1

Onderwerp: technisch vraagje voor Marianne

Mijn browser was altijd Mozilla. Maar vorig jaar weigerde hij ineens de fotos van op het forum weer te geven. Dan maar veranderd van browser naar Microsoft explorer, nu ondersteunt hij ineens weer niet de smileys!!! Hoe komt dit toch? ik kan toch niet van browser blijven veranderen? Net als ik alle favorieten mooi had ingedeeld moest ik veranderen, en nu alweer??

Hopelijk weet jij het want ik weet het niet.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

2

Re: technisch vraagje voor Marianne

Welke versie heb je? En weet je zeker dat het aan je browser ligt? Check anders even eerst je profiel --> Weergave en dan of er een vinkje staat voor 'Smilies weergeven' oid. Zie je de code of zie je een gebroken plaatje? (dus een rood kruisje)?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: technisch vraagje voor Marianne

Ik zou bij Mozilla blijven. Of firefox dan. Het forum werkt bij mij prima met firefox, nergens problemen mee. Misschien lag het aan een of andere instelling dat je de foto's niet kon zien.
Internet explorer vind ik iets minder veillig qua pop ups e.d.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Re: technisch vraagje voor Marianne

ik weet niet welke versie ik heb. Ik ben gaan kijken maar het is wel degelijk aangevinkt. Ik zie een rood kruisje waar de smileys moeten staan.
Wat ik niet begrijp is dat het maanden goed werkt en dan op een morgen ineens niet meer!

en Yvette, Firefox werkt dus helemaal niet, bij het forum

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

5

Re: technisch vraagje voor Marianne

Klinkt toch als een beveiliging ergens; probeer eens je tijdelijke internetbestanden te verwijderen, browswer afsluiten en opnieuw starten.

Versie staat trouwens onder 'Help'.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag