1 Laatst bewerkt door Dorieneliane (10-01-2008 12:36)

Onderwerp: Dit geloof je niet...

Hoe gek moet je bezuinigen op je trouwdag! hahahahah...

http://video.ivillage.com/player/?id=126635

(Helaas even de advertentie doorkijken..)

2

Re: Dit geloof je niet...

Nou ja, je moet wat he! Vind dat verstopte stukje taart wel heel ver gezocht! Vraag me af of de gasten nu iets krijgen, is dat niet het idee achter taart???????
Typisch gevalletje, ik wil wel, maar ik kan niet!

3

Re: Dit geloof je niet...

wat ik niet snap is dat het enige dat ontbreekt de cake en vulling is...zoveel meer extra koste is dat toch niet! het is juist de versiering en de uren werk die je daaraan hebt wat een taart normaal gesproken duur maakt. Echt te gek voor worden..neem dan gewoon ene wat kleinere cake of ga zelf iets bakken of laat een home town bakker zoals wij iets maken. Dan hebben de gasten tenminste ook iets. Echt een typisch geval van wij willen dat het voor de buitenwereld lijkt alsof we veel geld hebben en alles luxe luxe luxe..belachelijk gewoon

4

Re: Dit geloof je niet...

Jee, dat zoiets bestaat.
Niet normaal hoor.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

5

Re: Dit geloof je niet...

hahahahahahaha...ik moet er wel om lachen....dit kan alleen in de USA

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

Re: Dit geloof je niet...

Ze doen daar vast en zeker ook aan Sonja Bakker haha

Groetjes Astrid

Re: Dit geloof je niet...

nou helemaal erg, alleen hun gasten! hahaha

8

Re: Dit geloof je niet...

jullie commentaar maakten me wel nieuwsgierig....

hoe stom, als er een echt stukje inzit, kan je de taart  toch niet opnieuw verhuren voor een andere bruiloft zonder ze uit elkaar te halen en opnieuw te bekleden???
dus toch bijna even veel kosten??!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

Re: Dit geloof je niet...

Ik snap het ook werkelijk niet...zou nog kiezen voor de onderste helft echt, en de rest nep ofzo..echt heeeel vreemd!

10

Re: Dit geloof je niet...

Ga dan naar de supermarkt en haal daar een taart. Tss, echt nep.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

11

Re: Dit geloof je niet...

ik moest hier echt omlachen , echt die amerikanen weer ....en iedereen daar van de rest van de mensen maar wachten op hun stukje cake hahahaha lol;))
dan gaf ik ze toch mooi cupcakes .

groetjes brigitta

groetjes brigitta
mijn blog:  http://thehighteastamper.blogspot.com/

12

Re: Dit geloof je niet...

Ik vind het echt een briljant idee! De gasten krijgen geoon een stukje C1000 taart. Als ze denken dat het van een echte bakker is merken ze het verschil echt niet... Haha.

Ze gebruiken die taarten toch meerdere keren neem ik aan anders is het inderdaad belachelijk.

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

13

Re: Dit geloof je niet...

dit vind ik echt onzin. er is toch niks mooiers als de taart op een bruiloft. waarom zou je een nepe nemen. en zo als ik al boven me las is het inderdaat niet meer of je nou echte cake neem of een nepen volgens mij kan dat niet veel goodkoper zijn.
mij niet gezien met een nepe taart is ik ga trouwen.

klik hier voor mijn website.

14

Re: Dit geloof je niet...

jeetje wat een idioterie zeg.

greetings, Natas

15

Re: Dit geloof je niet...

Dit is de website van dat cake verhuurbedrijf: http://www.cakerental.com/index.html. Voor 100 dollar heb je er al eentje! Als je 50 dollar meer betaalt maken ze je eigen ontwerp en voor nog eens 200 dollar extra mag je hem nog houden ook! Hoeveel zou je dan bespaard hebben?
Echt idioot zo'n klein vakje met echte cake erin "voor de foto's".

16

Re: Dit geloof je niet...

Ik vind het eigenlijk een geniaal idee.
In de keuken hebben ze dan goedkopere cutting cakes, dus hun totaalplaatje is zeker goedkoper en toch heb je een leuke taart voor de foto's.
En de meerderheid van de gasten heeft het niet eens door.
Niet iedereen kan honderden dollars daar aan uit geven.
Ik vermoed dat iedere bruid liever een echte wil, maar als je 200 gasten hebt en je kan jezelf en je gasten gelukkig maken met zo een taart,waarom niet.
En natuurlijk zal bijna niemand betalen om hem te houden. Vandaar die prijs, om het niet aantrekkelijk te maken.

17

Re: Dit geloof je niet...

HAHAHA, geweldig! Hoe bedenken ze het weer!!

Je hart fluitsert, luister goed!