1

Onderwerp: markeren als ongelezen?

Is het mogelijk een topic of rubriek te markeren als ongelezen? Ik kan wel alles markeren als ongelezen maar ik bedoel meer dat als ik de site bezoek zie ik alle berichten die ik nog niet gelezen heb maar als ik daarvan er dan 1 aanklik en lees blijf die als ongelezen aanstaan en dat maakt het voor mij lastig onderscheid te maken wat ik nu wel en niet gelezen heb zeker als ik een tijdje niet online ben geweest. Ik vind het ook zonde om dingen te missen.

Misschien zie ik ergens iets over het hoofd dus ik hoor het graag van jullie.

2

Re: markeren als ongelezen?

Toevallig toen ik gisteren tussendoor even zocht voor het verzoek van Carina (zie hier) kwam ik diverse dingen over 'markeren als gelezen' tegen. Vooralsnog werkt het niet anders dan je nu doet: zolang je korter dan 10 minuten op het forum aanwezig bent, blijft alles wat gepost is sinds je laatste bezoek ongelezen; daarna is alles, ook als je het niet binnen die 10 minuten gelezen hebt, gelezen (behalve de dingen die gepost zijn tijdens die 10 minuten).

En als je op het linkje 'markeer alles als gelezen' klikt, markeer je àlles, ook wat je nog niet gelezen hebt, als gelezen. Snap je me nog?

Ik wil best kijken wat er nog meer mogelijk is zodat je zo min mogelijk mist, maar ook hiervoor geldt weer: dat duurt even. Voor reden: zie eerder genoemd topic.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag