1

Onderwerp: terug naar boven.

Hoi,

Allereerst de complimenten met de mooie en duidelijke site. Het meeste is goed te vinden met de zoek functie.

Maar dan nu mijn vraagje.
Misschien is het al wel een keer behandeld in dit topic maar ik kon het niet vinden.

Als ik een taartje bekijk en dan de reacties lees dan ga je (automatisch) naar beneden scrollen of klikken.
Bij heel veel sites waar dit ook zo is zit een klein knopje wat zegt "top" om weer direct boven aan de pagina te komen. Dat zou me wel handig lijken en dan als het mogelijk is een knopje "terug" zodat je weer terug komt in de index van dat topic.

groetjes Edith

2

Re: terug naar boven.

Bedoel je dat je dan terug wilt naar het eerste bericht, of dat je weer terug naar betreffende rubriek wilt?
Want terug naar eerste bericht zit er inderdaad (nog) niet in - ik tik zelf altijd even de 'home' knop aan, maar om terug naar betreffende rubriek te gaan klik je onder het laatste bericht op de rubrieksnaam (hier dus op 'Over de site', vlak onder dit bericht).

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: terug naar boven.

Ik bedoelde dus terug naar de rubriek. Je hebt mijn vraag beantwoord. Ik heb gewoon nog niet verder gekeken dan mijn neus lang is.

Groeten Edith.