1

Onderwerp: Welkom thuis taartje

Onze oudste van 6 is bijna een hele week uit logeren geweest bij pake en beppe in Sneek. Ik wilde even vlug een taartje voor haar maken. Dus een cakeje gekocht (meestal kan ze die niet hebben, ze heeft koemelkallergie en in bijna alle cakes zit melk. Deze een keertje niet!!) gevuld met twee keer woudvruchten jam van Zonnatura en citroenbotercreme. Bekleed met fondant en mmf... Belt mijn vader net, ze is ziek geworden!! Overgeven, buikpijn :-( Nou ja, taartje toch maar afgemaakt, hopen dat ze snel opknapt en misschien morgen of overmorgen een stukje kan eten...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YQTZDTW8.jpg

groetjes en bedankt voor het kijken,

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

2

Re: Welkom thuis taartje

Wat een prachtig strakke taart! Jammer dat je dochter nou net ziek is geworden :S, hopelijk knapt ze snel weer op.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

3

Re: Welkom thuis taartje

Ooo, wat sneu dat ze ziek is geworden tijdens het logeren!

Het kan bijna niet anders dan dat ze wel opknapt als ze dit prachtige mooie en lekker gevulde taartje ziet!

Wens haar veel beterschap en vertroetel haar maar lekker!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Re: Welkom thuis taartje

H

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

5

Re: Welkom thuis taartje

Taartje is heel erg leuk en je dochtertje knapt vast op als ze hem ziet!! Beterschap!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

6

Re: Welkom thuis taartje

VAn zo'n taartje/cake zal ze best snel opknappen!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

7

Re: Welkom thuis taartje

Ach gos, wat vervelend. Maar de taart is heel mooi geworden!

Groetjes Ingrid :+

8

Re: Welkom thuis taartje

Aaaaah, wat sneu voor d'r.... :(
Hopelijk is ze snel weer opgeknapt en kan ze lekker gaan smullen van dit prachtige, strakke taartje!!
Fijn dat je cake hebt gevonden zonder melk! :)