1

Onderwerp: Nog meer roze, nog meer Hello Kitty

Vorige workshop een taart bekleed, ik kom nog steeds om in het roze. Wat máák je daar op? 't Is uiteindelijk een beetje zoet taartje geworden ;) Deze is voor morgenavond, bij de volgende workshop:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WW7JAJAB.jpg

Vulling: botercreme (van de shop) & ik dacht iets van aardbeien- of bosvruchtenjam. Geen lemon curd in ieder geval. (op verzoek van de "restjes-eters" :+)

De hartjes aan de zijkant is trouwens uit het busje van dr Oetker dat we kregen bij de workshopdag in maart.

Op de foto zie ik nu dat de beentjes niet zo netjes aansluiten aan het jurkje...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

2

Re: Nog meer roze, nog meer Hello Kitty

Wat een lieve taart!

Re: Nog meer roze, nog meer Hello Kitty

echt heel mooi!

4

Re: Nog meer roze, nog meer Hello Kitty

Ik blijf het leuk vinden dat roze, heel schattig!

Groetjes, Frietje.....
www.cakeswithlove.nl

5

Re: Nog meer roze, nog meer Hello Kitty

Het kan mij niet rose genoeg zijn hoor, ik ben net "tante Til" ;). Het is een schattige taart geworden, heel mooi met dat hart er zo dubbel-omlijnd op :Y.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

6

Re: Nog meer roze, nog meer Hello Kitty

Wat een liefie
En dat van dat niet aansluiten ...dat heb ik nu elke keer aan de hand en merk het meestal pas bij het plaatsen van de foto (zulke kleine details zie je meestal niet als je er met je neus zo boven op hangt)

7

Re: Nog meer roze, nog meer Hello Kitty

Wat een dotje van een taart!!! Zo lief!!!! :Y:Y:Y:Y

8

Re: Nog meer roze, nog meer Hello Kitty

nou ik vindt het weer een dotje van een taart.

en ik hou wel van roze.

groetjes marlies

9

Re: Nog meer roze, nog meer Hello Kitty

Hello Kitty blijft altijd leuk!!! Kan niet roze genoeg zijn, sorry ik heb twee meiden en een roze bakfiets.... dus hier in huis is alles roze!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

10

Re: Nog meer roze, nog meer Hello Kitty

Wat dacht je, ik kan het niet kwijt bij mijn jongens, dan de workshoppers maar bombarderen met roze :D :D :D

Heel erg lief taartje !

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

11

Re: Nog meer roze, nog meer Hello Kitty

Hahahahaaa, die Sigrid: "Tante Til"... ik vraag me af of er veel zijn die weten wie je bedoeld... misschien als ik er bij zeg: "een kloddertje roze hieieieieierrrrrr...."

Maar eh M, om even terug te komen op je Hello Kitty: 't een een lieffie hoor en die beentjes die niet helemaal netjes aansluiten onder het rokje? Zit gewoon een strookje kouseband, toch????

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

12

Re: Nog meer roze, nog meer Hello Kitty

Ik hou ook erg van roze. En van Hello Kitty..... ik ben 31 jaar. Is dat erg?
Anyway, het is hartstikke lief, dat taartje. En dat de beentjes niet aansluiten op het jurkje, had ik niet eens gezien, tis dat je het zegt!

Groetjes Ingrid :+

13

Re: Nog meer roze, nog meer Hello Kitty

wat een lieffie zeg!!! Mooi gedaan!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

14

Re: Nog meer roze, nog meer Hello Kitty

moooiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.........

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

15

Re: Nog meer roze, nog meer Hello Kitty

Heerlijk roooooooooooooozeee! Mooi!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

16

Re: Nog meer roze, nog meer Hello Kitty

Hartstikke liefie en zo'n echte roooooze (zei Tante Til of Tante Lara ;9) :-D), zou het bij mij helemaal geweldig doen als ik op workshop ging.... en nee ik noem mijn leeftijd hier maar niet :lol:

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

17

Re: Nog meer roze, nog meer Hello Kitty

Kitty past natuurlijk helemaal bij roze! Lief versierd zo hoor dat taartje!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

18

Re: Nog meer roze, nog meer Hello Kitty

Wat een schatje.... En roze is helemaal Hello Kitty hoor!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

19

Re: Nog meer roze, nog meer Hello Kitty

lekker sweet taartje, enne idd, een workshop thema roze. hihiihihi
dan ben je er zo doorheen. ;) :D

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

20

Re: Nog meer roze, nog meer Hello Kitty

Och wat een schatje.......

Mooi hoog ook trouwens. Nou, je zult op dit moment wel bezig zijn met de workshop denk ik zo. Ik hoop dat jullie veel plezier hebben! Ik hoop ook dat het dak van je workshopruimte waterdicht is :S Wij hadden net een mega-onweer hier......

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

21

Re: Nog meer roze, nog meer Hello Kitty

Wat een snoepie!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

22

Re: Nog meer roze, nog meer Hello Kitty

Jozien schreef:

Och wat een schatje.......

Mooi hoog ook trouwens. Nou, je zult op dit moment wel bezig zijn met de workshop denk ik zo. Ik hoop dat jullie veel plezier hebben! Ik hoop ook dat het dak van je workshopruimte waterdicht is :S Wij hadden net een mega-onweer hier......

Groetjes, Jozien.

Hihi.. niet helemáál :S
vlak voor de dames kwamen was alles nat. Dus manlief in allerijl noodoplossingen aangebracht (had 's middags al wel wat plek gedaan, maar hier viel niet tegenaan werken :S) en toen was het 's avonds alleen nog maar hier en daar een druppel.

We zijn nu heftig aan het brainstormen hoe we het het best verder op kunnen lossen ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag