1

Onderwerp: het loze vissertje aan de Grensmaas!

Voor mijn vader die morgen 69 mag worden!
Hij is een vliegvisser in hart en nieren en is in de veronderstelling dat hij een vis krijgt op zijn taart. Maar ik heb een poging gedaan om hem na te maken. Hij lijkt zelfs een beetje op hem. Had alleen ruzie met hem omdat de sateprikkers hem aan zijn nek uitkwamen (had toch gemeten hoelang ze moesten zijn) waardoor de kraag van zijn hemd kapot gescheurd is. Nu doet hij dat in het dagelijks leven ook wel eens hoor. :-D Door het plakkerige weer is het niet gelukt om nog allerlei andere attributen te maken die ook nog bij hem horen: gsm en fototoesel in het water, de viskorf,... maar ja, je kan niet alles willen.
Ben niet ontevreden over het vissertje maar wie tips heeft om het de volgende keer beter/anders te doen: laat maar horen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SU3KYBLR.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EZZNA8FE.jpg

oh ja, voor Koenie: gevuld met een laagje lemoncurd en een laag bbr+mandarijntjes

2

Re: het loze vissertje aan de Grensmaas!

Hij is prachtig!! Dat zal je vader zeker mooi vinden!!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

3

Re: het loze vissertje aan de Grensmaas!

Wauw, ik vind hem echt helemaal super! Die rivier die helemaal over de taart stroomt: geweldig! :Y Ik heb absoluut geen tips voor je, hij is helemaal goed wat mij betreft :Y!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

4

Re: het loze vissertje aan de Grensmaas!

Prachtig! Ik heb ook geen tips maar ik mis absoluut de andere attributen niet, hij is schitterend zo!

5

Re: het loze vissertje aan de Grensmaas!

Wat  een ontzettend leuke visserstaart!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

6

Re: het loze vissertje aan de Grensmaas!

Oooh, wat is-ie goed! Niks geen tips hier, ik vind hem helemaal geweldig!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Re: het loze vissertje aan de Grensmaas!

zo dat ziet er goed uit.

heel leuk gedaan.

groetjes marlies

8

Re: het loze vissertje aan de Grensmaas!

Hij is echt heel erg leuk en mooi geboetseerd!

Mijn website: Presentaart

9

Re: het loze vissertje aan de Grensmaas!

Je paps zal blij met je zijn!

Persoonlijker kun je een taart niet maken, wat is er mooier dan een taart krijgen met jezelf erop terwijl je bezig bent met je favoriete tijdsbesteding :) En dan nog wel zo mooi uitgevoerd!

Gefeliciteerd met je vaders verjaardag en veel plezier op het feestje morgen!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

10

Re: het loze vissertje aan de Grensmaas!

Superleuk deze, die zilverkleurige vis erbij, echt helemaal geweldig, wat zal je vader opkijken zeg!!
Misshien een kleine tip voor de armen, ze bij de elleboog een beetje inknijpen (pinch zegt debbie brown ;) ) aan de buitenkant, dan krijg je er iets meer vorm in maar verder... nee helemaal super!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

11

Re: het loze vissertje aan de Grensmaas!

super zeg! Heel erg leuk met al die details!

12

Re: het loze vissertje aan de Grensmaas!

heel erg mooi gedaan! die vis en die libelle vind ik echt prachtig

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

13

Re: het loze vissertje aan de Grensmaas!

hij is erg leuk gedetailleerd, ik doe het je niet na ! hele Mooie taart

14

Re: het loze vissertje aan de Grensmaas!

Hihi, wat een leuk taartje! heel erg mooi gemaakt.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

15

Re: het loze vissertje aan de Grensmaas!

Ik heb ook een tip, een grote tip:

WIL JIJ NOOIT MEER STOPPEN MET TAARTEN MAKEN!!!!

Dit is prachtig!!!!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

16

Re: het loze vissertje aan de Grensmaas!

Origineler dan dit bestaat niet! Je hengeltje is om een ijzerdraadje heen gevouwen, dat is het enige dat ik misschien ietsjes minder mooi vind, maar heel begrijpelijk, heb ook geen idee hoe je het anders zou moeten doen....
Het water en de oevers zijn zoooo leuk!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

17

Re: het loze vissertje aan de Grensmaas!

Helemaal leuk hoor!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

18

Re: het loze vissertje aan de Grensmaas!

Hij is heel leuk !!!! Inderdaad even een tipje voor de armpjes. Wat ik doe met armpjes is een rolletje maken. Dan een beetje aan

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

19

Re: het loze vissertje aan de Grensmaas!

Dank jullie voor jullie lieve complimenten en tips. Hier zal ik zeker iets aan hebben als ik de volgende visser mag maken. Mijn vader was nl helemaal in de wolken met ZIJN taart! De visser (zonder hengel) staat ondertussen in de kast zodat ie hem kan laten zien aan zijn visvrienden. En de foto's moesten maar snel afgedrukt worden zodat ze meekonden naar de eerst volgende beurs waar hij moet gaan zitten demonstreren. :-D Ben dus bang dat ik deze nog vaker mag gaan maken! (Kan ik blijven oefenen voor een goed gelukt manneke ;))

@ Lara en Wietske: Dank jullie voor jullie duidelijke tips, na de vakantie ga ik ermee aan de slag!

tom poes schreef:

Je hengeltje is om een ijzerdraadje heen gevouwen, dat is het enige dat ik misschien ietsjes minder mooi vind, maar heel begrijpelijk, heb ook geen idee hoe je het anders zou moeten doen....

Ben ik het helemaal mee eens. Maar 'k eerst alleen een sate-prikker geprobeerd maar dat zag ook niet uit. En alleen  fondant met tylose bleef door het weer erg zacht dus dan maar die ijzerdraad. (De vis had de visdraad met haak mee het water in getrokken :lol:)

Koenie schreef:

Ik heb ook een tip, een grote tip:

WIL JIJ NOOIT MEER STOPPEN MET TAARTEN MAKEN!!!!

Ik zal mijn best doen Koenie! ;)

20

Re: het loze vissertje aan de Grensmaas!

Wat een leuke persoonlijke taart. :Y Top.

21 Laatst bewerkt door Minke (15-07-2007 07:12)

Re: het loze vissertje aan de Grensmaas!

Gaaf, gaaf, gaaf!!! De details, de kleurtjes, de rivier waar  het vissertje met die hengel in zijn armen staat; geweldig!!