1

Onderwerp: is het een idee..??

om in de taartenparade bij de titel een datum te plaatsen??

Dus bv als je vandaag een foto upload: 25/04 Dora taart oid.
Ik ben soms de tel kwijt omdat er veel taarten voorbij komen maar ik wil ze allemaal zien uiteraard. Als een datum bij staat, weet je tenminste waar je bent gebleven.

Dit vergt uiteraard discipline van alle forumers.. :-)

Wat vinden jullie, is het een idee??

2

Re: is het een idee..??

Ik denk dat deze link wel wat voor je is....

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/nieuwe_topics.php

Deze vind je ook terug in het sticky topic bovenin de taartenparade. Met deze link krijg je de laatste 50 taarten te zien, gerangschikt naar datum van plaatsen. Als je het bekijken van het taartje steeds de backbutton van je browser gebruikt, kun je ze zo allemaal stuk voor stuk bekijken :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Re: is het een idee..??

Jozien, dit gaat niet helemaal op. In het weekend worden er zelfs meer dan 50 per dag geplaatst en mis je dus een aantal taarten (is mijn ervaring inmiddels). Ik stelde in een andere topic ook al voor, om eventueel te verzoeken om in de taartenparade meer te bundelen en in 1 topic (bijv. per week) te plaatsen....

Groet, Jolanda

4

Re: is het een idee..??

Maar hoe erg is het als je er van de laatste 50 (waar ik evt. ook laatste 100 van kan maken?) er een paar mist? Ik vind zelf meerdere taarten in

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Re: is het een idee..??

Of dat er standaard bij elk nieuw topic (dus in alle rubrieken) de datum komt dat het topic gestart is? Ik weet soms ook niet of ik iets al gelezen heb of niet. (Vooral als er alleen een titel staat met bv "spoed" of "domme vraag" of "help" o.i.d. Die hou ik op een gegeven moment echt niet meer uit elkaar. :S )

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

6

Re: is het een idee..??

Op welke plek zou je die datum dan willen zien? Want de

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Re: is het een idee..??

ik bedoelde meer zoiets (denk dat Mirjam dat ook bedoelt):
http://forum.creadream.nl/viewforum.php … bef27acec2

het is een link naar een kralenforum, subsectie waar iedereen zijn creaties toont. In de titel zet men zelf de datum van posting en een korte omschrijving.

Ik wist niet dat je op verschillende manieren de berichten kon lezen. Ik ga gewoon naar de taartenparade en begin daar te klikken op topics die ik wil zien.

8

Re: is het een idee..??

Ik klik gewoon in de linkerkolom op forum en van daaruit verder per rubriek. En inderdaad Renate, dat is ongeveer wat ik bedoel, alleen denk ik niet dat iedereen er altijd aan zal denken om de datum in het subject te zetten. :)
Ik dacht eigenlijk zoals in de laatste kolom een datum staat waarop de laatste reactie is geplaatst en dan een aparte kolom (of bij de naam van wie het gestart is) met de datum waarop het topic is gestart. Maar misschien is dat wel hartstikke onhandig te maken.....

En dat wit op oranje kan ik lezen hoor Marianne ;) Maar dan moet je het topic al openen om het te zien.

En eigenlijk ben ik gewoon te ongeduldig :lol: omdat ik dan effe snel op het forum ben en niet alles wil/kan lezen, dus dan vind ik het zonde van de tijd om erachter te komen dat ik iets al eerder heb gelezen. :P

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

9

Re: is het een idee..??

Ik snap het helemaal :Y
Ik heb op mijn testservertje al wat draaien, een extra kolom, vergelijkbaar met de kolom 'Gestart' in de link van de laatste 50 taarten. Maar moet nog even fr

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10

Re: is het een idee..??

Wat een abracadrabra allemaal. Knap hoor als je daar mee overweg kan.

Natascha

Groetjes Natascha

11

Re: is het een idee..??

Ik forum altijd via "laat nieuwe berichten sinds vorige bezoek zien" maar dan nog mis ik weleens taarten :think:. Dus hoe dát nou weer kan??? Zo nu en dan loop ik via de rubrieken de Taartenparade maar eens helemaal langs om te zoeken naar wat ik eventueel gemist heb :/

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep