26

Re: en weer een baby-taart...

@Riteke, bedankt voor het compliment :lol: ;) Maar niet van mij deze super creatie :( Annet, hij is weer leuk !!!! En ik ben helemaal gek van je lettertjes :D

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

27

Re: en weer een baby-taart...

WAt is hij MOOIIIII! Geweldige baby, wat een gezichtje! En leuk bedacht op die ooievaar die ik hier al vaker heb gezien, met zo'n mooie strik.Super!

28

Re: en weer een baby-taart...

Hoi Annette, wat een mooie taart! Super lieve baby! Het lijkt wel echt! :Y:Y:Y

Groetjes Anna
www.annascakes.nl

29

Re: en weer een baby-taart...

Prachtig zeg, en wat maak jij geweldige babytjes!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

30

Re: en weer een baby-taart...

su-per-scha-ttig!! dat gezichtje! zich nog helemaal nergens van bewust, gewoon lekker op de rug van de ooievaar! ik denk dat ik mij toch nog eens aan het baby-boetseren moet wagen!

31

Re: en weer een baby-taart...

oh wat een leuke variatie op de baby! haar beentjes hangen zo natuurlijk naar beneden!!
en zo strak alweer, zonder enige fout in de rand...

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

32

Re: en weer een baby-taart...

Wat een dotje, leuk gedaan! Super gave taart....

Groetjes, Frietje.....
www.cakeswithlove.nl

33

Re: en weer een baby-taart...

Oef wat is iet lief. Word weer een copie gevalletje hoor. :D

34

Re: en weer een baby-taart...

oeps sorry.....Whats in a name...
maar kwam recht uit het hart :-D

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

35

Re: en weer een baby-taart...

Wat mooi!!!! Als ik dichterbij woonde zou ik dolgraag een babytaart bij jullie bestellen !

36

Re: en weer een baby-taart...

Hallo annete mijn naam shirley ik kom uit nijmegen ben sinds kort bezich met taart deco.(5 lezen)mijn vraag aan je hoe maak je een baby,is het een mal zo ja hoe kom ik er aan.;)

37

Re: en weer een baby-taart...

Wat leuk gedaan zo met die ooievaar en de baby op zijn rug zeg.
Mooi taartje

Denise

Ik heb ook nog een andere hobby, neem gerust een kijkje!  http://www.winkeltjes.net/draadennaald/

38

Re: en weer een baby-taart...

Hij is grappig, lief, schattig, prachtig etc. etc.!!! :Y:Y

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

39 Laatst bewerkt door annette (20-06-2007 10:26)

Re: en weer een baby-taart...

Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties...
Hoi Shirley, nee het is geen malletje hoor... hij is geboetseerd, ook het gezichtje. Het is altijd erg moeilijk uit te leggen hoe ik dat doe. Je begint met het lijfje en dan in verhouding de beentjes en armpjes, en als laatste het hoofdje (zo doe ik het tenminste). Voor het hoofdje maak je eerst een balletje, dan druk je de bovenste helft van het gezichtje een beetje in, dan knijp je er met 2 duimen een neusje uit, daar prik je 2 gaatjes in, en dan verder vormen. Het mondje is altijd het lastigste vind ik. Het is echt proberen en oefenen :)
En het idee van de baby op de ooievaar heb ik een beetje gejat van Ria hoor ;)

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

40

Re: en weer een baby-taart...

Oooooooooooooooowh.... wat lief!!!! Leuk bedacht zo dat babietje op de rug van de ooievaar en wat een schattig gezichtje heeft dit babietje ook weer!! Helemaal super!!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

41

Re: en weer een baby-taart...

heeeel mooi gemaakt ! dat babietjes zo schattig!

42

Re: en weer een baby-taart...

Kunnen jullie er niet

groeten Annemieke
Cake It

43

Re: en weer een baby-taart...

Wat een schatje! De ooievaar is vast heel zacht geland, want het babietje slaapt nog! Wat is het kindje mooi gelukt, zo sweet!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

44 Laatst bewerkt door moe45 (20-06-2007 22:25)

Re: en weer een baby-taart...

hai annete  Ik ga het ook proberen als het gelukt is mail ik een foto naar je Groetjes shirley

45

Re: en weer een baby-taart...

Wat een super mooie taart. Het baby'tje is om op te eten zo zoet is ie. Erg gaaf gemaakt.

46 Laatst bewerkt door moe45 (21-06-2007 20:18)

Re: en weer een baby-taart...

ik heb van dag het hoofdje van de baby geoefend het neusje leukt heel goed alleen  de mond gaat niet goed nog wat tips mischien.Het is  mischien een beetje stom maar wat dacht je van een onlin curcus  met foto's stap voor stap een baby maken. Wij beginnelingen zouden dat te gek vinden.            groetjes  shirley      :o 
:Y