wonen, terwijl ik toch echt uit Rotterdam komp  ('Zou, niet don, kah je dat hoore don?'). Hoe zet ik mijn ballonpijltje vast???? Heb ik hem zelf in mijn straat neergezet, in mijn voortuin onderhand, verzend dat, controleer, en dan sta ik in het overzicht weer in Ouderkerk. Zal best leuk wonen zijn daar hoor, daar niet van, maar toch..

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

2

Re: Plaatsbepaling

Ligt dat niet aan je tijdelijke internetbestanden? Want als ik kijk, woon je gewoon in Rotterdam hoor :Y Even alles sluiten en weer opnieuw opstarten?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: Plaatsbepaling

Je buffer legen, bij firefox dan. Da's euh, vast wel hetzelfde als Marianne zegt ;)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Re: Plaatsbepaling

vind elkaar?

Tis megadruk

cateren is ook gebakjes maken :)

Re: Plaatsbepaling

Nou, ik ben thuisgekomen. Zit op mijn eigen adres, kan ik weer bakken. Voelt lekker.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

6

Re: Plaatsbepaling

hahaha, heb ook eindelijk mijn pijltje maar aangepast, Jol begon er steeds weer over, ze zal trots op ons zijn, hahahaha

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

Re: Plaatsbepaling

Bien schreef:

hahaha, heb ook eindelijk mijn pijltje maar aangepast, Jol begon er steeds weer over, ze zal trots op ons zijn, hahahaha

Het is dat zij het zei, ik had geen idee dat ik ergens anders stond gepint ;)

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline