1

Onderwerp: grijs grijs en gr..beetje wit

Met mn collega's gingen we naar de opening van een ex-collega haar nieuwe zaak. Deze dame was allergisch voor bloemen dus een taartje was een verademing (zeker omdat ze toch superveel bloemen had gekregen, auw). Samen beslist met de collega's wat voor taart het moest worden en het werd dus eentje adhv de uitnodiging...gemarmerd grijs en alles in dezelfde tint. Grrr...niks voor mij zo sober ,ik hou teveel van kleur. Ik durfde ook bijna niks te doen uit angst om uit de toon (haha tint) te vallen. Resultaat ging maar vond het meer een bruidstaartje. Was ook niet zo tevreden over roosjes omdaat er in mn hoofd er meer waren en ze rechter geplaatst werden . Maar warm weer en de boel had de neiging te verslenzen ...ik had er een paar op voorhand gemaakt en die waren keihhard en leek me niet zo lekker maar toch maar beter zo gedaan?
Tips welkom (zeker wat betreft het vari

2

Re: grijs grijs en gr..beetje wit

ik snap het sobere wel ben zelf ook van de kleuren, maar hij is erg leuk geworden hoor!!!
En met dit warme weer is het gewoon drama met taarten bakken :s

Groetjes Stefanie
*Steef's taarten*

3

Re: grijs grijs en gr..beetje wit

Oei dat was een lastige opdracht zeg !
Je hebt zo veel verschillende kleuren grijs.....
Grijs als in zwart/wit maar ook naar de bruine kant de roze kant en de blauwe kant .
Je zou een paar stukjes moeten proberen met toevoeging van een stipje blauw/rood/bruin en kijken wat het doet.
Met een toevoeging denk ik (maar dat os ook maar een gok) dat de kleur wat warmer en levendiger wordt.

Ondanks dat het veel grijs is (;)) is het wel een leuke taart geworden hoor en een schot in de roos door bloemen van suiker te geven :D

4

Re: grijs grijs en gr..beetje wit

misschien niet echt de kleuren waar je voor zou kiezen.
ik vindt het toch wel een heel leuk taartje geworden.

groetjes marlies

5

Re: grijs grijs en gr..beetje wit

Ik vind het een leuke taart! Ook de presentatie heb je goed bedacht :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Re: grijs grijs en gr..beetje wit

Ondanks de toch sobere kleuren heb je er iets moois van gemaakt!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

7

Re: grijs grijs en gr..beetje wit

op zich een leuk taartje , maar idd je hebt zoveel tinten grijs

ik denk dat ik had gekozen voor verschillende grijze hartjes erbij

cateren is ook gebakjes maken :)

8

Re: grijs grijs en gr..beetje wit

Lastig maar mooi geworden hoor! Vind je letters erg knap getroffen!!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

9

Re: grijs grijs en gr..beetje wit

Juist een heel bijzondere taart: zoiets zie je nooit!!!!

Prachtig gemarmerd, en leuk die hartjes en het kaartje eraan.
Je letters zijn ook super...!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

10

Re: grijs grijs en gr..beetje wit

Mooi strak en modern hoor enne zo'n taart hebben ze nog nooit eerder gezien... Ik had laatst een polkadot zwart wit das ook saai maar wel apart....

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

11

Re: grijs grijs en gr..beetje wit

Lijkt me inderdaad een lastige opdracht, maar je hebt het er heel goed vanaf gebracht. Het is een chique taart geworden :Y! Je letters zijn super en je hebt hem heel mooi gemarmerd. Ik zou niet weten wat je anders/beter had kunnen doen, geen tips dus.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

12

Re: grijs grijs en gr..beetje wit

Ik vind het jammer dat het in deze kleur moest, toch een beetje somber, maar past zo wel perfect bij de uitnodiging! Maar stel 'm eens voor in een andere kleur.... dan is 'ie volgens mij echt supermooi, want je hebt 'm knap gemaakt!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"