Re: Taart voor Dolfijntherapie

heel erg mooi en een lief dolfijntje

Groetjes Katinka & Manuela
Bekijk ons album http://detaartenmamas.mijnalbums.nl/

27

Re: Taart voor Dolfijntherapie

Oh, Nicole, wat is dit prachtig!!!

Van binnenkant tot buitenkant is het, wat mij betreft, helemaal perfect!!!!

Heeeeel mooi!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

28

Re: Taart voor Dolfijntherapie

Sigrid schreef:

Wat een prachtige taart Nicole, echt heel, heel mooi gemaakt! :Y Alle details zijn met even veel zorg gemaakt, hier kun je echt heel trots op zijn! Mag ik vragen hoe je de waterlelies hebt gemaakt?

De waterlelies zijn gemaakt met deze uitstekers
http://www.deleukstetaartenshop.nl/images/Daisy_Mar_Set4.jpg uit de webshop.

Een bloem en 1 van een maatje kleiner.
met een tooltje (bonetool) heb ik de blaadjes wat platter (en dus ook net ietsje ronder) gedrukt.
Toen het kleine bloemetje rond gedrukt door met de bone tool in het midden te drukken op een spons en even laten drogen.
dan een gekleurd hartje er on doen door een balletje er in te drukken en er met een prikker wat gaatjes in te prikken.

De blaadjes heb ik gemaakt met een rond uitstekertje waar je vervolgens met een mes of schaartje een inkeping in maakt toto de heft. Die helften trek je dan net ietsje uit elkaar (v-vorm) en de pintjes rond je dan met je vingers wat af.
Dan heb ik er nog wat botte nerven in gemaakt vanuit het mide3n naar buiten, het hele blad rond.

Groetjes Nicole

29

Re: Taart voor Dolfijntherapie

Hij is erg mooi, strak en heeft heel veel leuke details, schildpadje, oestertje etc.
Mooi hoor, jolanda

www.sweetsugarpies.com kijk ook eens op mijn site

30

Re: Taart voor Dolfijntherapie

Wat ontzettend lief!!! Mooi geworden zeg!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

31

Re: Taart voor Dolfijntherapie

strak taartje. Mooi hoor.

groetjes

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

32

Re: Taart voor Dolfijntherapie

mooi super strak en netjes uitgevoerd met veel mooie details!!

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

33

Re: Taart voor Dolfijntherapie

Heel erg mooi...... Ben er stil van...

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

34

Re: Taart voor Dolfijntherapie

Hele mooie taart! Zo'n dolfijn lijkt in het echt ook van rubber/plastic en dat is jou ook heel goed gelukt! Kan me voorstellen dat je het jammer vindt dat het is afgelopen, lijkt me wel heel bijzonder!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

35

Re: Taart voor Dolfijntherapie

Wat ontzettend mooi gedaan! Hij is echt prachtig, helemaal goed!

36

Re: Taart voor Dolfijntherapie

Wauw, deze is echt prachtig! Superstrak en geweldige leuke beestjes en dingetjes erop.

37

Re: Taart voor Dolfijntherapie

Leuk zeg, al die beetjes rond de rand vind ik echt schattig!

Groetjes Maaike
www.lekkerenzoet.nl

38

Re: Taart voor Dolfijntherapie

Een prachtige taart voor een prachtig initiatief!!! Deze week staat voor ons ook nog een bezoekje aan het dolfinarium op het programma. Het is altijd heerlijk om daar rond te lopen maar de lagune heeft bij mij toch een speciaal plekje hoor!

39

Re: Taart voor Dolfijntherapie

Mooi en wat een leuke afwerking met waterlelies, zeedieren en planten......

groetjes Elma en Dani

40

Re: Taart voor Dolfijntherapie

Hij is werkelijk prachtig, met hele mooie kleuren. En Nicole, wat grappig, dezelfde keukenmachine en hetzelfde aanrecht! Wat is het mooi bij ons, h

41

Re: Taart voor Dolfijntherapie

Super mooie taart. Vonden ze m ook mooi?

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

42 Laatst bewerkt door nnicole1234 (23-07-2007 21:37)

Re: Taart voor Dolfijntherapie

Bakmams schreef:

Super mooie taart. Vonden ze m ook mooi?

Ja , dat was zo gaaf...ze raakten er niet op uit gekeken/gepraat..vonden het kunst en vonden het allemaal heel erg bijzonder.
(Ze kennen deze site waarschijnlijk (nog) niet :O ) :D

Het leuke is dat iemand van Stichting SAM meteen aan me heeft gevraagd of ik in november iets voor hun wilde maken omdat ze dan 10 jaar bestaan...
Ze wist niet hoe of wat (misschien een taart voor een loterij of zo) maar daar moest ik maar over nadenken dan zou zij dat ook doen...
Zucht..iemand nog een idee ???

43

Re: Taart voor Dolfijntherapie

Wat een super taart Nicole. :Y
(had hem bijna gemist. :S )
Wel jammer dat het is afgelopen, heeft je mooie meisje er wel baat bij gehad?

44

Re: Taart voor Dolfijntherapie

wendy schreef:

Wat een super taart Nicole. :Y
(had hem bijna gemist. :S )
Wel jammer dat het is afgelopen, heeft je mooie meisje er wel baat bij gehad?

Haha...al die taarten ..het is niet meer bij te houden !!!

Ja ik kan ECHT zeggen dat Dominique heel erg aan het veranderen is. Haar ontwikkeling versneld op gebied van taal en gedag zo duidelijk dat we geen twijfels meer hebben of het anders ook was gebeurd (zonder therapie)...NIET DUS !
(of in elk geval NOG niet)
Gelukkig ziet de omgeving het ook !

Alleen nu hebben we wel een "probleem"....;)
We willen dit nog een keer gaan doen met Dominique maar dat mag niet in Harderwijk, daar mag je maar 1 keer omdat de wachtlijst zo groot is.
Dus we zijn hard aan het sparen om over een paar jaar naar Curacao te kunnen met haar....kost voor 14 dagen met het hele gezin incl therapie maar 12.000,-- :S
Voor Harderwijk zijn er allerlei sponsoracties op touw gezet door mensen en dat is uiteindelijk helemaal uit acties betaald.
Maar wij hadden zelf ook gespaard dus een begin van 2500,-- hebben we al :D

o...ehh...We zijn geinterviewd door de NOS (Radio 1) over de therapie tijdens de laatste sessie. Komt waarschijnlijk 31 juli op de radio maar is dan ook via www.nos.nl  en dan Radio 1  te horen (het is een reeks uitzendingen over dieren in/en de zorg als ik het goed heb begrepen) Ik kan het zelf ook niet live horen want dan zitten we een weekje op de camping in Frankrijk.

Groetjes Nicole
(...oeps...sorry beetje groot verhaal, hoort eigenlijk in een ander topic.)

45

Re: Taart voor Dolfijntherapie

dit is veruit de mooiste creatie die ik tot nu toe heb gezien van jou. die anderen waren ook geweldig, maar deze is super gaaf

46

Re: Taart voor Dolfijntherapie

Jo-z schreef:

dit is veruit de mooiste creatie die ik tot nu toe heb gezien van jou. die anderen waren ook geweldig, maar deze is super gaaf

Dankjewel Josette :O ...ik ben natuurlijk ook elke week meegeweest naar die dolfijnen...zou mijn taartontwikkeling daar ook sneller van zijn gegaan ?:D :D :D  (dat wisten ze bij Stichting SAM waarschijnlijk nog niet ;) )

47

Re: Taart voor Dolfijntherapie

Hoi Nicole!
Inderdaad een hele gave taart zeg! Mooi ook al de details aan de zijkant. En wat Super om te lezen dat de therapie zo goed werkt voor Dominique! Op naar Curacao!!
Groetjes Marije

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

48

Re: Taart voor Dolfijntherapie

wat een prachttaart! zo mooi strak, en die dolfijn is prachtig geboetseerd. je hebt ze genoeg bestudeerd zeker ;)
jammer dat het voorbij is, heeft dominique er veel aan gehad?

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010