1

Onderwerp: Gek!!

Of ligt het echt aan mij?
Zit nu minstens een uur reacties te geven op de taart parade .... zie ik bijna alleen een paar berichten van mezelf staan.
Bij elke reactie controleer ik wel of mijn bericht geplaatst wordt, maar nu zie ik ze helemaal niet. :S

Groetjes Tweety!

2

Re: Gek!!

Zou zomaar eens hiermee te maken kunnen hebben:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=27225

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: Gek!!

Naja, niks aan te doen :thumb: ik dacht dat ik ineens gek geworden was omdat ik de taarten weer voorbij zien komen. Beetje dejavu achtig :D

Vindt het toch een super leuke forum, en ga straks dan weer helemaal opnieuw beginnen. :thumb:

Groetjes Tweety!

4

Re: Gek!!

Als jij al een uurtje bezig was, en afgaande op mijn eigen berichtje dat ineens opgelost was in het grote zwarte internetgat, denk ik dat je heel wat schade in te halen hebt... :S
Sorry! (voor zover ik het dan had kunnen voorkomen - dit keer had ik er niet zoveel over te zeggen :x)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Re: Gek!!

Geeft niet hoor! Ik vindt deze forum heel erg gaaf, en doe het gewoon opnieuw met liefde :thumb:

Kon het even makkelijk wat berichtjes schrijven omdat dochterlief slaapt, maar ben bang dat het niet lang meer stil blijft.

Groetjes Tweety!

6

Re: Gek!!

Tweety1974 schreef:

Naja, niks aan te doen :thumb: ik dacht dat ik ineens gek geworden was omdat ik de taarten weer voorbij zien komen. Beetje dejavu achtig :D

Vindt het toch een super leuke forum, en ga straks dan weer helemaal opnieuw beginnen. :thumb:

En dat is wat ik net dus ook gedaan heb! :lol:

Enne Marianne, een excuses is niet nodig hoor, jij kunt er toch ook niets aan doen? Moeten we maar niet zo verslaafd zijn ;)

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

7

Re: Gek!!

[quote=Jos

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl