1

Onderwerp: Werk in uitvoering!

Degene die via de voorpagina van de site binnenkomen hebben het daar al gelezen, maar:

Er is weer werk aan de digitale snelweg!

Komende tijd (ben er al 'even' mee bezig, vraag maar aan Jozien :+) zullen er wat veranderingen plaatsvinden aan en op de site; het meest opvallende voor jullie zal het algemene menu (voor de meesten aan de linkerkant, voor een enkeling bovenin) zijn, dat een ander uiterlijk krijgt. Het menu is al te zien op de index en bij de link-pagina.

Verder zal er vooral achter de schermen veel veranderen; dit is voornamelijk nodig om makkelijker informatie toe te kunnen voegen, waarbij Jozien en Nathalie hier actiever in kunnen zijn (dat was gezien de opzet van de site nu alleen maar mogelijk op het forum, de FAQ en de galerie).

We hopen de overlast tot een minimum te beperken, maar het kan niet anders dan dat er af en toe wat linkjes niet werken of wat pagina's anders zijn dan ze horen te zijn. Bij voorbaat excuses hiervoor, maar: het is voor het goede doel ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

2

Re: Werk in uitvoering!

ik wacht gespannen af........een dag niet op t forum .......dan krijg ik afkickverschijnselen

Alles goed???? nee 3 fout

3

Re: Werk in uitvoering!

:D

Het gaat met name over de rest van de site hoor, op het forum zelf verwacht ik niet al te veel problemen :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Re: Werk in uitvoering!

Veeeel succes en excuses zijn niet nodig!

Zonder jou (jullie) was er helemaal geen site (of niet zo'n gave) dus: doe rustig aan!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

Re: Werk in uitvoering!

Veel succes deze week met het veranderen van dingen. Ik heb er begrip voor. Het menu ziet er trouwens erg mooi uit !!!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

6

Re: Werk in uitvoering!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie er ondertussen van beginnen te vinden.
Iemand al bij de recepten-sectie (niet die op het forum dus) gekeken?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Re: Werk in uitvoering!

Recepten-sectie is netjes. Hoef je niet zo te zoeken in het forum als je hier voor het eerst bent.

groetjes monica.
mijn album

8

Re: Werk in uitvoering!

ik ben snel effe gaan kijken, heel overzichtelijk vind ik het, de recepten!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

9

Re: Werk in uitvoering!

Jozien & Nathalie buigen zich over de recepten, de rest van de site krijgt dezelfde opbouw, ben nu bezig met de 10vragenaan... (vandaar nog geen nieuwe :o ).

Binnenkort ook hier op het forum het nieuwe menu :Y (hoewel, binnenkort... zou wel eens ná Birmingham kunnen worden :+)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag