1 Laatst bewerkt door Lampiaozinho (23-12-2007 13:43)

Onderwerp: show off heeft overload aan taarten!

Jeeminee, al een flinke tijd kijk ik de ene dag in het forum en de volgende dag zijn er alweer twee of drie pagina's bijgekomen. Een taart in de show off plaatsen? Ja, als je die 's avonds plaatst dan staat ie de volgende dag al tig pagina's verder.

Wat wordt er gebakken zeg! Petje af! Wat een favoriet forum! En wat leuk dat iedereen maar blijft bakken en blijft showen! Jeminee jeminee....

Maar toen dacht ik : is het niet handig om thema-show offs te maken?
Dan hef je de druk op snel vollopende pagina's een beetje op, en komt er weer wat rust. Dan kun je gewoon een keertje in de "kerst show off" neuzen, en een ander avondje in de "bruidstaart show off", en dan weer een keertje in de "geboorte show off" en de volgende dag in de  "puzzelplaatjes show off". Enzo.

Ik bedoel niet de galerie, want daar staan niet de verhaaltjes van de bakkers/baksters.

Snappie wat ik bedoel?

Grtz,
Lampie

2

Re: show off heeft overload aan taarten!

Ja dat lijkt mij ook leuk/handig.
Zoals die amerikaans ( of engels ) cakecentral.
Die heeft dat ook overzichtelijk staan.

Soms wil ik ook eens op een bepaald iets zoeken, en dan zou dat wel lekker makkelijk wezen.
Maar het is idd een gezellig en druk forum en er wordt heel wat afgebakken haha.

3

Re: show off heeft overload aan taarten!

We zullen het meenemen maar voorlopig zullen er nog geen veranderingen plaats vinden.
Ik was me dat vanochtend ook aan het bedenken maar of het haalbaar is weet ik niet

4

Re: show off heeft overload aan taarten!

Het is nu ook niet echt de tijd om veranderingen te doen natuurlijk, drukke maanden en andere dingen.
En verder is het maar gewoon afwachten of zoiets haalbaar is dan :)

5

Re: show off heeft overload aan taarten!

Ander ideetje, ik weet alleen niet of dat wel kan.

De nieuw geplaatste taarten weergeven in plaats van alle nieuwe berichten. Dan hoef je niet perse in categorieen te werken en zie je alleen wat er nieuw geplaatst is sinds de laatste keer dat je keek???

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

6

Re: show off heeft overload aan taarten!

Over de verdeling van de Show Off zijn we nog niet uit; als antwoord op Miekje: dat kan -nog- niet. Carina heeft kortgeleden een vergelijkbare vraag gesteld, maar er is nog geen oplossing...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Re: show off heeft overload aan taarten!

misschien ook een optie : als je klikt op 'laat alle nieuwe berichten zien'  zie je geen puntje ervoor dat laat weten dat je er al op gereageerd hebt, misschien kan dat wel nog??

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

8

Re: show off heeft overload aan taarten!

Ben ik al eens naar op zoek geweest en dat lukte toen niet :nooo
Ik heb nu wel wat gevonden dat alleen de nieuwe topics laat zien, maar het ziet er niet uit... dat kost even tijd en zo om dat uit te vogelen - en wat concentratie en daar heb ik op het moment niet van in overvloed. Maar ik blijf aan jullie denken :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

Re: show off heeft overload aan taarten!

Taartje schreef:

Ja dat lijkt mij ook leuk/handig.
Zoals die amerikaans ( of engels ) cakecentral.
Die heeft dat ook overzichtelijk staan.

Soms wil ik ook eens op een bepaald iets zoeken, en dan zou dat wel lekker makkelijk wezen.
Maar het is idd een gezellig en druk forum en er wordt heel wat afgebakken haha.

lijkt me idd ook erg hANdig..lekker overzichtelijk
..maar ja krijkg je wel vele topics

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl

10

Re: show off heeft overload aan taarten!

Ja zit me te bedenken dat cakecentral het in gallerie-en heeft staan, alleen kun je daar je eigen foto's bij uploaden en je kunt commentaar onder de foto's zetten in de gallerie.
En hier is het op het forum zelf, maar over een tijdje zal er vast wel een oplossing voor zijn, gaat ook veel werk in zitten natuurlijk.

11

Re: show off heeft overload aan taarten!

Het 'probleem' met uploaden op het forum (wat op zich wel goed te doen is met deze forumsoftware) is, dat dan alle data ook ten laste van de site komt. En dat is h

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag