1 Laatst bewerkt door michelle (26-11-2007 10:59)

Onderwerp: galerie foto niet te zien

Bij de galerie, de nieuwe sinterklaas taarten van 2007 zijn jullie bij de "Pietjes in de schoorsteen"  de letter "g" vergeten van .jpg zodat de afbeelding niet te zien is. Niet omdat het toevallig mijn gebakjes zijn hoor O-) maar staat zo slordig zo midden op de pagina :P :D

2

Re: galerie foto niet te zien

:+

Deze galerie breekt te lange namen af, lastig dat-ie dat bij het eind doet ;)
Heb je foto opnieuw erin gezet :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: galerie foto niet te zien

OEps, de nachtdienst heeft dus toch zijn tol geeist. Ik zag het vannacht ook maar had het password niet bij me om het aan te passen. :S

4

Re: galerie foto niet te zien

jullie zullen weer werk hebben om al die prachtige kersttaarten erbij te zetten! :)

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

5

Re: galerie foto niet te zien

Het is idd een giga klus. IK heb nu nog 115 taarten klaarstaan om in de galerie te plaatsen. Dat gaat dus nog wel even duren. :S

6

Re: galerie foto niet te zien

Er is ook een productie geleverd aan kertstaarten ik kan het in de taartenparade al niet meer bijhouden

Alles goed???? nee 3 fout

7

Re: galerie foto niet te zien

@ Catherine: Ze staan er allemaal in! *) ;)

8 Laatst bewerkt door lune (28-12-2007 21:31)

Re: galerie foto niet te zien

je hebt je best weer gedaan :thumb:

Maar ik zie de mijne niet..............

Of zou het komen doordat ik ongeveer de enige forummer ben die GEEN kersttaart gebakken heeft :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

9

Re: galerie foto niet te zien

Petra, Je laat me schrikken! :lol: Maar het zou idd kunnen dat ik er een over het hoofd heb gezien hoor! ;)

10

Re: galerie foto niet te zien

Nathalie schreef:

@ Catherine: Ze staan er allemaal in! *) ;)

Nathalie, dat heb je

FANTASTISCH GOED GEDAAN!!!

APPLAUS VOOR NATHALIE!!!

http://www.smilies-smilies.de/smilies/schilderII_smilies/applaus1.gif

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

11

Re: galerie foto niet te zien

Nathalie schreef:

@ Catherine: Ze staan er allemaal in! *) ;)

emm, toch niet, ik mis mijn bambie op de bruine taart met witte stipjes en witte strik nog. :o Hij heeft maar een klein hulsttakje bij zijn oor, maar het was toch echt een kersttaart. :D

12

Re: galerie foto niet te zien

wendy schreef:

emm, toch niet, ik mis mijn bambie op de bruine taart met witte stipjes en witte strik nog. :o Hij heeft maar een klein hulsttakje bij zijn oor, maar het was toch echt een kersttaart. :D

Ik zal hem gaan zoeken. Hij kan het bos zijn ingelopen tijdens het wachten op de harde schijf hier :lol:

13

Re: galerie foto niet te zien

boehoe ik zie de mijne ook niet.En ook een echte kersttaart! Of moet ik mijn brilletje eens even goed poetsen? En terwijl ik achteraf toch wel een beetje trots op mijn 2de taart ben.Of komt het omdat ik geen hulstblaadjes gebruikt heb onder de letters hahaha.Misschien niet kerstig genoeg? :o
Kan ook komen omdat je het zo druk had met al die mooie taarten plaatsen hihi.Petje af hoor voor deze mega job :thumb:

Groetjes Angelique

14

Re: galerie foto niet te zien

Hij staat er ondertussen tussen. Hij was ondergesneeuwd door al die andere taarten die gepost waren ;)