1

Onderwerp: wat duurt het lang!!!

Ligt het aan mij? Op andere websites inclusief de hebshop is er niks aan de hand maar de laatste dagen als ik op het forum wil kijken duurt het meer dan een minuut voor een pagina opgebouwd is. Heb dus al een tijd niets meer gezien of gelezen. Nu even doorgebeten om dit berichtje te kunnen plaatsen. Is het forum te groot/ te druk geworden zodat mijn pc-tje het niet meer aankan? Of is er wat anders aan de hand?

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

2

Re: wat duurt het lang!!!

geen idee hoe het eerst, was, maar dit forum en de webshop doen het bij mij ook niet altijd.
opeens krijg ik dan: pagina niet gevonden.. geloof ik.
ook bij de webshop..
en dit forum duurt langer als mijn andere forum, maar niet zo lang als bij jou!

3

Re: wat duurt het lang!!!

Hmmm nee, eigenlijk is het niet trager of sneller dan anders bij mij. In Firefox is-ie zelfs super snel? Er blijft wel eens een pagina hangen, maar ik krijg nooit een 'niet gevonden'?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Re: wat duurt het lang!!!

Het ligt niet aan jou!
Hier heb ik dat ook ontzettend vaak aan de hand.
Het laden gaat enorm traag en vaak geeft hij dan nog de melding 'kan de pagina niet weergeven'
Ook krijg ik af en toe het forum in zwart-witte vlakken te zien??

xxx

Re: wat duurt het lang!!!

Ik heb nergens last van hoor. Hij laad bij mij altijd heel snel!

6

Re: wat duurt het lang!!!

Had het net ook inderdaad. Kan aan je internet liggen.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

7

Re: wat duurt het lang!!!

heb het soms ook een dagje en de volgende dag is het supersnel. Misschien hangen hier teveel mensen rond? :)

8

Re: wat duurt het lang!!!

Zit net even te lezen waar die nou steeds op wacht (had ik ruim de tijd voor ;) ) en er staat dat ie dan wacht op google page add of zo iets. Dit geeft mij dus het idee (omdat de gewone pagina dan wel te zien is, maar ik er nog niet op kan scrollen) dat google op de een of andere manier veel tijd nodig heeft.

Overigens adverteert google op andere sites ook en heb ik er daar weer geen last van en bovendien duurt het daarvoor evengoed relatief lang voor er uberhaupt al wat te zien is op een pagina van dit forum. En ondertussen mis ik dus alle mooie taarten die voorbij komen!!!!

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

9

Re: wat duurt het lang!!!

Tinkelbel schreef:

Het ligt niet aan jou!
Hier heb ik dat ook ontzettend vaak aan de hand.
Het laden gaat enorm traag en vaak geeft hij dan nog de melding 'kan de pagina niet weergeven'
Ook krijg ik af en toe het forum in zwart-witte vlakken te zien??

xxx

Heb ik ook vaak.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Re: wat duurt het lang!!!

Ik heb er op deze site ook last van. Ligt niet aan m'n internet want als ik tegelijktijd een andere site open gaat die wel gewoon snel.
Misschien toch wat te veel dataverkeer hier?

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

11

Re: wat duurt het lang!!!

Hier ook hetzelfde.Laad heel traag of kan pagina niet vinden .Net kreeg ik alles in zwart wit en heel anders opgebouwd.Als ik dan naar een andere site ga en dan weer terug hierheen is het weer normaal .

12

Re: wat duurt het lang!!!

Ik heb het ook! De ene dag meer dan de andere. En de laatste tijd vaker dat er staat geen pagina gevonden. Mijn internetsnelheid is volgens de computer uitstekend. Ik zou het niet weten?

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

13

Re: wat duurt het lang!!!

Nooit last van gelukkig, ook niet als ik meerdere tabs van het forum tegelijkertijd open heb staan.
(Windows XP Professional), IE 7.0.5730.13)

14

Re: wat duurt het lang!!!

Geen last van, het werkt allemaal prima. Ik werk met vista en Firefox 2.0.0.7

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

15

Re: wat duurt het lang!!!

Kijk, en dat is dus het probleem. Ik heb het echt zelden, echt maar een enkele keer. Dus dan is het zo lastig trouble shooten :S Als nou ieder

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

16

Re: wat duurt het lang!!!

vaag.... hij lijkt vandaag iets minder traag dus ik ga daar meteen maar even van profiteren, maar het heeft echt zeker een week geduurd!

Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

17

Re: wat duurt het lang!!!

Bij mij is hij nu juist traag.. is trouwens wel de eerste keer.. de foto's laden duurt erg lang..

18

Re: wat duurt het lang!!!

Foto's staan niet op onze server, dus die hebben niets met de site te maken.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

19

Re: wat duurt het lang!!!

manika schreef:

Had het net ook inderdaad. Kan aan je internet liggen.

Ik heb er ook veel last van en alleen bij deze site, want als ik dan iets anders open dan gaat het prima.
Ook ik dach dat het wel aan mijn internet verbinding zou liggen tot ik er achter kwam dat ik het met de laptop op de camping ook hebt en dat is dus een andere verbinding. Later ook maar eens een paar keer op mijn werk geprobeerd en ook daar het zelfde probleem.... helaas.......